Összehasonlított verziók
Kulcs
- Beillesztett sor.
- Törölt sor.
- Formázás megváltoztatva.
Livesearch | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
| ||||||||||
Section | ||||||||||
Column | ||||||||||
|
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
KRÉTA Adminisztrációs rendszer bemutatása - Online adminisztrátori oktatás
Az élő közvetítésben a KRÉTA rendszerhez újonnan csatlakozott intézmények részére bemutatjuk azokat a funkciókat, amelyekkel kezelhetők a KRÉTA rendszer adminisztrációs feladatai. Az adásban ismertetésre kerülnek az osztályok, csoportok létrehozása, a diákok és alkalmazottak felvitele, a tantárgyfelosztás ill. órarend elkészítése.
|
Image Added
Tájékoztató a tanulói jogviszony megszűnésével az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 projekt keretében kiosztott tanulói notebook visszaadása előtti teendőkről
Az RRF-1.2.1 projekt során személyes használatra kiosztott notebookokat a tanulóknak tanulói jogviszonyuk megszűnésével, működőképes állapotban, tartozékaival együtt (töltő, egér, laptoptáska) kell leadniuk az iskolájukban. A projekt keretében kiosztott tanulói notebookokat a diákok tanulói jogviszonyuk végéig jogosultak használni:
- a 8. évfolyamos diákok a tanév utolsó hetéig,
- az érettségiző diákok az érettségi vizsgaidőszak utolsó napjáig használhatják az eszközt..
A visszavétel időpontjáról és menetéről az iskola küld tájékoztatást!
Nem kell leadniuk a rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotú notebookjaikat azoknak a 8. évfolyamos tanulóknak, akik tanulmányaikat az általános iskolájuk fenntartója által működtetett középfokú köznevelési intézményben folytatják. Ebben az esetben a törvényes képviselőnek be kell mutatnia a notebookot az általános iskolában, és a nyári szüneti használatról külön nyilatkozni, majd a szeptemberi iskolakezdést követően újból regisztrálni a „Tárgyi eszköz ügyintézés” menüben a tanuló új középiskolájának KRÉTA Rendszerében.
A teendőkrő szóló részletes útmutatót ide kattintva lehet letölteni!
Állapot subtle true colour Blue title Diák Állapot subtle true colour Green title szülő
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
KRÉTA e-Napló bemutatása - Online nevelőtestületi oktatás
Az elő videóban bemutatásra kerül a KRÉTA Elektronikus napló funkciói az újonnan csatlakozott intézmények nevelőtestületei részére. Az adásban megmutatjuk, hogy hogyan lehet a tanórákat, foglalkozásokat beírni az e-naplóba, jegyeket, szöveges vagy százalékos értékeléseket rögzíteni, valamint kitérünk az osztályfőnöki és egyéb feladatok bemutatására is.
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
borderColor | #CCCCCC |
---|---|
borderWidth | 1 |
Image Removed
KRÉTA rendszer karbantartás
Tisztelt Felhasználóink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023.08.01.és 2023.08.06. között a KRÉTA rendszeren rendszerkarbantartást végzünk. A munkálatok alatt a rendszerekbe történő belépés nem lesz lehetséges. Köszönjük megértésüket!
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Image Added
A pedagógusok teljesítményértékelésének ismertetése az oviKRÉTA rendszerben
Tisztelt Felhasználóink!
A nagy sikerű, májusi online előadásunk – amely az új Csoportnaplót mutatta be – után folytatjuk az oviKRÉTA rendszerhez kapcsolódó videósorozatunkat. A 2025. június 11-i élő adásban az értékelési folyamatot és a kapcsolódó funkciókat ismertetjük. A résztvevők betekintést nyerhetnek a közreműködői és saját értékelések elkészítésének módjába, valamint a vezetői és fenntartói értékelések véglegesítésének lépéseibe.
Az élő adást ide kattintva érhetik el és a későbbiekben is visszanézhető lesz!
