Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére


Üdvözöljük a KRÉTA Tudásbázison!

A KRÉTA Tudásbázis Portál célja, hogy a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer felhasználói (fenntartók, intézményvezetők, pedagógusok, tanulók, szülők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a KRÉTA rendszer használatához. A tudásbázisban megtalálhatók a KRÉTA különböző moduljainak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.

KRÉTA konzultáció

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KRÉTA rendszerrel kapcsolatos kérdésekről az e-KRÉTA Zrt. címén (1111 Budapest, Budafoki út 59.) konzultációs workshopokat tartunk. A konzultációra jelentkezni az enaplo@ekreta.hu emailcímen lehet. A jelentkezéshez kérjük írják meg a jelentkezés időpontját, az intézményük nevét, továbbá az iskolákból résztvevők számát is. Augusztusban az alábbi konzultációs időpontok kerülnek meghirdetésre:

2018. augusztus 23. (csütörtök) 13.00 óra

2018. augusztus 30. (csütörtök) 13.00 óra

KRÉTA rendszer leállás

Tisztelt Felhasználóink! Tájékoztatjuk a szakképző intézményeket, hogy a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalnál folyó karbantartási munkák miatt 2018. július 27-én, pénteken az NSZFH-hoz tartozó szakképző iskolák KRÉTA rendszere átmenetileg nem lesz elérhető. Köszönjük szíves megértésüket!

Tudásbázis újdonságok

Megjelent a Klebelsberg Központhoz tartozó köznevelési intézmények Előzetes Tantárgyfelosztás 2018 szakmai útmutatója, amelyet ide kattintva tölthetnek le!

A tanév váltásával kapcsolatosan felmerülő gyakori kérdésekre adott válaszokat, ide kattintva érhetjük el a Tudásbázisban!

Tanévváltás

A 2017/18-as, mint még augusztus 31-ig tartó tanévet érintő Adatszolgáltatások érdekében, az admin felületen inaktiválásra került az “Aktív tanév váltása” menüpont. A menüpont újra aktiválása előreláthatóan augusztus második felében várható.

Felhívjuk az Intézmények figyelmét a tanévváltással kapcsolatban, hogy nem visszavonható folyamat, a lezárt tanévben nincs lehetőség utólagos adatmódosításra!

Az összes tanuló következő tanévi osztályba való léptetése után javasoljuk csak megtenni, beleértve például:

  • a javító- és osztályozó vizsgán elért eredmények rögzítését,
  • az összefüggő szakmai gyakorlat eredményeinek záradékolását,
  • az esetlegesen nyáron intézményt váltó tanulók kezelését is!

A Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) rovatunkban a tanév zárásával kapcsolatos kérdéseket válaszoltunk meg.

A szakmai útmutatók között elérhető a Klebelsberg Központhoz tartozó intézmények részére a végzettségek kezelésére vonatkozó szakmai útmutató.

A KRÉTA e-Napló újonnan bevezető intézmények részére letölthető a KRÉTA e-napló bevezetésének első lépései dokumentum, amely gyors áttekintő segédlet az e-Napló bevezetésének módjáról, feladatairól.

Szoftverfrissítések, újdonságok

Kréta 2.59 verzió újdonságai (2018.06.27.)

 Összefüggő szakmai gyakorlat kezelése

Az összefüggő szakmai gyakorlat kezeléséhez beállítható a Testreszabás menüpontban ennek időtartama, illetve, hogy a pedagógusok rögzíthessenek-e egyedileg foglalkozások ezen időszakban.

A megadott időintervallumban azon csoportok órái rögzíthetők és naplózhatók, melyek "Összefüggő szakmai gyakorlati csoport"-nak vannak jelölve.

 ESL adatszolgáltatás kiegészítése export funkcióval

Az ESL adatszolgáltatást export funkcióval bővítettük, melynek eredményeként létrejövő Excel állományban azon tanulók neve és osztálya található meg, aki az adatszolgáltatásban kimutatásra kerültek.

 aSc XLS importálása a TTF-hoz

Idén lehetőség van a TTF importálására is az aSc órarendkészítő programból. Ehhez leírás is található a Szakmai útmutatók között.

