Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Az integrált Ügyfélszolgálati bejelentő modul működése.

A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához. Az Ügyfélszolgálati bejelentő felület jelenleg csak adminisztrátori jogosultsággal érhető el a rendszerben. 

Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket a KRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!

Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?

A KRÉTA Ügyfélszolgálat on-line bejelentőfelületét a Felhasználói profil menüből, továbbá a képernyő jobb felső sarkában található  ikon segítségével lehet kezdeményezni.

Új bejelentés

A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához az alábbi műveleteket hajtsuk végre:

  1. Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található  ikonra!

  2. A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
  3. Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható  gombra!
  4. A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!

  5. 5. Töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!

  6.  gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra! A   gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot!

Bejelentések típusai

Az alábbi táblázatba összefoglaltuk a bejelentések típusait.

Bejelentés típusának megnevezéseLeírásKitöltendő mezők
Oktatás-technikai szakmai kérdésekA szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések. A "hogyan kell a programban megcsinálni?" típusú kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
Fejlesztési javaslat

A szoftver fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása.

Javaslat címe, Javaslat leírása
eÜgyintézés - Fejlesztési javaslat

Az eÜgyintézés modul fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása.

Javaslat címe, Javaslat leírása
Adatbázis visszaállítás

A rendszer adatbázisának visszaállítása. A visszaállítást követően csak azok az adatok maradnak a rendszerben, amik a visszaállítási dátum előtt lettek rögzítve. Az adatbázis visszaállítás esetén - biztonsági okokból - a KRÉTA munkatársai további megerősítést (pl. e-mailben vagy telefonon) is kérhetnek. Fontos tudni, hogy az adatbázis viszaállítása kizárólag Fenntartói kérelem, engedély birtokában tehető meg és nem minden esetben lehetséges technikailag. 

Mikorra szeretné visszaállítani az adatbázist?
Üzleti kérdésekA KRÉTA rendszerrel kapcsolatos pénzügyi, üzleti kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
eÜgyintézés - KérdésA KRÉTA eÜgyintézés modullal kapcsolatos kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
Új URL igénylése

A KRÉTA rendszer egyedi URL címének igénylése. Az új elérési cím lehetőséget ad, hogy az intézmények egy könnyebben megjegyezhető, azonosítható URL címmel tudják igénybe venni a KRÉTA rendszert. Javasoljuk, hogy az URL névben adjanak meg valamilyen jellemzőt, amivel könnyebben meg lehet majd különböztetni az azonos nevű iskolákat. Az URL igénylésének menetét bemutató segédletet az Új URL igénylése linkről lehet letölteni.

Az URL egyedi aldomain neve.
KRÉTA - Poszeidon

A KRÉTA - Poszeidon modullal kapcsolatos kérdések.

Bejelentés címe, Bejelentés leírása
KRÉTA Pénzügyi modul

A KRÉTA eÜgyintézés Pénzügyi modullal kapcsolatos kérdések.

Bejelentés címe, Bejelentés leírása
Hiba bejelentése

A programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy a programban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (Adminisztrációs rendszer, e-Napló, Elektronikus ellenőrző stb.), melyik oldalon jelentkezett.

Bejelentés címe, Hiba leírása
eÜgyintézés - Hiba

Az eÜgyintézés modullal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy az eÜgyintézésban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (eÜgyintézés folyamat, stb.), melyik oldalon jelentkezett feltüntetve az esetlegesen kijelzett Korrelációs hiba kódját.

Bejelentés címe, Hiba leírása
Egyéb bejelentések

Egyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentés

Bejelentés címe, Bejelentés leírása
Oktatás igénylése

Az e-napló bevezetésével kapcsolatos helyszíni tantestületi oktatás, továbbképzés igénylése. Az oktatásokkal kapcsolatos kérdések felvetése. Az e-napló rendszer bevezetéséhez minden iskola tantestülete részére ingyenes oktatást biztosítunk, az iskolával egyeztetett időpontban. Javasoljuk, hogy az oktatás igénylésével egyidejűleg jelezzék számunkra a megfelelő időpontokat is.

Oktatás helyszíne, Egyéb megjegyzések az oktatással kapcsolatban

Bejelentések tartalma

A bejelentések gyorsabb feldolgozása érdekében – mivel a Terméktámogatás munkatársai nem rendelkeznek közvetlen hozzáféréssel az intézmények rendszereihez – kérjük, hogy a probléma pontosabb megértése érdekében képernyőképeket is mellékeljenek a hibajelenség egyértelmű jelölésével.

Automatikus e-mail küldése

A KRÉTA bejelentőfelületén keresztül beküldött bejelentések fogadásáról, az Ügyfélszolgálatról érkezett válaszokról a KRÉTA rendszer automatikusan elektronikus levelet küld az iskola regisztrált e-mail címére.