Panel | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
![]() Letölthető a KRÉTA Szülőknek iOS mobil applikáció frissítése
Kedves Szülők! Örömmel értesítjük Önöket, hogy a KRÉTA Szülőknek alkalmazás iOS-verziójának legújabb frissítése megjelent az Apple App Store-ban! Kérjük, frissítsék az alkalmazást az Apple Store áruházon keresztül, hogy a funkciókat és javításokat használhassák! Köszönjük türelmüket!
|
Panel | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||
Állapot | ||||||||||||||||||
colour | Green | |||||||||||||||||
title | OVIKRÉTA | |||||||||||||||||
Panel | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|

KRÉTA eJogsi funkciók és vizsgaszervezés bemutatása
Az intézmények részére a KRÉTA eJogsi funkciók és vizsgaszervezés támogatására 2025. április 2-án 14.00 órától élő, on-line bemutatót tartunk. Az élő bemutató során áttekintjük az eJogsi rendszer legfontosabb funkcióit, valamint a vizsgaszervezés és lebonyolítás lépéseit. A KRÉTA Videotárban az alábbi linken lehet követni a bemutatót: https://www.youtube.com/live/dRA6rMsrnYY
Állapot colour Blue title Intézményvezetés Állapot colour Green title Tanár
Panel | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
![]()
Tisztelt Felhasználóink!A hétköznapi életben nagyon sok információbiztonsági kihívással találkozunk a XXI. században. Egyre komplexebb a rendszerek használata, egyre nagyobb odafigyelést igényelnek saját adataink védelme érdekében. Az elmúlt időszakban újra megjelentek az adathalász alkalmazások (szoftverek), melyeket e-mailben és más csatornákon terjesztenek az adathalászok. Mi is az adathalászat?Amikor egy olyan program települ a felhasználó gépére – a felhasználó közreműködésével (pl. rákattint egy linkre, futtat egy „.exe” kiterjesztésű file-t) –, mely az aktuális vagy a böngészőben tárolt felhasználóneveket és jelszavakat, illetve a billentyűzeten begépelt karaktereket küldi el az adathalászoknak. Ez ellen egyféleképpen lehet hatékonyan védekezni, mégpedig úgy, hogy nem kattintunk rá semmilyen ismeretlen helyről származó linkre, nem telepítünk ismeretlen helyről származó alkalmazást. Fontos kiemelni, hogy sok esetben a linkek és a csatolt file-ok ismerőstől érkeznek. Ez azt jelenti, hogy az adathalászok bejutottak a küldő (felhasználó) fiókjába, valahogy megszerezték a felhasználó nevét és jelszavát, így az ő nevében küldenek üzenetet/levelet. Ezért a sokszor ismerőstől érkező üzenet/levél esetében is éljünk a gyanúval, hogy fertőzött link/állomány érkezett hozzánk üzenetben. Melyek a tipikus árulkodó jelek?Gyakran olyan a link, ami egy file-ra mutat, aminek a kiterjesztése „.exe”, vagy tömörített állományban található ez meg! Ugyan ez igaz, csatolt file esetében is! Többször a levél helyesírása, nyelvezete, megfogalmazása is utalhat akár külföldi támadó automatikusan gépi úton lefordított üzenetére. Az elmúlt napokban az Ön iskolájában is feltűnhettek effajta adathalász üzenetek/levelek. Kérjük, minden ilyen esetben nagyon figyelmesen és nagy körültekintéssel járjon el az ilyen üzenetekben található link vagy csatolmány megnyitásával. