Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések |
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni. A köznevelési intézmények pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:
1) Egyéni teljesítménycélok
2) Értékelési szempontok
3) Értékelések
A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni
Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:
Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az értékelő vezető Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:
A fenti beállításokon túl további jogosultság beállítása szükséges. A Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az értékelő vezető „Belépési adatok” lapján a "Jogosultsági szint" mezőben be legyen állítva a PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultság.
Az értékelő vezető (főigazgató,igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe közreműködőket vonhat be.
Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában a közreműködő Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:
A fenti beállításokon túl további jogosultság beállítása szükséges. A „Nyilvántartás/Alkalmazottak” menüpontban a közreműködő „Belépési adatok” lapján a „Jogosultsági szint” mezőben be legyen állítva a „PED TÉR - KÖZREMŰKÖDŐ” jogosultság.
|