Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Abban az esetben, ha egy foglalkozáson két tanár/pedagógus vesz részt, akkor a későbbi végeredményt szem előtt tartva szükséges a foglalkozásokat létrehozni, és kezelni.

Ez előfordulhat akár gyakornokok részvételével, amikor nem teljes foglalkoztatású alkalmazottak vesznek részt ketten egy foglalkozáson. Amennyiben a fenntartó engedélyezi, hogy a kistanárokat felvegyék a rendszerbe alkalmazottaik közé, és jogilag számukra nyitva áll a lehetőség, hogy mulasztási adatokat és értékeléseket is rögzíthetnek, melyek az Ő nevük alatt jelenik meg minden dokumentációban, akkor az alábbi 3 minta lehetőségből bármelyik megvalósítható a rendszer szempontjából.

Természetesen ugyan ez igaz, ha második pedagógus vagy pedagógiai asszisztens is jelen van egy foglalkozáson, segítve bármilyen okból a (fő)pedagógus munkáját.


A két tanár egy órán egyszerre van jelen, lényegében 2 pedagógus tartja az 1 órát. Mivel a tanulók 2 foglalkozáson egyszerre nem naplózhatóak, így vagy az egyik, vagy a másik pedagógus kell, hogy a tanulók jelenlétét naplózza. 


EGYIK LEHETŐSÉG, ahol mind a 2 pedagógusnak 2-2 órája van, de csak az egyik könyveli a tanulók mulasztásait, értékeléseit

  • A pedagógusnak X csoporttal 2 órája van a TTF-ben, ez szerepel az órarendben.
  • B pedagógusnak Y csoporttal 2 órája van a TTF-ben, ugyan ez szerepel az órarendben, de csak a B pedagógusnak, az osztálynak nem jelenik meg, mivel az Y csoport üres, így csak a saját munkaidejét naplózza


MÁSIK LEHETŐSÉG, ahol mind a 2 pedagógusnak 2-2 órája van, és a másik pedagógus is tud értékelést adni

  • A pedagógusnak X csoporttal 2 órája van a TTF-ben, ez szerepel az órarendben.
  • B pedagógusnak Y csoporttal 2 órája van a TTF-ben, ugyan ez szerepel az órarendben, de csak a B pedagógusnak, az osztálynak nem jelenik meg, mivel az Y csoport üres, így csak a saját munkaidejét naplózza
  • B pedagógusnak X csoporttal 0 órája van a TTF-ben, azaz egy 0 óraszámú TTF elem, amire csak az értékelések elérése miatt van szükség


HARMADIK LEHETŐSÉG, ahol szintén mind a 2 pedagógusnak 2-2 órája van, de mind a ketten tudnak értékelni, és hetente 1x a hiányzásokat is neki kell kezelnie

  • A pedagógus X csoporttal 1 órája van, TTF-ben is, heti egyik óra neki ez az órarendben
  • A pedagógus Y csoporttal 1 órája van, TTF-ben is, heti másik órája ez, Y csoport üres, csak a saját munkaidejét naplózza aznap
  • B pedagógus X csoporttal 1 órája van, TTF-ben is, heti egyik óra neki ez az órarendben
  • B pedagógus Y csoporttal 1 órája van, TTF-ben is, heti másik órája ez, Y csoport üres, csak a saját munkaidejét naplózza aznap