Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (TESZEK) Modul áttekintése

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul.  A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.

Hogyan tudom az eszközregisztrációmat elindítani a KRÉTA rendszerben? 

Az eszközigénylést ill. a regisztrációt a KRÉTA Elektronikus naplóba belépve lehet végrehajtani. Az e-Naplóba való belépéshez a felhasználónevet és jelszót az intézményének KRÉTA adminisztrátorától fogja megkapni. Az alábbiakban leírjuk, hogy a belpééshez ill. az igényléshez milyen műveleteket kell végrehajtania. 

Bejelentkezés a programba


Személyes adatok ellenőrzése


Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató elfogadása és az igénylés beküldése


További kérdése van a KRÉTA TESZEK Modul használatával kapcsolatosan? 

Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Tanároknak oldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!

  • Címkék nélkül