Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.

Ügyfélszolgálat bejelentő

Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket a KRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!

A KRÉTA Ügyfélszolgálat on-line bejelentőfelületét a Felhasználói profil menüből, továbbá a képernyő jobb felső sarkában található  ikon segítségével lehet kezdeményezni. A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához az alábbi műveleteket hajtsuk végre:

Új bejelentés

  1. Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található  ikonra!

  2. A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
  3. Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható  gombra!
  4. A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!

    Bejelentés típusának megnevezéseLeírásKitöltendő mezők
    Hiba bejelentéseA programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy a programban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (Adminisztrációs rendszer, e-Napló, Elektronikus ellenőrző stb.), melyik oldalon jelentkezett.Bejelentés címe, Hiba leírása
    Oktatás-technikai szakmai kérdésekA szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések. A "hogyan kell a programban megcsinálni?" típusú kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
    Fejlesztési javaslatA szoftver fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása.Javaslat címe, Javaslat leírása
    Oktatás igényléseAz e-napló kezelésével kapcsolatos helyíni tantestületi oktatás, továbbképzés igénylése. Az oktatásokkal kapcsolatos kérdések felvetése. Az e-napló rendszer bevezetéséhez minden iskola tantestülete részére ingyenes, helyszíni oktatást biztosítunk, az iskolával egyeztetett időpontban. Javasoljuk, hogy az oktatás igénylésével egyidejűleg jelezzék számunkra a megfelelő időpontokat is.Oktatás helyszíne, Egyéb megjegyzések az oktatással kapcsolatban
    Adatbázis visszaállításA rendszer adatbázisának visszaállítása. A visszaállítást követően csak azok az adatok maradnak a rendszerben, amik a visszaállítási dátum előtt lettek rögzítve. Az adatbázis visszaállítás esetén - biztonsági okokból - a KRÉTA munkatársai további megerősítést (pl. e-mailben vagy telefonon) is kérhetnek.Mikorra szeretné visszaállítani az adatbázist?
    Üzleti kérdésekA KRÉTA rendszerrel kapcsolatos pénzügyi, üzleti kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
    Új URL igényléseA KRÉTA rendszer egyedi URL címének igénylése. Az új elérési cím lehetőséget ad, hogy az intézmények egy könnyebben megjegyezhető, azonosítható URL címmel tudják igénybe venni a KRÉTA rendszert. Javasoljuk, hogy az URL névben adjanak meg valamilyen jellemzőt, amivel könnyebben meg lehet majd különböztetni az azonos nevű iskolákat. Az URL igénylésének menetét bemutató segédletet az Új URL igénylése linkről lehet letölteni.Az URL egyedi aldomain neve.
    Egyéb bejelentésekEgyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentésBejelentés címe, Bejelentés leírása
  5. Töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!

  6.  gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra! A   gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot!

Automatikus e-mail küldése

A KRÉTA bejelentőfelületén keresztül beküldött bejelentések fogadásáról, az Ügyfélszolgálatról érkezett válaszokról a KRÉTA rendszer automatikusan elektronikus levelet küld az iskola regisztrált e-mail címére.

Automatikus e-mail küldése

Ha a bejelentés elküldését követően nem kap az intézmény regisztrált email postafiókjába - e-mailben visszajelzést a bejelentés fogadásáról, akkor ezt e-mailben vagy telefonon jelezze Ügyfélszolgálatunknak!

A bejelentés fogadásáról az alábbi üzenetet küldi a rendszer:

Válaszküldés

Kérjük, hogy a hibabejelentő által küldött automatikus e-mail üzenetekre levélben SOHA ne válaszoljanak, a válaszokat minden esetben a KRÉTA rendszer bejelentőfelületén küldjék el!

A bejelentésekre adott válaszok ill. a pontosításra vonatkozó kérdések esetében is egy automatikus e-mail kerül kiküldésre az iskolai postafiókba az alábbi tartalommal:


Figyelmeztetés

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az eKRÉTA Informatika Zrt. semmilyen célból nem kéri sem e-mailben, sem SMS-ben a személyes adatok, felhasználónevek vagy jelszavak megadását. Amennyiben ilyen tartalmú levelet kap, kérjük haladéktalanul értesítsék az eKRÉTA Informatika Zrt. Ügyfélszolgálatát az ugyfelszolgalat@ekreta.hu emailcímen!


Bejelentések státuszának kezelése

A KRÉTA rendszerben a bejelentések státuszáról a felhasználók visszajelzéseket láthatnak. Az egyes bejelentések státuszának jelentése a következő:

FOLYAMATBAN - a bejelentés feldolgozása folyamatban van

MEGOLDVA - a bejelentés megoldásra került vagy pl. fejlesztési javaslatok esetében, a bejelentés belekerült a fejlesztési tervek listájában. 

ÜGYFÉLRA VÁR - a bejelentésre az Ügyfélszolgálat választ vár

FEJLESZTÉS ALATT - a bejelentett probléma javítása/fejlesztése már folyamatban van, de a befejezésére még nem lehet dátumot meghatározni. 

Ügyfélszolgálat, Profilbeállítások (Admin)

Az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók a felületen keresztül segítséget kérhetnek a Terméktámogatási csoport munkatársaitól, a felületre beépített üzenetküldő alkamazáson keresztül.