Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az intézményi kérdőív a köznevelési intézményekben azon folyamatot jelzi, amely során az intézmény a gondviselőktől adatokat kér be. 

Az intézmény munkatársai online, akár mobil applikáción keresztül belépve elvégzik a kérdőívek szerkesztését és továbbítását a gondviselők felé, akik (szintén online, vagy mobil applikáción keresztül) szerkesztik a válaszaikat és visszaküldik azt az intézmény részére.

Belépési jogosultság

Fontos, hogy szülőként Gondviselői és ne Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználóval lépjenek be a KRÉTA rendszerbe, a funkció kérelmezői oldalon csak Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók  számára érhetők el!



Keresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.

Keresés

 Keresési tanácsok

Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?

Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:

  • Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
  • Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.

  • Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.

Tippek a kezeléshez

A kiküldött kérdőíveinket sorba rendezhetjük az oszlopfejlécekben található vonalkákra kattintva, az oszlopfejlécekben lévő vízszintes vonalra írva pedig szűrhetjük azokat.

A lezárt kérdőíveink megjelenítéséhez pipáljuk be a táblázat felett található jelölőnégyzetet.

Új kérdőívet az  - gombra kattintva tudunk létrehozni.

A Kérdőív - folyamat nyitóoldalán három menüpont alapján végezhetjük el a kérdőívekkel kapcsolatos műveleteket:

  • az Alapadatok (alapértelmezett) menüpontban: kérdőíveinket kiválaszthatjuk, menthetjük, törölhetjük
  • a Kérdőív szerkesztése menüpontban: létrehozhatjuk, módosíthatjuk kérdőíveinket
  • a Címzettek menüpontban: meghatározhatjuk azon felhasználók körét, akik számára a kérdőívet címezzük

illetve itt állíthatjuk be a kérdőív kitöltési határidejét.



Az adatbekérő űrlap megszerkesztéséhez eszköztárból kiválasztható elemek (szövegdoboz, jelölőnégyzet, rádiógomb, legördülő-lista és egyéb elemek) illetve kérdőív szerkesztési funkciók (sorrendválasztó, eseményelem beillesztő, időzítő, stb) segíti a kérdőív elkészítését:



A címzettek kiválasztásánál az üzenetküldési funkcióhoz hasonlóan tudjuk a címzetteket kiválasztani, törölni egyesével illetve az oszlopfejléc első oszlopában lévő többeskijelőlő-négyzetre kattintva:


Tippek a kezeléshez
  1. A meglévő kirándulások eseményeinket sorba rendezhetjük az Esemény neve, az esemény Időtartama, Felelőse és  Határideje szerint, illetve az oszlopfejléc neve alatti vízszintes vonalra kattintva az adott oszlopon belül egyedi keresést indíthatunk.
  2. A felület elemeit egérmutatóval történő rákattintás útján vagy a TAB-billenytyűvel (előre) illetve a Shift + TAB-billentyűvel (visszafelé) jelölhetjük aktívvá. Az Enter-billentyű megnyomásával az adott mező szerint rendezi a program a táblázatot.
  3. A több oldalas üzenetlista oldalai között a lista alján lévő navigációs gombokkal navigálhatunk: 
    •  ikonnal egyet lapozhatunk előre az oldalak között.
    •  ikonnal egyet lapozhatunk vissza az oldalak között.
    •  ikonnal a lista utolsó oldalára ugorhatunk.
    •  ikonnal a lista első oldalára ugorhatunk.
    A számokra kattintva az adott számú oldalra ugrik a rendszer.
  • Címkék nélkül