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a „.doc”, „.docx”, … állományok a mai tudásunk szerint biztonságosak. Sok esetben úgy küldik a file nevét, „.doc.exe”. Ilyen esetekben a legutolsó tag a mérvadó, azaz az „”.exe” kiterjesztés. Sajnálatos módon több felhasználó is felelőtlen módon tárolja a felhasználóneveit vagy jelszavait. Megadja on-line fórumokon, más web-es alkalmazások esetén ugyanazt a felhasználónevet és jelszót használja, mint a levelezésében, így az adathalászok, ha egy helyre bejutnak, akkor onnan kezdve végig tudnak menni az adott felhasználó összes belépésén. Augusztusban értesültünk róla egy szülői bejelentés alapján, hogy egy gyermek postafiókját feltörték illetéktelenek, így megszerezték a diák KRÉTA belépési adatait, oda beléptek és onnan üzeneteket küldtek – a KRÉTA-n keresztül – a pedagógusoknak. Ez nem azt jelenti, hogy a KRÉTA rendszert feltörték, hanem azt jelenti, hogy a felhasználó nem volt elég gondos, és mások megszerezték a belépési adatait! Mi a teendő?A fentiek értelmében felhívjuk a figyelmét mindenkinek, aki az elmúlt napokban az előző bekezdésekben leírt üzenetet és linket kapott, és azt meg is nyitotta, a gépére nagy valószínűséggel ilyen kártékony program települt. Abban az esetben, ha a kártékony program települt, a felhasználói neve, illetve a jelszava korrumpálódott (gmail, facebook, stb, …). Így kérjük, amíg a gépéről nem távolították el a kártékony programot, addig ne használja azt a számítógépet! Legjobb tudásunk szerint a biztos megoldás ilyenkor a számítógép újra telepítése. Szeretnénk hangsúlyozni, amíg nem tisztítják meg a megfertőződött gépet, addig a KRÉTA rendszerben új jelszó generálása nem oldja meg a problémát, hiszen az adathalászok újra megszerzik a módosított jelszót, ha a korrumpálódott gépről jelentkezik be a rendszerbe. Megoldás, ha a felhasználó az új jelszóval csak más számítógépről lép be, mert így az adathalászok nem kapják meg a módosított jelszavát. Hogyan tájékozódhatok az felhasználói fiókom további biztonságáról?Kérjük nézzék meg az Általános információbiztonság oldalunkon található tájékoztatóinkat, amelyben a felhasználói fiókok védelméről és az általános jelszóbiztonságról találhatnak hasznos információkat! A jövőben az Educational Development Informatikai Zrt hozzáférhetővé fogja tenni az informatikai biztonsági alapismeretek eLearning tananyagát, mely reméljük segít az informatikai biztonsági tudatosság fejlesztésében. Köszönjük együttműködésüket!
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
HTML |
---|
<div id="fb-root"></div>
<script async defer crossorigin="anonymous" src="https://connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&version=v9.0" nonce="i5r1olzp"></script>
<div class="fb-page" data-href="https://www.facebook.com/neptunkreta/" data-tabs="" data-width="500px" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true"><blockquote cite="https://www.facebook.com/neptunkreta/" class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href="https://www.facebook.com/neptunkreta/">KRÉTA Iskolai Alaprendszer</a></blockquote></div>
|
borderColor | #CCCCCC |
---|---|
borderWidth | 1 |
Widget csatlakozó | ||
---|---|---|
|
Az oviKRÉTA bemutatása intézményeknek
Az élő közvetítésben bemutatjuk azokat a funkciókat, amelyekkel kezelhetők a gyermekekkel és óvodai csoportokkal kapcsolatos adatok; könnyen letölthetők a Gyermek- és Csoportnaplók, illetve a Felvételi- és Mulasztási naplók; az Intézményvezetők részére az alkalmazotti adatok gyorsan hozzáférhetők; a gyermekekhez, csoportokhoz és alkalmazottakhoz tartozó dokumentumok csatolhatók, megtekinthetők az adatszolgáltatásokhoz milyen riportok állíthatók elő.
