Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.
Bejelentkezés és kilépés

A www.f-kreta.hu oldal jobb felső sarkában található „Bejelentkezés” gombra kattintva léphet be a felhasználó az alkalmazásba, a rendszer-adminisztrátortól kapott felhasználónevének és jelszavának megadásával. Amennyiben kipipálja az „Emlékezz rám” jelölőnégyzetet, a következő bejelentkezésnél már nem kell megadnia a jelszavát.

Az „Elfelejtett jelszó” feliratra kattintva megjelenik egy előugró ablak „Elfelejtett jelszó” felirattal. Miután beírta a felhasználónevét, és rákattintott a „Jelszó helyreállító levél küldése” gombra, a szervező rendszerben rögzített e-mailcímére elektronikus levelet küld az alkalmazás. A levélben található linken keresztül éri el a felhasználó azt a felületet, ahol megadhatja új jelszavát.

A jobb felső sarokban a felhasználónévre kattintva megjelenik a „Kijelentkezés” gomb. Erre kattintva hagyhatja el a felhasználó az alkalmazást.

A nyitóoldal felépítése, működése

A felhasználói felület illeszkedik a képernyő felbontásához. A bal felső sarokban, a fejlécben elhelyezett logó mellett jobb oldalon látható fehér kis körbe kattintva – kattintásra kékre változik – az egér elmozdításával a menü becsukódik, majd az egeret a menüsáv fölé húzva ismét kinyílik. Ez a megoldás biztosítja a jobb helykihasználást, és az átláthatóságot. A kis körbe ismételten kattintva rögzíthető az oldalsó menü nyitott állapotban. Ennek különösen kisebb méretű képernyővel rendelkező eszközök (tablet, mobiltelefon) van jelentősége. Ilyen esetekben a menüpontok szövege nem, csak az adott menüpontok mellett kinyitott állapotban is látható piktogramok jelennek meg.

Menü széles állapota
Menü keskeny állapota

Az alkalmazás lábléce, tudásbázis és adatkezelési tájékoztató

Az alkalmazás láblécében – ez valamennyi oldal esetében látható  – balra található az alkalmazás aktuális verziószáma, jobb oldalon pedig a Tudásbázisra és az Adatkezelési tájékoztatókra mutató link. A Tudásbázis egy összetett és az alkalmazástól technológiai szempontból független weboldal, amely az alkalmazás működésével kapcsolatos információkat tartalmazza, beleértve a felhasználói kézikönyveket és útmutatókat is.

A Tudásbázis felépítése

Tudásbázis és adatkezelési tájékoztatók elérhetősége, a Tudásbázis felépítése

A menürendszer áttekintő bemutatása

A képernyő jobb oldalán található az alkalmazás főmenüje. A főmenü jogosultságtól függően eltérő menüpontokat tartalmaz. Az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók számára elérhető a „Szervezők kezelése” menüpont, így szervezőket az adminisztrátor tud rögzíteni, illetve törölni az alkalmazásban. Szintén csak az adminisztrátori szerepkörben lévő felhasználók látják az „Ügyfélszolgálat” menüpontot, ebből következően a hibabejelentéseket, fejlesztési javaslatokat az adminisztrátor tud küldeni az eKRÉTA Zrt. Ügyfélszolgálata számára.

Főmenü szervezői és adminisztrátori jogosultsággal

Felnőttképző adatai

A „Felnőttképzők adatai” menüpontra kattintva a felhasználó megkezdheti a felnőttképző alapadatainak szerkesztését. A képernyő tartalmi mezőjének felső sávjában megjelenik egy második menüsor, melynek „fülei”/menüpontjai az alábbi adatkörök rögzítését, módosítását teszik lehetővé.

  • Alapadatok

  • Képviselő adatai

  • Kapcsolattartási adatok, címek

  • Bankszámlaszám

  • Képzési tevékenység

  • Dokumentum megszemélyesítés (dokumentumok létrehozásával kapcsolatos beállítások)


Felnőttképző adatai


Személyek kezelése

Megjegyzés
iconfalse
titleVerziók közötti eltérés

A LIGHT csomag esetében külön főmenüpont a

  • Jelentkezők, résztvevők kezelése

Szervezők kezelése

A PRO csomag esetében egy főmenüpont alá – a „Személyek kezelése” főmenüpont alá került összevonásra a

  • Jelentkezők, résztvevők kezelése
  • Szervezők kezelése
  • Oktatók kezelése
Személyek kezelése főmenüpont a PRO verzió esetében.

