Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Hittanoktató jelentése

Az intézményben a hittanórák ellátását végző személy, aki általában egyházi alkalmazott, de lehet saját alkalmazott is. Ez a leírás a nem saját alkalmazottak rögzítésének módját tartalmazza.

A hittanoktatók adatai

A KRÉTA rendszer a hittanoktatók esetében az alábbi adatokat kezeli:

ADATCSOPORTMEGNEVEZÉSTARTALOMSPECIALITÁSALAPÉRTELMEZÉSLEÍRÁS
ALAPADATOKElőtagA rendszer automatikusan legenerálja az előtagot.

NEM SZERKESZTHETŐ

[HO number]Az előtagban szereplő number megmutatja, hogy hányadik hittanoktatót vesszük fel a rendszerben.

Alkalmazott családi névAz alkalmazott vezetékneve.

KÖTELEZŐ

Hittan

Alkalmazott utónévAz alkalmazott keresztneve/keresztnevei.

KÖTELEZŐ

Oktató

Óraszám

Megadhatjuk a hittanoktató óraszámát az , és ikonra kattintva, vagy felvihetjük manuálisan is.

KÖTELEZŐ

22

Az ellátott hittanórák heti száma összesen.


Munkakör

A hittanoktató munkakörét ki tudjuk választani a gombra kattintva a lenyíló listából.

KÖTELEZŐ

NaAmennyiben nem az intézmény alkalmazottja, úgy az "egyházi szolgálati jogviszony" megjelölése a megfelelő.

Feladatellátási hely

A feladatellátási helyet kiválaszthatjuk a gombra kattintva a lenyíló listából.

KÖTELEZŐ


Az intézménnyel létesített  munkavégzésre irányuló jogviszony elsődleges feladatellátási helye.

A lenyíló listában a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontjában felvitt feladatellátási helyek (működési hely - ellátott feladat) jelennek meg.

Alkalmazottak listája

Az alkalmazottakat a menüsorból a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontjával jeleníthetjük meg.

A listában megjelenített adatmezők

Az alkalmazottak listájában a 'Név', a 'Tanév', a 'Születési hely', a 'Születési idő', az 'Oktatási azonosító', a 'Felhasználó név' jelenik meg. A fejlécben ezekre kattintva lehet módosítani az alkalmazottak listájának rendezési sorrendjét!

Új hittanoktató létrehozása

A KRÉTA rendszerben a hittanoktatók létrehozását az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az  nyomógomb fölé állva a felbukkanó menü menüpontra kattintva kezdeményezhetjük az új hittanoktató adatainak megadását!
  3. Az 'Új hittanoktató rögzítése' ablakban adjuk meg a hittanoktató adatait!

  4. Az adatok megadása után a  gombra kattintva lehet elmenteni az adatokat. Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!
  5. A mentés után az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.

Kötelező adatok megadása

A hittanoktató adatainál az 'Alkalmazott családi név', 'Alkalmazott utónév', 'Óraszám', 'Munkakör', 'Feladatellátási hely' kötelezően megadandó adatok!