 Csoportnaplók kiegészítés (mulasztások összesítése, lezárás)

A Csoportnaplók esetében is összegzésre kerülnek, az adott csoportban keletkezett mulasztásai a tanulóknak, és az osztálynaplóban megszokott módon tekinthetjük át őket a tanulók adatai között, táblázatos formában.

A Csoportnaplók zárása is beállítható a paraméterezési felületen, melynek hatására egy plusz oldal kerül a napló végére, jelezve a csoportban megtartott órák számát.

 Osztály és Csoport tervezett létszámának beállíthatósága

Az Osztályok és Csoportok menüpontban megadható az érintett osztály vagy csoport várható létszáma az előzetes TTF-hoz.

 Törzslap kiegészítése BTMN blokkal

A törzslapon beállítható, hogy a BTMN-es tanulók adatai is megjelenjenek, az SNI-s adatokhoz hasonlóan.

 Tanulók törlésének lehetősége a következő tanévből

A következő tanévbe tévesen átsorolt, vagy az átsorolás után, a nyári szünet alatt távozott tanulók besorolási már törölhetők a következő tanévről.

 Órarendek a tanári felületen

Lehetősége van a pedagógusoknak, hogy a többi kolléga - illetve az osztályok és termek - órarendjét is megtekintse a saját órarendjénél megszokott formában


Kréta 2.58 verzió újdonságai (2018.06.13.)

Munkakörök adatszótár bővítése a "NOKS pedagógiai felügyelő" elemmel

Végzettségek adatszótár bővítése a "Technika és életvitel" és a "Neveléstudomány" elemekkel

Záradékolás osztályfőnökként

  • az Osztályfőnöki feladatok / Osztály tanulói menüpontban már elérhető a záradék adatszótár, melynek elemeit rendezhetik, illetve elrejthetik az Adminisztrációs rendszerben, az Adatszótárak menüpontja alatt
 az Osztályfőnöki záradékadás menete

Nemzetiségi dokumentumokkal kapcsolatos bővebb információk

A KRÉTA rendszer e-Napló moduljában is van lehetőség az Osztályfőnökök számára megadni a jogosultságot az osztályukba járó tanulók Záradékainak szerkesztésére, melynek menete a következő:

1.

 Admin záradéklista szerkesztés

Admin Záradéklista karbantartás

Az admin felület Nyilvántartások / Adatszótárak menüpontban érhető el az adminisztrátorok számára a Záradékok listája (Be/kisorolás okok néven).

Az intézmény Pedagógiai Programjában szereplők szerint módosíthatók/felvehetők a záradékok, beállítható megjelenítési sorszámuk, valamint a láthatóságuk is szabályozható a pipára való kattintással.

2.

 Admin engedélyadás a Testreszabás menüpontban

Az Adminisztrációs felület Nyilvántartások / Testreszabás menüponton belül, a Tanulói adatok kezelése szekcióban található Osztályfőnök módosíthatja osztályába járó tanulók adatait, Osztályfőnök kiegészítheti az osztályába járó tanulók évközi záradékát és Osztályfőnök kiegészítheti az osztályába járó tanulók ki- vagy átsorolási záradékát beállítások kapcsolóit "Igen" állásra kell kapcsolni.

3.

 Osztályfőnöki feladatok / Osztály tanulói listában a megfelelő tanuló kiválasztása

lista megnyitása

Az admin engedélyek megadását követően a tanulók nevének sorában megjelennek a kis "ceruza" ikonok, mely segítségével nem csak megtekinteni, de a tanulók adatait módosítani is tudják az osztályfőnökök.


  

4.

 Tanulói adatok szerkesztésének megkezdése

A Tanulót szerkesztő nézetben megnyitva kiválaszthatóvá válik a Záradékok adatfül, ahol elérhetőek az admin rendszerben felvitt előzetes Záradékminták.