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | |||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||
|
Időpont | Cím | YouTube link |
---|---|---|
2024.08.21. 10:00 | oviKRÉTA PED TÉR - Fenntartók részére | https://www.youtube.com/live/rOvarCR3Ntw |
2024.08.22. 10:00 | oviKRÉTA PED TÉR - Vezetők részére | https://www.youtube.com/live/NgicUUdD6NY |
2024.08.22. 13:00 | oviKRÉTA PED TÉR - Pedagógusok részére | https://www.youtube.com/live/0eajH9LA3lI |
2024.09.04. 10:00 | Általános képzés adminisztrátorok részére | https://www.youtube.com/live/593s1d4ANII |
2024.09.11. 13:00 | Általános képzés óvodapedagógusok részére | https://www.youtube.com/live/fd2oxpLSlpc |
2024.09.18. 10:00 | Általános képzés fenntartók részére | https://www.youtube.com/live/qcfqRnaHdIY |
Az oktatásokra nem szükséges előzetesen jelentkezni, egyszerűen csak kattintson az adott időpontban a megadott linkre, és csatlakozzon az előadáshoz. Az előadások visszanézhetőek lesznek, a felvételeket az oviKRÉTA Tudásbázis oldalán is elérhetővé tesszük, így bármikor hozzáférhet a videós képzési anyaghoz.Amennyiben még nem rendelkezik oviKRÉTA felhasználói fiókkal, kérjük írjon ügyfélszolgálatunkra az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre, és mi megküldjük a regisztrációs levelet a KIR-ben megadott intézményekhez regisztrált igazgatói e-mail címre. Javasoljuk, hogy előzetesen a KIR-ben szereplő adatokat ellenőrizze, amennyiben szükséges, végezze el a módosításokat.Részvételére feltétlenül számítunk és reméljük, hogy hasznosnak találja majd az oktatásokat!
Állapot colour Green title OVIKRÉTA
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
![]() KRÉTA TESZEK modul gyakorlati bemutató fenntartók és intézmények részére
A KRÉTA TESZEK modul használatának támogatására élő videókban mutatjuk be az egyes funkciókat és adunk hasznos gyakorlati tanácsokat a Fenntartóknak ill. az Intézményeknek. Az élő bemutató során végigvezetjük a felhasználókat a KRÉTA TESZEK rendszermodul fontos funkcióin, folyamatain, a rendszer elérésétől, bejelentkezéstől, az igények és eszközök kezelésén át (beleértve az áthelyezést), a szervizesetek menedzselésén keresztül egészen a kontrolling funkciót biztosító riportokig bezárólag. A Fenntartóknak szóló élő előadás 2024.06.19-én 14.00 órától lesz, melyet az alábbi linken lehet megtekinteni: Az Intézményeknek szóló élő bemutatót 2024.06.20-án 14.00 órától tartjuk, melyet az alábbi linken nézhetnek meg: |
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
![]()
Tisztelt Felhasználóink!A hétköznapi életben nagyon sok információbiztonsági kihívással találkozunk a XXI. században. Egyre komplexebb a rendszerek használata, egyre nagyobb odafigyelést igényelnek saját adataink védelme érdekében. Az elmúlt időszakban újra megjelentek az adathalász alkalmazások (szoftverek), melyeket e-mailben és más csatornákon terjesztenek az adathalászok. Mi is az adathalászat?Amikor egy olyan program települ a felhasználó gépére – a felhasználó közreműködésével (pl. rákattint egy linkre, futtat egy „.exe” kiterjesztésű file-t) –, mely az aktuális vagy a böngészőben tárolt felhasználóneveket és jelszavakat, illetve a billentyűzeten begépelt karaktereket küldi el az adathalászoknak. Ez ellen egyféleképpen lehet hatékonyan védekezni, mégpedig úgy, hogy nem kattintunk rá semmilyen ismeretlen helyről származó linkre, nem telepítünk ismeretlen helyről származó alkalmazást. Fontos