Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 64 Current »

Az alkalmazottak - pl. személyi, munkaügyi - adatait kétféle képpen is importálhatjuk a rendszerbe.

Aktuális tanév megadása

Az adminisztrátori oldal bal felső sarkában állítsuk be, hogy az importálni kívánt adatokat mely tanévre szeretnénk felvinni a rendszerbe!

Mindkét esetben először állítsuk be, hogy melyik Feladatellátási helyhez kívánunk alkalmazotti adatokat betölteni a rendszerbe.

Pedagógus besorolása

Ha egy pedagógus több feladatellátási helyen is tanít, akkor a "többségi elv" alapján soroljuk be.

Hiányzó feladatellátási hely

Ha valamelyik feladatellátási helyünk nem jelenik meg a legördülő listában, akkor nézzük meg, hogy a Nyilvántartások / Intézményi adatok / Intézmény menüpontban minden működési helyet és minden ezekhez tartozó oktatási-nevelési feladatot felvettünk-e.

Besorolás módosítása

Ha az összes pedagógust beimportáljuk egy feladatellátási helyhez, utána a "többes módosítással" gyorsan a megfelelő helyhez rendelhetünk mindenkit.


A kezelői felület bal oldalán található interfészen, azaz online kapcsolódási felületen keresztül kapcsolatot teremthetünk a KIR rendszerrel, ha rendelkezünk KIR felhasználónévvel és jelszóval.


 Importálás a KIR-rendszerből
  1. Írja be az intézmény OM azonosítóját (automatikusan ki van töltve)
  2. Adja meg a KIR felhasználónevét
  3. Írja be a KIR jelszavát
  4. Kattintson a gombra
  5. A felnyíló ablakban válassza ki, hogy mely Telephelyhez sorolt alkalmazottak adatait kívánja importálni.
  6. Kattintson az gombra

A felnyíló ablakban megjelennek azon alkalmazottak adatai, akik a kiválasztott telephelyhez vannak besorolva a KIR rendszerben

  1. Ha fel kívánja tölteni az adatokat a Kréta rendszerbe, kattintson a  gombra.
  2. Ha nem szeretné importálni a megjelenített adatokat, kattintson a gombra



Ha valamilyen kapcsolódási probléma miatt nem tudunk belépni a KIR rendszerbe, vagy nem sikerül átmenteni az adatokat, akkor az importálást elvégezhetjük Excel táblázatból is.

Ehhez először lépjünk be a KIR rendszerbe és az importálni kívánt alkalmazottak adatait exportáljuk ki.


 Exportálás a KIR rendszerből
  1. Lépjen be a KIR személytörzs nyilvántartó rendszerbe
  2. Válassza a bal oldali menüben az Alkalmazottak keresése pontot
  3. Keresse ki azokat az alkalmazottakat, akiket exportálni szeretne a KIR rendszerből, és helyezze a jobb oldalon található listába
  4. Kattintson az Adatok exportálása gombra, melyet a jobb oldali lista alján talál
  5. A felnyíló ablakban válassza ki mindhárom jelölő négyzetet és kattintson a Tovább gombra
  6. A megnyíló táblázatot mentse el módosítás nélkül egy megfelelő helyre, megfelelő néven

Ha nem akarnunk vagy nem tudunk belépni a KIR rendszerbe, akkor a gombra kattintva kaphatunk egy olyan Excel táblázatot, melybe beírhatjuk az importálni kívánt adatokat. A táblázat első sora a fejlécet tartalmazza, míg második sorában egy példa személy adatai találhatók. A példa személynek csak a kötelező adatai vannak megadva, azaz azok a mezők, melyeket nekünk is mindenképpen ki kell töltenünk minden importálandó személynél.


 Excel fájl importálása
  1. Kattintson a gombra
  2. A felnyíló ablakban válassza ki az importálni kívánt táblázatot
  3. Kattintson az gombra

A felnyíló ablakban megjelennek azon alkalmazottak adatai, akik szerepelnek a kiválasztott táblázatban

  1. Ha fel kívánja tölteni az adatokat a Kréta rendszerbe, kattintson a gombra
  2. Ha nem szeretné importálni a megjelenített adatokat, kattintson a gombra


Sikeres importálás után a program a Nyilvántartások / Alkalmazottak pontba navigál minket, ahol megtekinthetjük az alkalmazottak feltöltött adatait.

Többes módosítás

Ha az importált alkalmazottak közül többeknek is meg szeretnénk változtatni bizonyos adatát, akkor ezt a "többes módosítással" gyorsan megtehetjük.



  • No labels