5.

 Záradék(ok) kiválasztása, esetleges módosítása

A legördíthető menüből kiválasztható a Tanuló számára rögzítendő Évközi és Ki vagy átsorolási Záradék(ok) szöveg(e).

Minden egyes használni kívánt elemre rákattintva átkerül az alsó, szerkesztő mezőbe, ahol értelemszerűen módosítás is szükséges lehet.

6. 

 Záradékok mentését követően akár csak megtekintő nézetben a mentett adatok ellenőrizhetőek, azonban már csak az adminisztrátori felületen módosíthatóak

megtekintés/ellenőrzés

7. 

 Dokumentumgenerálás

A generált dokumentumokban megjelenik a rögzített Záradék(ok) szöveg(e) a Tanuló tanévre vonatkozó Végzáradékától elkülönítve.

Osztálynapló:

Törzslap:

Módosítás a törzslapok megjelenítésében

 a tanuló neve és oktatási azonosítója is megjelenik a záradék blokk címében, hogy a fejléc nélküli nyomtatáskor egyértelműen azonosítható legyen a törzslap

a törzslapok generálása során lehet kiválasztani, hogy egyszerre a teljes törzslaptartalom, vagy csak a felső, fejléc rész, vagy csak az alsó adatrész kerüljön e bele a generált PDF dokumentumba

bármelyik generálást is választják, az alsó, adatokat tartalmazó részen, a Záradékok cellában megjelenik a tanuló neve és oktatási azonosítója:

 az SNI blokk csak akkor jelenik meg, ha releváns adatokat tartalmaz

a törzslapok generálása során kiválasztható, hogy az SNI adatok generálásra kerüljenek e a dokumentumba

abban esetben jelenik csak meg a törzslapon az SNI adatokat tartalmazó cella, amennyiben az adott tanuló számára adatok vannak rögzítve az SNI/BTM felületen az adminisztrációs felületen keresztül

 A német mellett már angol nyelvű törzslap is generálható

a dokumentumok törzslapokat tartalmazó szekciójában választható ki a használni kívánt, különböző nyelvű alapsablon

 Bizonyítvány pótlap esetén választható a "Folyamatos szöveg" opció, amivel tömörebb, így rövidebb dokumentum állítható elő

a pótlap generálási tulajdonságok kiválasztási képernyőjén megadható, hogy a korábbi, Táblázatos, vagy az új, Folyamatos szöveggel opciót szeretnénk e használni

Táblázatos példa:

Folyamatos szöveges példa:

 Az éves óraszám megjelenik az 1-3. évfolyamos törzslapon is

a törzslapok generálási beállításai között választható és a legenerált dokumentumon is megjelenik az éves óraszám a szöveges értékeléseket tartalmazó törzslapok esetében is

 Magatartás és szorgalom "tantárgyakhoz" külön is rögzíthető szöveges értékelés mondatbank

az intézményi Mondatbankba külön választható a csak Magatartás és a csak Szorgalom szöveges értékeléshez is mondatbanki elem

 Évfolyamot váltó tanuló esetében már elkülöníthetők a két osztályban kapott értékelések



Kréta 2.57 verzió újdonságai (2018.06.03.)

Pedagógus saját adatainak kezelése
Pedagógusok beállíthatják a publikus email címe mellett a munkahelyi, nem nyilvános elérhetőségét is a profilbeállítások között.

Keresési felületek módosítása
A keresési felületeken már nem jelenik meg az oktatási azonosító esetén a "7" karakter az első helyen, mivel ez zavaró volt, ha az azonosító számot másolással akartuk megadni.

Osztály/csoport kisorolási adatok
Az Osztályok/Csoportok tanulóinak listája felületen pontosabb adatok érhetők el a tanulói csoport- vagy osztálytagságok lezárásáról, módosításáról.

Pedagógus által adott értékelések
A Pedagógusok által adott értékelések dokumentumban is elérhető az ún. multiselect, melynek segítségével egyszerre több (akár az összes) pedagógus által adott értékelés letölthető egyszerre.

