Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az Adminisztrációs rendszer hardver és szoftver követelményeinek meghatározása

A KRÉTA szoftverrendszer egy Interneten keresztül elérhető, web alapú szoftver, amely a legmodernebb informatikai technológiákkal készült, ezért a hatékony és gyors használatához az alábbiakban részletezett hardver és szoftverkövetelményeknek célszerű megfelelni. A KRÉTA rendszer használatához Internet kapcsolat mindig szükséges. A KRÉTA rendszer a leírtaktól eltérő, kisebb teljesítményű eszközökön is használható, ugyanakkor a megfelelő felhasználói élmény és gyorsaság miatt javasoljuk a megfelelő IT eszközökön történő használatát. A KRÉTA rendszer különböző moduljaira - a használati módok miatt - eltérő hardver követelmények kerültek meghatározásra.  

A KRÉTA program Adminisztrációs rendszerének az alábbiakban leírt hardver és infrastruktúra környezetet javasoljuk.  Mivel az Adminisztrációs rendszert csak az intézményvezetés ill. az iskolai adminisztrációs munkatársak használják, ezért ennél a modulnál - a többi KRÉTA szoftvermodulhoz képest - erősebb számítógép konfigurációt javasolunk. 

Ajánlott követelmények

  • Személyi számítógép (PC, Notebook)

  • Intel Core i3-3xxx, vagy megegyező teljesítményű processzor

  • 4-8 GB RAM

  • HD felbontást (1920*1080) támogató monitor

  • Windows 10, 11 operációs rendszer

  • Google Chrome,  Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója

  • Office 2016 irodai szoftver, a dokumentumok megtekintéséhez

Minimum követelmények

  • Személyi számítógép (PC, Notebook)

  • Intel Core 2 Duo E7xxx, vagy megegyező teljesítményű processzor

  • 2-4 GB RAM

  • HD READY felbontást (1280*720 támogató monitor

  • Windows 7 operációs rendszer

  • Google Chrome,  Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója

  • Office 2010 irodai szoftver,  a dokumentumok megtekintéséhez

Biztonsági figyelmeztetés!

Kérjük, hogy adataik biztonsága érdekében a javasolt operációs rendszerek és böngészőprogramok legfrissebb verzióját használják és ügyeljenek a szoftverek folyamatos frissítésére is!

Elektronikus napló hardver és szoftver követelmények

A KRÉTA program Elektronikus naplójának használatához az alábbiakban leírt hardver és infrastruktúra környezetet javasoljuk. Az elektronikus napló egyaránt támogatja a hagyományos és hordozható számítógépekről, továbbá a táblagépekről (tablet) történő használatot. 

Ajánlott követelmények

  • Személyi számítógép (PC, Notebook) Intel Core i3-3xxx, vagy megegyező teljesítményű processzorral
  • 3 évesnél nem régebbi táblagép (tablet),  ARM Cortex-A35, vagy megegyező teljesítményű processzorral
  • 4-8 GB RAM (PC), 2-4 GB (tablet)
  • Windows 10, 11 operációs rendszer (PC)

  • az iOS (Apple), az Android legfrissebb verziója (tablet)
  • Google Chrome,  Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója
  • Office 2016 irodai szoftver, a dokumentumok megtekintéséhez

Minimum követelmények

  • Személyi számítógép (PC, Notebook) Intel Core 2 Duo E7xxx, vagy megegyező teljesítményű processzorral
  • 3 évesnél nem régebbi táblagép (tablet),   ARM Cortex-A9, vagy megegyező teljesítményű processzorral
  • 2-4 GB RAM (PC), 2 GB (tablet)
  • Windows 7 operációs rendszer (PC)

  • az iOS (Apple), az Android legfrissebb verziója (tablet)
  • Google Chrome,  Mozilla Firefox, Microsoft Edge böngészőprogramok legfrissebb verziója
  • Office 2010 irodai szoftver,  a dokumentumok megtekintéséhez

Biztonsági figyelmeztetés

Kérjük, hogy adataik biztonsága érdekében a javasolt operációs rendszerek és böngészőprogramok legfrissebb verzióját használják és ügyeljenek a szoftverek folyamatos frissítésére is!

KRÉTA e-Napló megjelenése különböző felületeken


A KRÉTA e-Napló megjelentése a különböző informatikai eszközökön

A KRÉTA e-Napló és Admin felület a különböző eszközökön és megjelenítő képernyőkön az adott eszköz beállításainak, felbontásának megfelelően fog átalakulni, az arra az eszközre legoptimálisabb megjelenítést fogja biztosítani a felhasználók számára. Az alábbi videóban néhány példát tekinthetünk meg, hogy ugyan az a felület más-más eszközökön hogyan jelenik meg.

KRÉTA

Adatbázis mentése és archiválása

A KRÉTA adatbázisok mentése automatikusan történik, napi rendszerességgel, az intézménynek ezzel a központi üzemeltetésű KRÉTA rendszerekben a felhasználóknak nem kell foglalkoznia.

  • Címkék nélkül