A vizsgaszervező intézmény adataiban történt változás bejelentését VSZ Adminszerepkörrel rendelkező felhasználó tudja kezdeményezni.
Lépjen a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek menüpontba és kattintson az Adatváltozási kérelem beküldése gombra.
Módosítsa vagy egészítse ki az intézmény adatait (a *-gal jelöltek kötelezőek):
Alapadatok
Képviselők adatai
Akkreditált képzési területek / Szakmák, szakképesítések – az intézmény típusától függően (vizsgaközpont / szakképző intézmény): kattintson az Új képzési terület hozzáadása / Új szakma, szakképesítés hozzáadása gombra és adja hozzá a listához a képzési területeket / szakmákat, szakképesítéseket. Képzési terület esetén állítsa be az akkreditáció kezdete és vége értékét a szerkesztés ikon segítségével
Csatolt dokumentumok: a kérelem beküldéséhez legalább egy dokumentum csatolására szükség van
Adatváltozások áttekintése fülön ellenőrizze a módosított adatokat
Kattintson A kérelem beküldése gombra, ennek határásra a kérelem bekerül a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek listájába, „Beküldve” státusszal.