Főtantárgy óraszáma a törzslapon
A törzslapon beállítható, hogy a főtantárgy alá sorolt altantárgy(ak) óraszáma(i) hozzáadódjanak-e a főtantárgy óraszámához, ha azok nincsenek bizonyítványban megjelenőnek állítva.

Minimális óraszám beállíthatósága tanítási napra
A Testreszabás menüpontban, az Elektronikus napló korlátozásai között megadható, hogy legalább hány naplózott óra esetén vegye a program érvényes, sorszámozott tanításai napnak az egyes napokat.

  • A nulla beállítása esetében minden tanítási napot sorszámoz a program, függetlenül a megtartott órák számától.
  • Nullánál nagyobb szám esetén megoldódik az estis és levelezős képzések esetén a napok sorszámozásának problémája

Végzettségek kezelése
Végzettségek megadásának átdolgozása a KK-s intézmények számára a fenntartó kérései alapján. A funkcióhoz tartozó szakmai útmutatót ide kattintva lehet letölteni!


Kréta 2.56 verzió újdonságai (2018.05.16.)

Törzslapok paramétereinek, tartalmának bővítése

  1. a tanulókhoz kötött rögzített SNI-s adatok megjelennek a törzslap megfelelő blokkjában
  2. szakképzési intézmények számára beállítható, hogy a törzslapon a szakképesítés vagy részszakképesítés megnevezése és száma megjelenjen
  3. beállítható a hetek száma a végzős és nem végzős évfolyamok esetében, hogy a törzslapon megjelenő éves óraszám ez alapján számítódjon
  4. lehetőség van arra, hogy beállíthassák a törzslap címében megjelenő intézményi nevet és címet, az Intézményi adatokban rögzített Működési helyek közül választva

A "Napló nézet" felület módosítása
Azok az órák, ahol egy tanulót "nem jelenlévőnek" jelöltek, nem jelenik meg az osztályfőnök számára a Napló nézetben, így nem lehet tévedésből hiányzónak jelölni egy tanulót ilyen foglalkozásokra

Tanmenet kezelésének javítása
Ha a tanmenet több olyan elemet is tartalmaz, melyek megnevezése teljesen azonos, akkor már ezek mindegyike elérhető a megadott sorszámú óránál

Helyettesítések és elmaradt tanórák kezelése
Helyettesítés illetve elmaradt óra esetén a pedagógus Napirendjében lehetőség van új elem rögzítésére a tanóra helyett
Az elmaradt órák áthúzással jelölve jelennek meg az elektronikus ellenőrzőben


Kréta 2.55 verzió újdonságai (2018.05.02.)

Házi feladat kezelésének kiegészítése
A diák által rögzített új hozzászólás esetén az érintett pedagógus email értesítést kap, ha ez be van állítva a profilbeállításaiban

Törzslapszám és naplósorszám kezelése
A tanulók naplósorszámának és törzslapszámának kezelését egységesítettük, kiegészítettük, így már lehetőség van az osztályt- vagy évfolyamot váltó tanulók, illetve a távozott, majd visszaérkezett tanulók adatainak kezelésére. A tanulók aktuális adatait a Tanulói adatlapon, illetve az Osztályok tanulóinak listája menüpontban lehet megadni; lezárt osztálytagságok esetén, az aktív besorolás adataitól függetlenül, az Osztályokból kiírt tanulók listája menüpontban rögzíthetők, módosíthatók a sorszámok.