Jelentkezők, résztvevők kezelése

A „Jelentkezők, résztvevők kezelése” menüponton keresztül érhető el a jelentkezők, résztvevők listája. Ebben a listában találhatók meg azok a személyek, akiket a képzések szervezői felvittek az alkalmazásba. A listában lehetnek olyan személyek, akik még nem vettek részt képzésben, de itt találhatók azok a személyek is, akik folyamatban lévő, vagy már lezárult képzések résztvevői.


Jelentkezők, résztvevők listája


A lista alatt helyezkednek el a résztvevők kezelésére szolgáló funkciógombok. Egy adott sorra kattintva érhetők el a kiválasztott résztvevő adatait. Az „Új személy rögzítése” gombra kattintva az „Új képzésre jelentkező, résztvevő rögzítése” megnevezésű képernyőre jut a felhasználó. Az oldal címe alatt található az almenü, amelynek egyes pontjaira kattintva adhatja meg, érheti el az adott személy adatait az alábbi űrlapokon:

  • Alapadatok

  • Kapcsolattartási adatok, címek

  • Szakképesítés, szakképzettség

  • Bankszámlaszám

  • Munkahely

  • Kapcsolódó képzések

Jelentkezők, résztvevők adatai

Szervezők kezelése

A „Szervezők kezelése” menüpont adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók számára érhető el. Felépítése és működés azonos a résztvevők kezelésével. A menüpontra kattintva a szervezők listájára jut a felhasználó: megtekintheti egy kiválasztott szervező adatait, és új szervezőt is felvihet. Az „Új szervező rögzítése” gombra kattintva „Új szervező rögzítése” megnevezésű képernyőre jut a felhasználó. Az oldal címe alatt található az almenü, amelynek egyes pontjaira kattintva adhatja meg, érheti el az adott személy adatait az alábbi űrlapokon:

  • Alapadatok

  • Kapcsolattartási adatok, címek

  • Szakképesítés, szakképzettség

  • Bankszámlaszám

  • Munkahely

  • Kapcsolódó képzések

  • Belépés, jogosultság

Szervezők listája és adatai

Saját adatlapom

A „Saját adatlapom” menüpontot a képzésszervezői jogosultsággal rendelkező felhasználó éri el, itt tudja szerkeszteni, módosítani az adminisztrátor által megadott adatait. Ide kattintva megnyílik az alapadatokat tartalmazó űrlap, és elérhetővé válnak a második szintű menü alábbi pontja:

  • Alapadatok

  • Kapcsolattartási adatok, címek

  • Szakképesítés, szakképzettség

  • Bankszámlaszám

  • Munkahely

  • Kapcsolódó képzések

  • Belépés, jogosultság

Saját adatlapom

Oktatók kezelése (PRO)


A PRO csomag felhasználói számára lehetőséget biztosít az alkalmazás az oktatói adatok rögzítésére. Az oktatók esetében mind a lista felépítése, mind pedig a rögzíthető adatok köre megegyezik a jelentkezők/résztvevők, és a szervezők menüpontnál leírtakkal.

Képzési programok kezelése

A „Képzési programok kezelése” menüpont alatt új képzési programokat vihetnek fel, vagy a már rögzített programok adatait módosíthatják a szervezői jogosultsággal rendelkező felhasználók. A menüpontra kattintva a „Képzési programok listája” oldal jelenik meg. Adott képzési program sorára kattintva megnyitható és szerkeszthető a képzési program űrlapja, és az oldal alsó szekciójában elhelyezkedő funkciógombra kattintva új programot vihet fel a felhasználó. Az f-KRÉTA START és LIGHT alkalmazásokban a képzési programok azon alapadatai rögzíthetők, amelyek a felnőttképzési jogszabályokban előírt dokumentumokban megjelenítésre kerülnek, illetve képzésszervezési szempontból alapvetően szükségesek. Az f-KRÉTA PRO változatban a képzés program részletes tematikáját és további információkat is rögzíthet a felnőttképző, és lehetőség nyílik a felnőttképzési programok teljes körű kezelésére. 

Képzési programok listája és rögzítése

Partnerek kezelése (PRO)

A PRO csomag felhasználói rögzíthetik az alkalmazásban azokat a partnereiket, akikkel a képzések megvalósításában együttműködnek. Ebbe a körbe tartozik valamennyi vevő, és beszállító, közöttük azok a munkáltatók, akikkel a felnőttképző szolgáltatási szerződést köt munkavállalóik képzésére.

Partnerek kezelése új partner létrehozása

Termek, helyszínek kezelése (PRO)

A PRO csomag felhasználói erre a menüpontra kattintva érik el a termek és képzési helyszínek rögzítésére alkalmas felületeket, és listákat. (14. ábra: Termek és helyszínek kezelése). A képzések során felhasznált termeket – ide tartoznak a gyakorlati oktatás műhelyei, de akár a „virtuális osztálytermek” is – helyszínekhez kapcsoltan lehet rögzíteni az alkalmazásban.