kiemelni, hogy sok esetben a linkek és a csatolt file-ok ismerőstől érkeznek. Ez azt jelenti, hogy az adathalászok bejutottak a küldő (felhasználó) fiókjába, valahogy megszerezték a felhasználó nevét és jelszavát, így az ő nevében küldenek üzenetet/levelet. Ezért a sokszor ismerőstől érkező üzenet/levél esetében is éljünk a gyanúval, hogy fertőzött link/állomány érkezett hozzánk üzenetben. Melyek a tipikus árulkodó jelek?Gyakran olyan a link, ami egy file-ra mutat, aminek a kiterjesztése „.exe”, vagy tömörített állományban található ez meg! Ugyan ez igaz, csatolt file esetében is! Többször a levél helyesírása, nyelvezete, megfogalmazása is utalhat akár külföldi támadó automatikusan gépi úton lefordított üzenetére. Az elmúlt napokban az Ön iskolájában is feltűnhettek effajta adathalász üzenetek/levelek. Kérjük, minden ilyen esetben nagyon figyelmesen és nagy körültekintéssel járjon el az ilyen üzenetekben található link vagy csatolmány megnyitásával. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a „.doc”, „.docx”, … állományok a mai tudásunk szerint biztonságosak. Sok esetben úgy küldik a file nevét, „.doc.exe”. Ilyen esetekben a legutolsó tag a mérvadó, azaz az „”.exe” kiterjesztés. Sajnálatos módon több felhasználó is felelőtlen módon tárolja a felhasználóneveit vagy jelszavait. Megadja on-line fórumokon, más web-es alkalmazások esetén ugyanazt a felhasználónevet és jelszót használja, mint a levelezésében, így az adathalászok, ha egy helyre bejutnak, akkor onnan kezdve végig tudnak menni az adott felhasználó összes belépésén. Augusztusban értesültünk róla egy szülői bejelentés alapján, hogy egy gyermek postafiókját feltörték illetéktelenek, így megszerezték a diák KRÉTA belépési adatait, oda beléptek és onnan üzeneteket küldtek – a KRÉTA-n keresztül – a pedagógusoknak. Ez nem azt jelenti, hogy a KRÉTA rendszert feltörték, hanem azt jelenti, hogy a felhasználó nem volt elég gondos, és mások megszerezték a belépési adatait! Mi a teendő?A fentiek értelmében felhívjuk a figyelmét mindenkinek, aki az elmúlt napokban az előző bekezdésekben leírt üzenetet és linket kapott, és azt meg is nyitotta, a gépére nagy valószínűséggel ilyen kártékony program települt. Abban az esetben, ha a kártékony program települt, a felhasználói neve, illetve a jelszava korrumpálódott (gmail, facebook, stb, …). Így kérjük, amíg a gépéről nem távolították el a kártékony programot, addig ne használja azt a számítógépet! Legjobb tudásunk szerint a biztos megoldás ilyenkor a számítógép újra telepítése. Szeretnénk hangsúlyozni, amíg nem tisztítják meg a megfertőződött gépet, addig a KRÉTA rendszerben új jelszó generálása nem oldja meg a problémát, hiszen az adathalászok újra megszerzik a módosított jelszót, ha a korrumpálódott gépről jelentkezik be a rendszerbe. Megoldás, ha a felhasználó az új jelszóval csak más számítógépről lép be, mert így az adathalászok nem kapják meg a módosított jelszavát. Hogyan tájékozódhatok az felhasználói fiókom további biztonságáról?Kérjük nézzék meg az Általános információbiztonság oldalunkon található tájékoztatóinkat, amelyben a felhasználói fiókok védelméről és az általános jelszóbiztonságról találhatnak hasznos információkat! A jövőben az Educational Development Informatikai Zrt hozzáférhetővé fogja tenni az informatikai biztonsági alapismeretek eLearning tananyagát, mely reméljük segít az informatikai biztonsági tudatosság fejlesztésében. Köszönjük együttműködésüket!
