KIR gyermek és alkalmazott import címadatok átvételének kezelése.
Kínai anyanyelv felvétele a kódszótárba.
Kieső időszak kezelésének módosítása. Korábbi csoporttagságokat már nem vesz figyelembe, a módosítandó csoporttagság esetén csak azt az időszakot vizsgálja, amit az új csoporttagság már nem fed le.
A pedagógus számára nem voltak láthatók a releváns dokumentum kategóriákba tartozó, az intézményi adminisztrátor által az intézményhez csatolt dokumentumok, azok letöltése nem volt lehetséges. Módosítást követően rendben megjelennek a dokumentumok és letölthetők.
KIR import során a cím adatok átvétele megtörténik akkor is, ha a házszám mező üresen érkezik.
Beiratkozás menüpontban az intézményi adminisztrátor számára az „Igazgató javaslata” kódszótár üresen jelent meg a legördülő lista helyett. Módosítást követően a kapcsolódó kódszótár elemek megjelennek.
Gyermek csoport kapcsolat törlése:
Gyermek csoport kapcsolatának törlésével törlésre kerül a gyermek és csoportnapló bejegyzés kapcsolat is (akkor is, ha dokumentum is tartozik a csoportnapló bejegyzéshez).
Dokumentumok lista Pedagógus és Egyéb alkalmazott szerepkörrel (olyan gyermekek határozatai már nem látszanak, akik felvétele elutasításra került, vagy még nincsenek generálva – ez okozta, hogy az adott csoportba nem tartozó gyermek határozata látszott a pedagógus számára).
Intézmény „Csatolt iratok” lista szűrése (csak központi adminisztrátor és intézményi adminisztrátor számára jelenik meg a „Csatolt iratok” tabfül).
Dokumentum csatoláskor nagybetűvel írt fájl kiterjesztéses dokumentumot is elfogad a rendszer.
Csak a gyermekhez és a csoporthoz tartozó dokumentumok jelennek meg.
Kis- és nagybetű, szóköz, speciális karakterek, hosszú-rövid magánhangzók eltérései nem kerülnek figyelembevételre.
Egyes oviKRÉTA kódszótár elemek megnevezésének átírása a KIR-ben szereplőre, új elemek felvétele (adatbázis módosítás).
A KIR-ből az oviKRÉTA adatbázishoz képest eltérő adattal érkező Gyermekek és Alkalmazottak kiemelése kék betű színnel az import funkció használatakor.
Következő felülvizsgálat dátuma mező átnevezése Következő felülvizsgálat időpontjára, dátum helyett szabadszöveges adatbeviteli mező alkalmazása.
A dokumentumokat listázó felületeken alkalmazott szűrések javítása, hogy az érintett felületeken a megfelelő dokumentumok a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak jelenjenek meg.
KIR-ből történő importálás során egyes gyermek és alkalmazotti adatok nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba az oviKRÉTA kötelező mezőtöltése vagy jogviszony inkoherencia miatt. A fejlesztéssel lehetőség van minden gyermek és alkalmazott importálására a KIR-ből. A Gyermek / Alkalmazotti menüponton belül kialakításra került egy „Adatjavításra váró alkalmazottak”, illetve „Adatjavításra váró gyermekek” almenüpont, amely a hibás adatokkal rendelkező gyermek és alkalmazotti listát tartalmazza. Jelölésre kerül a javítandó adat, javítást/kitöltést követően az adatjavításra várók listából átkerül az gyermek/alkalmazotti listába.
Új dokumentumkategória „Eredménytermékek” megnevezéssel került bevezetése, ahol a központi adminisztrátor jogosultsággal rendelkező felhasználó a fenntartók számára tölthet fel dokumentumokat.
Kialakításra került a feltöltött dokumentumok letöltési lehetősége fenntartói felhasználói jogosultsággal.
Intézményi adminisztrátor jogosultsággal a Beállítások / Nevelési rend menüponton belül új nap hozzáadása esetén a bejegyzés típusa közé új elem került felvételre, a "Rendkívüli szünet".
Csoportnapló bejegyzéseknél kiválasztható, hogy egy bejegyzés az egész csoportra vonatkozik, vagy egy/több gyerekre.
Gyermek/Alapadatok oldalon a Lakcím adatoknál egy checkbox került kialakításra, ahol az intézményi adminisztrátor be tudja jelölni, ha az adott gyermek "Lakcím nélküli". A checkbox bejelölésével nem kell lakcím adatokat tölteni, annak jelölése a kötelező lakcímtöltést helyettesíti.
Csoportok – Jelenléti ív: cellák jelölése szegéllyel látható, zöld színű az alapkitöltés mindig az aktuális napi dátumig, amennyiben nem került rögzítésre egyéb jelölés (vagyis automatikusan jelenlévő).
KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában az intézmény hosszú neve teljes egészében szerepel.
Az igazolandó napok átállítása minden esetben manuálisan történik igazoltra vagy igazolatlanra. Az Intézmény adatok közül a kapcsolódó tabfül levételre került, mely a beállított napszámtól függően automatikusan állította igazolatlanra a le nem kezelt igazolásra váró napot.
KIR – oviKRÉTA kódszótár eltérés miatt a budapesti kerülettel rendelkező címek nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba.
Meghatározott feltételek mellett alkalmazott, gyermek és csoport törlési lehetőségének biztosítása az adott intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználó részére.
A gyermekek jelkészlete kiegészítésre került további 40 választható jellel, melyet a pedagógusi és intézményi adminisztrátori szerepkörrel rendelkező felhasználó rendelhet a gyermek neve mellé.
A mező validálása hibás volt, ez került javításra.
Hibabejelentés alkalmával állomány csatolására van lehetőség, de további megjegyzéskor már nem volt biztosított a csatolás lehetősége, ez került javításra.
Amennyiben egy gyermek szökőévben született, úgy a megjelenítéskor a korcsoport számítás hibája miatt hibát jelzett a rendszer.