A szállítmány megérkezésekor az átvétel előtt ellenőrizze a dobozok sértetlenségét. A sérüléseket, rögzítse a szállítólevélen az eszközöknél tételesen.
Először ellenőrizze az OM kódot az Átvevő Intézmény nevét és címét.
Az eszközök tételes felsorolásánál láthatók az eszköz egyedi azonosítói, ezt legyen szíves összehasonlítani a dobozon láthatóval. A dobozokon szereplő gyári szám alapján lehet az eszközöket a szállítólevéllel megfeleltetni.
A TESZEK felületen látható, hogy az adott működési helyre hány eszközt kell kiszállítani. Eszközmenedzserként bejelentkezve a Regisztráció alatt lévő Igénykezelés oldalon a projektfázist megnyitva lehet látni, hogy összesen hány eszközt kell kiszállítani a működési helyre.
A képen az alábbiak láthatóak:
A szállítólevélen mindig az aktuálisan átadott mennyiséget szükséges szerepeltetni.
A fenti példa esetén minimum 2 szállítólevél szükséges, 1 amely kezeli a már átadott 10 db. eszköz szállítási adatait, és további minimum 1, amely a fennmaradó 4 db-ot fogja kezelni.
A szállítmányt az Intézménynek lehetősége egészben, részlegesen is átvenni.
Az átvétel vonatkozásában kérjük minden esetben a logisztikai céggel egyeztetettek szerint járjanak el legyenek szívesek!
A szállítmány elhelyezésekor javasoljuk, hogy az osztályonként szeparáltan helyezze el, ezzel tudja segíteni a későbbi kiosztást.
Az eszközöket a kiosztásáig kérjük az alábbi tárolási körülményeket legyen szíves biztosítani az eszközök számára:
Minden dobozon található egy „doboz matrica”, ami az Intézmény részéről történő átvételt és gondviselő / diák részére történő kiosztást segíti. A matrica 3 fő infoblokkból épül fel:
A nem személyes használatra, tehát nem gondviselői regisztrációhoz kötött, hanem általános intézményi oktatási céllal igényelt eszközök esetén az eszköz használója és osztálya nem kerül megjelölésre a matricán.
A szállítmány kevesebb eszközt tartalmaz, mint amennyit vártam. Mi a teendő?
Amennyiben az eszközök adatai helyesek, a típusszám egyezik a szállítólevélen találhatóval, nem sérült sem a csomagolás, sem az eszköz, viszont kevesebb eszköz vehető át fizikailag, mint amennyi a szállítólevélen szerepel, legyen szíves
A szállítmány több eszközt tartalmaz, mint amennyit vártam, mint amennyi a szállítólevélen szerepel. Mi a teendő?
Csak az eredetileg várt mennyiséget legyen szíves átvenni. A szállítólevélen nem szereplő, illetve a várt mennyiséghez képest többletet legyen szíves nem átvenni. Ezen mennyiségek kapcsán nincs tennivalója, kérjük küldje vissza a többlet eszközöket.
Nem azok az eszközök vannak a szállítmányban, mint a szállítólevélen. Mi a teendő?
Jelezze az eltéréseket a szállítólevélen, csak a helyes tételeket vegye át. Legyen szíves jelezni a Fenntartó számára is az eltérést, a Fenntartó legyen szíves egyeztetni a Klebelsberg Központtal.
Nem jók a szállítólevélen szereplő működési hely adatok. Mi a teendő?
Szállítmányt a Logisztikai céggel egyeztetve vegye át, a megfelelő adatok szerepeltetésé
Sérült a csomagolás. Mi a teendő?
Nézze meg az eszközt és annak épségének függvényében döntsön az átvételről. Átvétel esetén is rögzítse a sérülés tényét a szállítólevélen. Legyen szíves jelezni a Fenntartó számára az eltérést, a Fenntartó legyen szíves egyeztetni a Klebelsberg Központtal.
Sérült az eszköz. Mi a teendő?
Ne vegye át az adott eszközt. Ezt a szállítólevél megfelelő sorában rögzítse. Legyen szíves jelezni a Fenntartó számára az eltérést, a Fenntartó legyen szíves egyeztetni a Klebelsberg Központtal.
A notebook, töltő és a gyártó által csatolt dokumentumok mellett található – a számítógép dobozán belül - az előkészített átadás-átvételi jegyzőkönyv 2 példánya, amely tartalmazza a személyes adatokat. Így azt csak alá kell írnia az átvevőnek. Tartozék egy táska és egy egér.
Mi a teendő, ha hiányzik matrica a dobozról?
Kérjük legyen szíves a Fenntartó részére jelezni a problémát: mely matrica hiányzik, mely matricák vannak felragasztva az eszközre, a meglévő matricák azonosító adatait is legyen szíves megküldeni a Fenntartó számára. Kérjük, a Fenntartó vegye fel a kapcsolatot a Klebelsberg Központtal.