A KRÉTA Adminisztrációs Rendszer Felhasználói Kézikönyve elsősorban intézményvezetőknek, igazgatóhelyetteseknek, iskolatitkároknak és adminisztrációs munkatársaknak nyújt segítséget az adminisztrációs és tanügyigazgatási feladatok elvégzéséhez. |
A rendszernek legfontosabb alapköve az adminisztrációs ill. tanügyigazgatási modul, amely a KRÉTA rendszer esetében Adminisztrációs rendszer néven került publikálásra. Az Adminisztrációs rendszer tartalmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól.
Nyilvántartás | |
---|---|
A Nyilvántartás menüben kezelheti az intézmény adminisztrációs rendszerében kezelhető alapnyilvántartásokat és tanügyi adatokat. |
e-Napló | |
---|---|
Az e-Napló menüpontban kezelhetjük az órarendet, a helyettesítéseket, valamint számos szűrési, keresési lehetőség is rendelkezésre áll. |
Importálások | |
---|---|
A KRÉTA rendszerben az Importálások menüben lehet különböző külső adatforrásokból (Excel táblázatok, KIR rendszer) adatokat betölteni a szoftverbe |
Dokumentumok | |
---|---|
A Dokumentumok menüpontból a különböző iskolai dokumentumokat (osztálynaplók, csoportnaplók) lehet elektronikus formátumban előállítani. |
Tanulók besorolása | |
---|---|
A menüben lehet a felvett tanulókat besorolni vagy áthelyezni az osztályaikba, csoportjaikba, továbbá kiíratni a végzős tanulókat. |
Adatszolgáltatások | |
---|---|
Az Adatszolgáltatások menüpont az intézmények Fenntartói által meghatározott rendszeres ill. "ad-hoc" adatszolgáltatásokat tartalmazza. |