A Vizsgaközpont Rendszerben lehetőség van saját Felhasználói regisztrációra, illetve a regisztráció Admin szerepkörű felhasználók általi rögzítésére is
Új felhasználó rögzítése a VSZ Admin / K Admin szerepkörrel elérhető menüpontokban:
Új felhasználó rögzítése NSZFH Admin / IKK Admin szerepkörrel:
A rendszer egy automatikus regisztrációt megerősítő e-mail-t küld az regisztrációnál megadott e-mail címre. Az új felhasználó az e-mail fiókjába érkező link segítségével tudja a regisztrációját megerősíteni és jelszavát beállítani 24 órán belül. (A jelszó beállítás további lépéseiről Felhasználói regisztráció leírásban olvashat).
Amennyiben a rögzített felhasználó jelzi, hogy nem tud a rendszerbe belépni (pl.: elfelejtett jelszó okán vagy lejár a regisztrációt megerősítő link érvényességi ideje), az új jelszó beállítását igényelheti maga a regisztrált felhasználó az Elfelejtett jelszó funkció leírása szerint, vagy a felhasználó adatlapját elérő Admin jogosultságú felhasználók az Új jelszó e-mail kiküldése gombbal.
Adminisztrátori szerepkörrel az új felhasználó intézményi szerepköreit a regisztrációt követően tudja szerkeszteni a Felhasználói szerepkörök beállítása leírás szerint, a vizsgáztatási szerepköreinek beállításához pedig lásd a Vizsgáztatásra jelölhető személyek kezelése leírást.