 Központi, Bejelentő felület értesítési e-mail cím beállítása.

Ha a KRÉTA rendszerbe nem nevesített felhasználóval, hanem a rendszer indításakor kapott admin felhasználónevű, KRÉTA (szuper) Adminisztrátor nevű felhasználóval lépnek be, akkor a Nyilvántartás / Intézményi adatok felületen megnyomva az Intézményi adatok szerkesztése gombot, nem csak egy "sima" "e-mail cím" rovatot, hanem mellette egy "Admin e-mail cím" rovatot is fognak találni.Az itt szereplő e-mail címre minden, a Bejelentő rendszerben küldött válaszunk másolata e-mail-ben is kiküldésre kerül.

Ide 1 db cím adható meg, de több esetben tapasztaljuk, hogy nem egy konkrét személy, hanem akár az iskola vezetőségének közös levelezési listája van beállítva, így akár több ember is megkaphatja házon belül a tájékoztatást.Ha rossz címe szerepel ott, módosítsák, ha helyes, akkor is a MENTÉS gombbal zárják le a felületet, hogy az adatbázisban esetlegesen tévesen szereplő e-mail cím most biztosan felülírásra kerüljön az ott szereplő értékkel.



Ha a bejelentés elküldését követően nem kap az intézmény regisztrált email postafiókjába - e-mailben visszajelzést a bejelentés fogadásáról, akkor ezt e-mailben vagy telefonon jelezze Ügyfélszolgálatunknak!

Ügyfélszolgálati bejelentésekkel kapcsolatos email üzenetek

A bejelentés fogadásáról az alábbi üzenetet küldi a rendszer:

Válaszküldés

Kérjük, hogy a hibabejelentő által küldött automatikus e-mail üzenetekre levélben SOHA ne válaszoljanak, a válaszokat minden esetben a KRÉTA rendszer bejelentőfelületén küldjék el!

Ügyfélszolgálat által küldött válaszokkal kapcsolatos email üzenetek

A bejelentésekre adott válaszok ill. a pontosításra vonatkozó kérdések esetében is egy automatikus e-mail kerül kiküldésre az iskolai postafiókba az alábbi tartalommal:

Figyelmeztetés

Felhívjuk figyelmüket, hogy az Educational Development Informatika Zrt. semmilyen körülmények között nem kéri ügyfeleitől személyes adataik, azonosítójuk, felhasználónevük vagy jelszavuk megadását telefonon, e-mailben, SMS-ben vagy egyéb kommunikációs csatornán keresztül.

Továbbá, az Educational Development Informatika Zrt. munkatársai nem lépnek kapcsolatba felhasználóinkkal ezen adatok bekérése céljából.

Amennyiben ilyen tartalmú üzenetet kap, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze az Educational Development Informatika Zrt. Ügyfélszolgálata felé az alábbi e-mail címen: ugyfelszolgalat@edudev.hu.

Bejelentések státuszának kezelése

Bizonyos esetekben a problémák elhárítása hosszabb időt vehet igénybe. Ilyen helyzetekben a bejelentőket minden esetben tájékoztatjuk, továbbá a bejelentés állapota a KRÉTA felületen is nyomon követhető. A KRÉTA rendszerben a bejelentések státuszáról a felhasználók visszajelzéseket láthatnak. Az egyes bejelentések státuszának jelentése a következő:

FOLYAMATBAN - a bejelentés feldolgozása folyamatban van

MEGOLDVA - a bejelentés megoldásra, lezárásra került vagy pl. fejlesztési javaslatok esetében, a bejelentés belekerült a fejlesztési tervek listájában. 

ÜGYFÉLRA VÁR - a bejelentésre az Ügyfélszolgálat választ vár

FEJLESZTÉS ALATT - a bejelentett probléma javítása/fejlesztése/kivizsgálása már folyamatban van, de a befejezésére még nem lehet céldátumot meghatározni. 

Kommunikáció az Ügyfélszolgálattal

Amenniyben egy bejelentésre választ kíván küldeni, akkor az eredeti bejelentésnél ezt megteheti. Kérjkük, hogy egy válasz esetében ne nyisson meg újabb bejelentést és ne küldje be többször ugyanazt a problémát, mert ez jelentős mértékben lassíthatja a válaszokat.  Kérjük, hogy bejelentéséhez - amennyiben lehetséges - csatolja a képernyőképet is ill. írja le pontosan, hogy milyen lépéseket hajtott végre a szoftverben, ez jelentősen gyorsíthatja a válaszadást. 

Gyorsan szeretne megismerkedni a Profilbeállítások és a Hibabejelentő felületével? Tekintse meg videónkat!

Ügyfélszolgálat, Profilbeállítások (Admin)

Az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók a felületen keresztül segítséget kérhetnek a Terméktámogatási csoport munkatársaitól, a felületre beépített üzenetküldő alkamazáson keresztül.