Az országok és a szakképesítés adatszótár bővítése

  • már elérhető a "Szerbia és Montenegró" megnevezés is
  • már elérhető az "Élelmiszeripari szakmunkás (2014) - 3454102" szakképesítés is

Közösségi szolgálat kezelése
Már lehetőség van 5-nél több, akár 50 óra közösségi szolgálatot is egyszerre rögzíteni, hogy a korábbi évek adatait gyorsabban lehessen megadni

Munkaidőelszámolólap generálása
Ha több pedagógus elszámolását hozzuk létre, akkor az nem egy PDF állományban jön létre, hanem minden alkalmazott számra külön-külön, ami egy csomagolt állományban tölthető le

Tanuló értesítők Waldorf iskolák számára
Minden értékelési időszakra elérhető a "Tanuló értesítő" dokumentum, a meghatározott formátumban

Tanulói jogviszonyt igazoló lap
Lehetőség van az ún. multiselect-re a jogviszonyt igazoló dokumentum generálásakor, így több tanuló számára is létrehozható az igazolás egyszerre

KIR szinkron funkció Beiratkozás modulban

Az Adatszolgáltatások/Beiratkozás menüpontban található gomb segítségével a "Felvéve" státuszú Nebulók adatai frissítésre kerülnek a KIR - Központi Információs Rendszerben a KRÉTA-ban tárol adatokkal

 A funkció működésének részletes leírása

A KRÉTA rendszerbe rögzített Nebulók esetében rendelkezésre áll  - a már véglegesített adatfelvétel esetében - a  gomb, amely segítségével a "Felvett" státuszú Nebulók adatait a KRÉTA rendszerből a KIR rendszerbe lehet átemelni.

KIR szinkron funkciógomb

A 'KIR szinkron' nyomógombot csak egyszer lehet megnyomni, amikor minden státusz egyértelműen beállításra került, és a döntések generálása is megtörtént. Kérjük, ezt a feladatot felelősséggel végezzék.



A funkció működésének lépései

  1. A Nebulók adatainak rögzítése
  2. Jelentkezési státuszok megfelelő beállítása
  3. A  (Státuszok véglegesítése) gomb megnyomásával a Nebulók véglegesítése adatfelvitel szempontból a KRÉTA rendszerben
  4. Ezt követően Határozat generálás
  5. Majd a  elindítása

Státuszok véglegesítése funkciógomb

A 'Státuszok véglegesítése' gomb megnyomása esetén az adatokat véglegesnek tekinti a KRÉTA rendszer, és az e-Ügyintézésből már nem visz át újonnan létrehozott kérést. A státuszok véglegesítés állapotának visszavonása esetén ismét él a szinkron az e-Ügyintézés és a KRÉTA Beiratkozás felülete között, így egy újonnan beadott kérelem azonnal meg fog jelenni a Nebulók oldalán.

Határozatok generálása funkciógomb

A 'Határozatok generálása' nyomógombot csak egyszer lehet megnyomni, amikor minden státusz egyértelműen beállításra került. Kérjük, a döntés meghozatala és a státuszok beállítása után ezt felelősséggel használják.

  • Az összes olyan Nebuló esetében, akik Jelentkezési státusza "Felvett", KIR Szinkronizáció státusza pedig "Szinkronizálandó", a rendszer egy adatcsomagot készít, mely csomaghoz ki kell választani a Nebulók számára használandó, feladatellátási helyhez tartozó sorszámot
  • A kiválasztást követően a felugró ablakban szükséges a KIR bejelentkezés elvégzése, mely bejelentkezés 5 perc időtartamra készít a KRÉTA felhasználó számára KIR hozzáférést
  • A rendszer az azonosítást követően az elkészített, összesített adatcsomagot átadja a KIR számára feldolgozásra
  • Ekkor visszatér a képernyő a Beiratkozás felületre, ahol az előzőekben elindított csomagban lévő tanulók KIR Szinkronizáció státusza "Folyamatban" lesz
  •  gomb ismételt megnyomásával a státusz folyamatosan frissül, illetve az egyes tanulók esetében a "Folyamatban" szövegrészre pozícionált egérmutatóra a KIR státuszjelentése tekinthető meg
  • 5 perc elteltével a KIR azonosító beírása ismét szükségessé válik, de az átküldött adatcsomag feldolgozása a KIR rendszerben nem szakad meg
  • Sikeres szinkronizáció esetén a KIR Szinkronizáció státusza "Sikeres" jelzést mutat
  • A sikeres jelzéssel rendelkező tanulók adatainak ismételt feltöltésére/frissítésére nincs lehetőség, az már csak a KIR rendszerbe belépve, manuálisan végezhető el
  • Azon tanulók esetében, akiknél a KIR Szinkronizáció státusza "Adathiba" jelzést mutat, a tanuló nevére kattintva adatlapja megnyitható, azok kiegészítését és mentését követően visszakerülnek "Szinkronizálandó" státuszba, és a folyamat megismételhető
  • Azon tanulók esetében, akiknél a KIR Szinkronizáció státusza "Szinkron hiba" jelzést mutat, kérjük az Ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül jelentsék be számunkra, képernyőkép csatolásával úgy, hogy az egérmutatót legalább egy ilyen tanuló "Szinkron hiba" feliratára viszik, és a felugró, KIR által közölt hibaleírás látszik. Ebben az esetben a KIR ugyan befogadta a feltöltött adatokat a KRÉTÁ-tól, de azok feldolgozása során hiba lépett fel.


