Az igazgatók, főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartók végzik. A fenntartók a fenntartói KRÉTA” rendszer „Tanügyi modulján” belül található „KRÉTA Fenntartói Ellenőrzési Modul” (rövidítve: KRÉTA FEM) modulban érhetik el a vezetők teljesítményértékelésével kapcsolatos menüpontokat.
Egy tanévben egyazon személyre csak egy fenntartói értékelés rögzíthető, ugyanakkor a korábban rögzített értékelés törlése után újból felvehető egy azonos típusú értékelés a rendszerben.
Adott személyhez csak akkor rögzíthető értékelés, ha:
A KRÉTA FEM rendszerbe belépve először ellenőrizni szükséges, hogy a megfelelő tanév és intézmény van-e kiválasztva:
Intézményválasztó, tannévválasztó:
Az „INTÉZMÉNYEK” panelen a legördülő menüből kell kiválasztani a kívánt intézményt.
A „TANÉVEK” részben pedig mindig azt a tanévet kell kiválasztani, amelyikre vonatkozó adminisztrációt kíván végezni.
A Vezetők eddigi értékelései, illetve új értékelés létrehozása a „Teljesítményértékelés” menüpontra kattintva az „Értékelések” menüpontban érhető el.
Új értékelés rögzítésére a „+ Létrehoz…” gombra kattintva van lehetőség, erre klikkelve egy felugró ablak jelenik meg, ahol ki kell választani az értékelni kívánt vezetőt a „Vezető neve” mezőben.
A „TOVÁBB” gombra kattintva lehet az értékelés következő lépésére tovább navigálni, a „MÉGSEM” gombra kattintva pedig mentés nélkül a lista oldalra kerül vissza a felhasználó.
Az értékelés létrehozásának következő lépésében a felugró ablak tetején láthatók a kiválasztott pedagógus alapadatai és a lenti értékelési szempontok alapján számított „Összpontszám” érték is itt kapott helyet.
Értékelési szempontok:
Az „Értékelési szempontok” szekcióban az egyes szempontok esetében a sor végi „Nyíl” segítségével lehet megtekinteni az adott szempont részleteit és annak részterületeit, illetve a hozzájuk rendelt maximális pontértékeket.
Az értékelési szempontonként lehetőség van az űrlapon:
Az összes 7db értékelési szempont esetében a kívánt pontszámok és szöveges értékelés megadásával lehet a a vezetői értékelési szempontrendszer szerinti értékelését megtenni.
Az értékelési szempontok megadását követően szükséges az egyedi teljesítménycélok szerinti értékelés megadása is, ami az „Éves célok teljesítésének értékelése” szekcióban tehető meg:
Az értékelő felület alján található funkciógombok működése:
Az „Értékelések” menüpontban lehetőség van a már rögzített értékelések törlésére „Beküldött” és „Véglegesített” státusz esetén is. A törlés funkció a lista oldalon egy értékelés sorára kattintva érhető el és a megjelenő felugró ablakban a „Töröl” gombra kattintva.
Törlést megelőzően a rendszer egy megerősítő kérdést tesz fel a véletlen törlések elkerülése érdekében.