Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Fontos!

Az Educational Development Informatikai Zrt. az Elektronikus Vizsgaügyviteli Információs Rendszer (röviden Vizsgaközpont Rendszer) fejlesztését és üzemeltetését biztosítja. A Vizsgaközpont Rendszer ügyfélszolgálatának munkatársai a rendszer funkcióinak működésében felmerülő hibák és általános kérdések kapcsán tudnak segítséget nyújtani és érdemben válaszolni. Amennyiben a Vizsgaközpont Rendszer Ügyfélszolgálat menüpontja az Ön számára nem elérhető, fordulhat az ügyfélszolgálathoz: ugyfelszolgalat@edudev.hu

A Vizsgaközpont Rendszer kapcsán a vizsgáztatás szakmai kérdései esetén a vizsgáztatás felügyeletét ellátó hatóságok, az IKK és az NSZFH jogosultak állást foglalni és intézkedni, így az ezirányú kérdéseket kérjük, közvetlenül az IKK Ügyfélszolgálatán vagy az NSZFH ügyfélszolgálatán keresztül szíveskedjen egyeztetni.

IKK hatáskörébe tartozó témák (ugyfelszolgalat@ikk.hu):

  • a konkrét felhasználói regisztráció, felhasználók keresése, adatmódosítási igények kezelése,
  • vizsgaszervező intézmények regisztrációja, nyilvántartása, jogosultsági beállításai,
  • a szakmák, szakképesítések paramétereivel, illetve ezek módosításával kapcsolatos kérdések.

NSZFH hatáskörébe tartozó témák (vizsgabejelentes.nszfh@nive.hu, torzslapnyilvantartas.nszfh@nive.hu):

  • a jogszabályi és hatósági előírásokkal kapcsolatos vizsgaszervezési és vizsgáztatási kérdések,
  • a vizsgacsoportok bejelentésével, jóváhagyásával, kapcsolásával, visszanyitásával kapcsolatos ügyintézés,
  • a központi interaktív vizsgák lebonyolításakor észlelt problémák kezelése,
  • a törzslapok adatainál tapasztalat problémák kezelése.

Konkrét vizsgával, vizsgajelentkezéssel vagy a bizonyítvány/oklevél adminisztrációjával kapcsolatban a vizsgát meghirdető vizsgaszervező intézmények jogosultak eljárni, így ezirányú kérésekkel / kérdésekben érdemes közvetlenül a vizsgaszervező intézményhez fordulni.

Jó tudni:

Az Ügyfélszolgálat menüpontban tehetők meg az alkalmazás működését érintő hibák bejelentése, de a felhasználó a rendszer fejlesztésével kapcsolatos javaslatokat és szakmai, a működéshez kapcsolódó kérdéseket is feltehet.

Az Ügyfélszolgálat menüpont csak az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező - VSZ Admin, Kamarai Admin, NSZFH Admin, IKK Admin szerepkörű - felhasználók számára érhető el!

A bejelentések / kérdések listájában nyomon követheti a bejelentéseinek állapotát, megtekintheti a választ az adott sorra kattintva. Az adott bejelentés / kérdés űrlapján új hozzászólást is rögzíthet, amelyet szintén megkapnak az EDUDEV Zrt. munkatársai. 

Aügyfélszolgálat munkatársai akkor tudják gyorsan és hatékonyan segíteni a hibakezelés során, ha minél több információt megad a bejelenteni kívánt probléma kapcsán!

Amennyiben a vizsgaszervező intézmény regisztrációja során rögzítettek Ügyfélszolgálat értesítési e-mail címet, akkor az ügyfélszolgálati bejelentések változásával kapcsolatos értesítéseket a rendszer e-mailen is megküldi.

Bejelentés beküldése

  1. Lépjen az Ügyfélszolgálat menüpontba
  2. A bejelentés típusától függően kattintson az Új hibabejelentés rögzítése / Új fejlesztési javaslat rögzítése / Új üzleti kérdés rögzítése gombok egyikére
  3. Töltse ki a Tárgy és Leírás mezőket, illetve hibabejelentés esetén adja meg a Leírás mezőben kért főbb információkat

  4. Képernyőről készített fotó (shift+windows+s), vagy egyéb dokumentum csatolásához alkalmazza a + Új dokumentum csatolása funkciót

  5. Kattintson a Beküldés gombra
  6. Beküldés után a bejelentés bekerül a Bejelentések listájába, azonosító számmal ellátva, „Nyitott” státusszal
  7. A sorra kattintva be tud lépni a bejelentés adatlapjára, ahol az ügyfélszolgálati munkatársak válaszát a Hozzászólások szekcióban lehet megtekinteni, illetve a tárgyban további üzenetet az Új hozzászólás rögzítése funkcióval tud indítani
  8. A bejelentést „Lezárt státuszba helyezni az ügyfélszolgálat munkatársai jogosultak.


  • No labels