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
Panel | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tájékoztató a tanulói jogviszony megszűnésével a tanulói notebook visszaadása előtti teendőkről
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
Bejelentkezési segédlet a mobil alkalmazáshozAz Android alkalmazás frissítése után az első indításkor egy tájékoztató képernyő jelenik meg, amely arról informálja a felhasználót, hogy megváltozott a bejelentkezés módja és minden korábban bejelentkezett profilnál újra be kell jelentkezni a rendszerbe. Az innen letölthető reészletes útmutató segítséget nyújt a bejelentkezési folyamathoz. |
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
Középfokú intézménybe történő beiratkozás |
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
A mese, a mesélés fontossága az óvodábanKövecsesné dr. habil. Gősi Viktória egyetemi docens, meseterapeuta tanácsai az óvodások szüleinek a meséknek és a mesélésnek a gyermekek egészséges fejlődésében betöltött fontos szerepéről. |
Panel | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||
![]() A KRÉTA IFM rendszerben elérhető a spanyol és francia nyelv isÖrömmel tájékoztatunk minden felhasználót, hogy az IFM nyelvi feladatok kínálata bővült! Az eddig elérhető angol és német nyelv mellett mostantól francia és spanyol nyelven is gyakorolhatók a feladatok. Ez a fejlesztés újabb lehetőségeket kínál a nyelvtanulók számára, hogy még több idegen nyelven mélyíthessék el tudásukat, akár iskolai keretek között, akár önálló tanulás céljából. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Hogyan segítsük gyermekünket az érettségire való készülésben?Gebauer Ferenc szakpszichológus előadása a szülőknek, az érettségi előtt álló tanuló felkészülésének a segítésére. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
A mozgás jelentősége és lehetősége óvodás korban - I. részDr. Csányi Tamás testnevelő tanár, egyetemi docens tanácsai az óvodások szüleinek a sportnak, az aktív mozgásnak a gyermekek egészséges fejlődésére gyakorolt hatásairól. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
A mozgás jelentősége és lehetősége óvodás korban - II. részDr. Csányi Tamás testnevelő tanár, egyetemi docens tanácsai az óvodások szüleinek a sportnak, az aktív mozgásnak a gyermekek egészséges fejlődésére gyakorolt hatásairól. |
Panel | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
eJogsi - Gyakorlati képzőszerv választásaA DKT-eJogsi modulban elérhetővé vált a Gyakorlati képzésre történő átjelentkezés lehetősége, illetve a kapcsolódó képzési igazolás letöltése. A sikeres elméleti vizsgát követő teendőkről a Gyakorlati képzőszerv választása című aloldalunkon olvashatnak részletes tájékoztatást. |
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
PED-Tér prezentációLetölthető a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) prezentációja az egyes funkciók részletes ismertetésével!
