Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések |
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni. A köznevelési intézmények pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:
1) Egyéni teljesítménycélok
2) Értékelési szempontok
3) Értékelések
A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni
Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:
Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:
A fenti beállításokon túl további jogosultság beállítása szükséges. A Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a „Belépési adatok” lapon a "Jogosultsági szint" mezőben be kell állítani a PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultságot.
Ezeknek a vezetőknek lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”. Kezelhetik az alkalmazotti egyéni teljesítménycélokat, lehetőségük van azok felvitelére, törlésére, elfogadására és elutasítására is. Rögzíthetik az alkalmazotti „Értékelési szempontokat”.
Az értékelő vezető (főigazgató,igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe közreműködőket vonhat be. Közreműködő lehet a főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének vezetői, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a „Nyilvántartás/Alkalmazottak” menüpontban a „Belépési adatok” lapon a „Jogosultsági szint” mezőben be van állítva a „PED TÉR - KÖZREMŰKÖDŐ” jogosultság. A közreműködőknek lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.
|