Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása alkalmazottaknak

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer PED TÉR moduljában szükséges végezni.

Mely alkalmazottak érintettek a teljesítményértékelésben?

Az alábbi alkalmazottak érintettek:

1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.

2) az a pedagógus végzettségű nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb.

Ki rögzíti

Hogyan rögzíthetem az

alkalmazottak

egyéni

teljesítménycéljait

teljesítménycéljaimat?

Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a A TÉR modulban a vezetők és maguk az alkalmazottak is rögzíthetiklehetőség van arra, hogy a pedagógusok számára a közreműködő és az értékelő vezető is rögzíthessen teljesítménycélokat. Az utóbbi esetben a vezetőnek jóvá kell hagynia azt.teljesítménycél egyből Jóváhagyott státuszba került. 

Az alkalmazottak az alábbi módon rögzíthetik saját egyéni teljesítménycéljaikat:

Kattintson ide!

Hogy tudom megnézni milyen értékelési

szempont

szempontrendszer vonatkozik rám?

Az értékelő vezető határozza meg, hogy az alkalmazottakra milyen értékelési szempontok vonatkoznak. Az alábbiakat rögzíti a TÉR felületén:

1) Egyedi intézményi értékelési szempontokat (ezek vonatkoznak a pedagógusokra és az érintett NOKS alkalmazottakra)

2) Egyéni értékelési szempontokat (ezek vonatkoznak az egyéb vezetőkre, helyettesekre) 

A pedagógusok számára feladatellátási helyenként és ellátott köznevelési feladatonként Egyedi intézményi értékelési szempontrendszereket határoz meg.

A vezetők számára Egyéni értékelési szempontrendszereket.

A saját értékelési szempontunkat szempontrendserünket az alábbi helyen tudjuk megnézni. 

Kattintson ide!