|
Panel | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
eJogsi - Számítógépes Elméleti Vizsga vizsgáztatás folyamatának vizsgabiztosi oldalról történő bemutatásaA videóban a bemutatjuk a KRÉTA-eJogsi Számítógépes Elméleti Vizsga (SZEV) vizsgáztatás folyamatát a vizsgabiztosi szerepkörből. |
Panel | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
eJogsi - Gyakorlati képzőszerv választásaA DKT-eJogsi modulban elérhetővé vált a Gyakorlati képzésre történő átjelentkezés lehetősége, illetve a kapcsolódó képzési igazolás letöltése. A sikeres elméleti vizsgát követő teendőkről a Gyakorlati képzőszerv választása című aloldalunkon olvashatnak részletes tájékoztatást. |
Panel | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
![]() KRÉTA IFM továbbképzésVegyen részt a térítésmentes, 30 órás online akkreditált pedagógus-továbbképzésen, amely felkészít a KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modul (IFM) tanári és diák felületének hatékony használatára. A képzés során elsajátíthatja, hogyan integráljon digitális segédanyagokat angol és német nyelvi óráira, valamint hogyan értékelje a diákok teljesítményét a KRÉTA rendszerben. Jelentkezzen most a KRÉTA DKT rendszerén keresztül, és fejlessze digitális oktatási készségeit! További információkat ide kattintva olvashat! |
Panel | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||
eJogsi - Számítógépes Elméleti Vizsga vizsgázói felületének és kezelésének bemutatásaEbben a videóban a KRÉTA eJogsi moduljának a Számítógépes Elméleti Vizsga vizsgázói felülete és kezelése kerül bemutatásra. |
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
KRÉTA eJogsi - Gyakran Ismételt Kérdések az Elsősegélynyújtás demonstrációrólA KRÉTA eJogsi Gyakran Ismételt Kérdések- Elsősegélynyújtás demonstráció című aloldalon az egészségügyi demonstráció szervezésével kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, valamint letölthető a településeken kijelölt iskolák listája, ahol az elsősegélynyújtás demonstrációs oktatáson részt tudnak venni a diákok. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Az óvodások képernyőhasználatárólDr. Pécsi Rita neveléskutató szakértő tanácsai szülőknek az óvodások képernyőhasználatáról. |
Panel | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||
KRÉTA Féléves tájékoztató 2024/IILetölthető KRÉTA Féléves tájékoztatója, melyben a KRÉTA új moduljairól illetve a fejlesztések újdonságairól tájékozódhatnak. A tájékoztatóban - többek közt - olvashatnak az eJogsiról, a Pedagógus Teljesítményértékelésről, a KRÉTA és oviKRÉTA újdonságairól, a Nemzeti Emlékezetpedagógiai Program ról, a KRÉTA IER modulról, valamint a „Online kortárs bántalmazás: Biztonságos internethasználat, online veszélyek, a cyberbullying jelensége, megelőzése és esetkezelés” című digitális kompetenciafejlesztő képzésről is. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Elsős lett a gyermekemDr. Jármi Éva szakpszichológus tanácsai arról, hogyan tudja megkönnyíteni a szülő az elsős gyermekének az iskolakezdést. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Ötödikes lett a gyermekemDr. Jármi Éva szakpszichológus arról beszél, hogy milyen nehézségekkel szembesülnek a felső tagozatba lépő tanulók, milyen támogatást tudnak nyújtani a szülők ebben a helyzetben. |
Panel | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Kilencedikes lett a gyermekemDr. Jármi Éva szakpszichológus tanácsai arról, milyensegítséget nyújthatnak a szülők a kilencedikes gyermeküknek az iskolaváltás során. |
Panel | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||
A tanév rendjétől eltérő képzések kezelése a KRÉTA rendszerben
A KRÉTA rendszerben - néhány korlátozás figyelembevételével - az intézményeknek lehetőségük van a tanév rendjétől eltérő képzések kezelésére is. A letölthető Gyors Áttekintő Segédletünkben (GYÁS) bemutatjuk, hogy milyen alapvető műveleteket kell végrehajtania a felhasználóknak, ha a tanév rendjétől eltérő módon akarja kezelni a képzéseit.
Diákjogi tudorAz Országos Diákparlament ajánlásának eleget téve, örömmel adjuk közre a hatályos jogszabályoknak megfelelően átdogozott Diákjogi Tudort, amely pedagógusok, diákok és jogászok bevonásával készült. |
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
Megjelent a KRÉTA Negyedéves tájékoztató 10. számaLetölthető a KRÉTA Negyedéves Tájékoztató legújabb száma, amelyben ismét tájékoztatjuk felhasználóinkat a KRÉTA rendszer újdonságairól.
Közigazgatási ismeretek tantárgyDr. Csóka Gabriella, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, ÁNTK, mesteroktató előadása a közigazgatási ismeretek választható tantárgy bemutatásáról. |
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
Állapot | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Panel | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
|
Állapot | ||||
---|---|---|---|---|
|
...