Termek és helyszínek kezelése

Képzések kezelése

A „Képzések kezelése” menüponton keresztül érhető el a Képzések listája. Ebben a listában találhatók meg azok a képzések, amelyeket a képzések szervezői felvittek az alkalmazásba. A listában különböző státuszú képzések lehetnek.

Képzések listája

LIGHT változatban

A lista alatt helyezkednek el a képzések kezelésére szolgáló funkciógombok. Egy adott sorra kattintva érhetők el a kiválasztott képzés adatait. Az „Új képzés rögzítése” gombra kattintva az „Új képzés rögzítése” megnevezésű képernyőre jut a felhasználó. Az oldal címe alatt található az almenü, amelynek egyes pontjaira kattintva adhatja meg, érheti el az adott képzés adatait az alábbi űrlapokon:

  • Alapadatok

  • Díjak, költségviselők

  • Ütemezés, teljesítményértékelés

  • Résztvevők

  • Dokumentumok megszemélyesítés

PRO változatban

A lista alatt helyezkednek el a képzések kezelésére szolgáló funkciógombok. Egy adott sorra kattintva érhetők el a kiválasztott képzés adatait. Az „Új képzés rögzítése” gombra kattintva az „Új képzés rögzítése” megnevezésű képernyőre jut a felhasználó. Az oldal címe alatt található az almenü, amelynek egyes pontjaira kattintva adhatja meg, érheti el az adott képzés adatait az alábbi űrlapokon (15. ábra. Képzések listája, új képzés rögzítése):

  • Alapadatok
  • Díjak, költségviselők
  • Ütemezés, teljesítményértékelés
  • Résztvevők
  • Dokumentumok megszemélyesítés
  • Oktatók, termek (PRO)
  • Tematika (PRO)
Új képzés rögzítése

Szerződések kezelése (PRO)

A „Szerződések kezelése” menüpont a PRO csomag felhasználói számára érhető el. A Felnőttképzési szerződések almenüpontra kattintva érhető el a képzéseknél megkötött felnőttképzési szerződések összevont listája. Az oktató, szolgáltatási, helyszínhasználati szerződések listáit a megfelelő menüpontra kattintva érheti el a felhasználó. Ezek a szerződések az alkalmazásban rögzített adatok használatával itt hozhatók létre és tárolhatók.

Szerződések kezelése

Dokumentumsablonok kezelése

A „Dokumentum sablonok kezelése” menüponton keresztül a dokumentumsablonok listája érhető el. A listában találhatók az alkalmazásba előzetesen feltöltött dokumentumok. A felhasználó az oldal alsó szekciójában elhelyezett „Dokumentum létrehozása” gombra kattintva hozhat létre új dokumentumsablonokat. Adott dokumentumsablon megnevezésére/linkjére kattintva a felhasználó letöltheti, megtekintheti, szerkesztheti a kiválasztott sablont. A lista jobb oldalán található piktogramok segítségével nyitható meg a sablon űrlapja, illetve készíthető másolat a kiválasztott sablonból. A felhasználó az általa létrehozott sablonokat is itt törölheti.

Dokumentumsablonok kezelése

 Beállítások

A „Beállítások” menüponton keresztül állíthatja be a felhasználó az alkalmazás megjelenítését. A „Megjelenítés” menüpontra kattintva arra az oldalra jut, amelyen a menü színtónusát tudja beállítani. Az oldal felső részén megjelenő másodlagos menüben tovább tud lépni a téma beállítására és a színek beállítására. 

Ügyfélszolgálat

Az „Ügyfélszolgálat” menüpont az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók számára érhető el. Itt tehetők meg az alkalmazás működését érintő hibák (Új hibabejelentés rögzítése) bejelentése, de a felhasználó a rendszer fejlesztésével kapcsolatos javaslatokat (Új fejlesztési javaslat rögzítése) és szakmai, felnőttképzési működéshez kapcsolódó kérdéseket is feltehet (Új üzleti kérdés rögzítése). Új bejelentés rögzítésekor kötelezően meg kell adni a bejelentés címét, leírását, illetve dokumentumot is csatoljon a bejelentéshez, pl. képernyőképet a hibáról.

A bejelentések, kérdések listájában nyomon követheti a bejelentései, kérdései állapotát, megtekintheti a választ az adott sorra kattintva. Az adott bejelentés, kérdés űrlapján új hozzászólást is rögzíthet, amelyet szintén megkapnak az eKRÉTA Zrt. munkatársai.