Kréta 2.54 verzió újdonságai (2018.04.18.)

  • A napló dokumentumok készítésekor lehetőség van egyszerre több dokumentum elkészítésére és letöltésére is. Az új verzióban már lehetőség van ennél a dokumentumnál is a többes kijelölés (ú.n. multiselect) használatára, azaz egyszerre több napló is elkészíthető egyszerre
  • Törzslapokon a törvényes képviselő megjelenítése. A korábban az összes megadott gondviselő megjelent a törzslapokon, jelenleg csak az (vagy azok), akik törvényes képviselőnek vannak jelölve
  • Feladatellátási helyek kiegészítése
  • Beiratkozás Excel exportnál a rendezés javítása, az export állományban már ABC sorrendben jelennek meg a nebulók
  • Közösségi szolgálat jelentkezési lap és Pedagógusok naplóban be nem jegyzett órái (órarend alapján) dokumentum javítása. Az új verzióban m ár lehetőség van ezeknél a dokumentumnál is a többes kijelölés (ú.n. multiselect) használatára, azaz egyszerre több tanuló jelentkezési lapja, illetve több kolléga be nem jegyzett óráit tartalmazó táblázat is letölthető egyszerre

  • A napló jogosultságú felhasználók is le tudják tölteni a dokumentumok között az összes osztály, tanár és terem órarendet
  • A dokumentumokban az "Évégi értesitő(k)" záradék szövegének megjelenítése választható, hogy az év végi értesítőben is beállítható, hogy a nevelőtestület határozata megjelenjen (ez az alapértelmezett beállítás) vagy ne kerüljön megjelenítésre.
  • Házi feladatok megjelenésének javítása. Az Edge és IE böngészők alkalmazásakor nem lehetett házi feladatot menteni a naplózott órákhoz, ez javításra került
  • Egyéni csengetési rend javítása. A frissítés megoldja azt a problémát, hogy ha a Tanév rendje menüpontban beállítunk egy egyedi napot, és ahhoz olyan csengetés rendet adunk meg, ahol a szokásosnál kevesebb óra van, akkor csak annyi óra fog megjelenni az órarendekben, ahány órát felvettünk a beállított csengetési rendben. Ezzel lehetővé válik a rövidített napok kezelésének egy egyszerűbb megoldása.

Kréta 2.53 verzió újdonságai (2018.04.04.)

 Beiratkozás funkció elérhető lett az Adatszolgáltatások menüpont alatt:

 Beiratkozás funkció kiegészítése a friss igényekkel:
  • Eltávolításra került a “Nebuló születési országa és helye” részről az Irányítószám megadási lehetősége.
  • Bővült az adatok felvitele KIR szolgáltatás megadásával.
  • A beilleszkedési, tanulási és magatartási problémák, funkciónál a numeric box eltávolításra került

 Dokumentumok bővítése új lehetőségekkel:
  • Értesítőknél, bizonyítványoknál van lehetőség a tanulmányi átlagokat megjeleníteni

