Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

Tipp
titleIntézmény fogalma

 A KRÉTA rendszer intézménye az az egység, amely önálló tantárgyfelosztást , és elektronikus naplót kezel vagy önálló ügyvitellel rendelkező feladatellátási helyként működik.

 Amennyiben az Ön intézményének csak egy KRÉTA rendszere van, azonban szeretnének több rendszert, mivel az intézményi specialitások miatt szükséges volna, hogy külön naplót, esetleg külön tantárgyfelosztást kezelni, kérjük jelezzék a fenntartójuknak. 

Intézmény adatainak szerkesztése

A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:

  1. A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját !
  2. Az intézmény adatait az Image Added nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.

Az 'Intézmény adatainak szerkesztése' ablakban adjuk meg az intézmény adatait!

Image Added

Szerkesztéskor megadhatja:

      Az intézmény (Szakképzési Centrum) nevét (kötelező)

      OM azonosítóját (kötelező)

      Az intézményvezető nevét (kötelező)

      Az intézmény címét, azon belül

      Irányítószámát (kötelező)

      Helységnevét (kötelező)

      Közterület nevét (kötelező)

      Közterület jellegét (kötelező)

      Házszámát (kötelező)

      Emeletét

      Ajtaját

      Az intézmény rövid nevét

      Az intézmény hivatalos telefonszámát

      Az intézmény hivatalos e-mail címét

      Az intézmény engedélyezett álláshelyeinek számát


Információ
titleIntézmény hivatalos neve

Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja!


Az adatok megadása után a Image Added gombra kattintva mentsük el az adatokat.

Megjegyzés
Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!


A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.

Megjegyzés
titleIntézmény adatainak módosítása

Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is.



Panel
borderColor#2FA8CA
bgColor#FFFFFF
titleColor#FFFFFF
borderWidth1
titleBGColor#2FA8CA
titleDokumentum feltöltési lehetőség az Intézmény adatai felületen

A Nyilvántartás menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.

Image Added