  • Tanuló ellenőrzőkönyvében mostmár megjelennek, a modulzáró, beszámoltató, különbözeti vizsga, pótvizsga értékelések is

 Dokumentumok átdolgozása az intézményi visszajelzések alapján
  • Csoportnaplóban mostmár megjelenik a Tantárgy


  • Értesítés jegyzőnek dokumentumok el lettek távolítva
  • Értesítés gyermekvédelmi szolgálat részére dokumentummal bővűlt a lista
  • Nem tanköteles tanulóknál módosult a törvényi leírás

  • Értesítőknél van lehetőség saját (felnőttképzésen) illetve gondviselő részére generálni a dokumentumot. 

  • Pedagógusok naplóban be nem jegyzett órái excel táblában megjelennek a pedagógus nevek

 Tanév rendje kezelése átdolgozása
  • Eltérő csengetési renddel rögzített tanév rendje esemény esetén helyesen jelenik meg az órarendek
    • az egész intézmény számára rögzített esemény esetén
    • csak egyes osztályoknak/csoportok számára rögzített esemény esetén
 Korábbi frissítések megjelenítése

Az {'include'} makró nem jeleníthető meg. A megadott oldal nem található.

Keresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez!

Keresés


Szakmai útmutatók

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconElőzetes Tantárgyfelosztás 2018 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconTTF importálása az aSc programból 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Végzettségek kezelése 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Beiratkozás adatszolgáltatás

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Diákolimpiai jelentkezés segédlet

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Tanévváltás segédlet 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon aSc importálás segédlet

Gyakran Ismételt Kérdések

 GYIK - Tanévváltással kapcsolatos kérdések 

 GYIK - Évzárással kapcsolatos kérdések 

 GYIK - Adminisztrációs rendszer

 GYIK - Elektronikus napló

 GYIK  - KRÉTA Ellenőrző Mobil alkalmazás

 Tippek és trükkök a KRÉTA rendszer használatához

Gyors Áttekintő Segédletek

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon KRÉTA e-napló bevezetésének első lépései 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Adatszolgáltatás modul

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Pedagógus IKT kompetecia

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Elektronikus napló

e-Learning 

"Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógusmoduljaihoz" című akkreditált képzés

"NEPTUN KRÉTA - Adminisztrációs feladatok" című képzés

Bemutatók, iskolai segédletek

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report icon Intézményi bemutató

document, docx, file, text, type, word, writing icon KRÉTA e-Napló szabályzat (minta) 

KRÉTA Poszeidon Iratkezelő modul

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Intézményi Ügyiratkezelői segédlet

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon Poszeidon webes felhasználói dokumentació

Sablonok, mintafájlok

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Tanmenet sablon

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Tantárgyfelosztás - Egyszerű sablon

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Tantárgyfelosztás - Kereszttáblás sablon

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Tantárgyfelosztás - Kereszttáblás sablon, oszlopokban osztályokkal

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Órarend - Excel importáláshoz mintafájl

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Órarend - Excel importáláshoz mintafájl, érvényességi idővel

Felhasználói kézikönyvek

Adminisztrációs rendszer - Felhasználói Kézikönyv KRÉTA Adminisztrációs rendszer

Adminisztrációs rendszer - Felhasználói Kézikönyv KRÉTA Elektronikus napló

Adminisztrációs rendszer - Felhasználói Kézikönyv KRÉTA Elektronikus ellenőrző

Adminisztrációs rendszer - Felhasználói Kézikönyv KRÉTA Központi Rendszer

KRÉTA Konferencia 2018

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report icon KRÉTA konferencia bevezető, áttekintés - Dr. Szabó Balázs előadása

GINOP 6.2.3

Adminisztrációs rendszer - Felhasználói Kézikönyv GINOP 6.2.3 eszközspecifikáció 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon IKT Segédlet 

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon icon Eszköz specifikáció javaslat 

Archívum

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon KRÉTA Tantárgyfelosztás 2017 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon icon KRÉTA Előzetes Tantárgyfelosztás 2017 


  • Címkék nélkül