Az értékelő vezető értékeli az általa vezetett intézményben az egyéb vezetőket, helyetteseket. Amennyiben az adott intézményben érvényes SZMSZ úgy nyilatkozik, akkor
a) az igazgató a helyetteseit, valamint a tagintézmények igazgatói;
b) a tagintézmény igazgatója a tagintézmények tagintézményigazgató-helyettesei;
c) az intézményegység-vezető az intézményegységvezető-helyettesei céljait kezelheti.
Az egyéb vezetőket, helyetteseket az értékelő vezető arra a célra kialakított KRÉTA Adminisztrátor Modulban értékeli, melyet a https://kretaadmin.e-kreta.hu/ linken érik el.
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerbe belépve először ellenőrizni szükséges, hogy a megfelelő tanév van-e kiválasztva. Ha az intézménynek több KRÉTA-rendszere van, akkor azt is ellenőrizni kell, hogy melyik KRÉTA-rendszert választotta ki.
Intézményválasztó, tannévválasztó:
Az „INTÉZMÉNYEK” panelen a legördülő menüből kell kiválasztani a kívánt intézményi KRÉTA-rendszert.
A „TANÉVEK” részben pedig mindig azt a tanévet kell kiválasztani, amelyikre vonatkozó adminisztrációt kíván végezni.
Új értékelést a „Teljesítményértékelés” menüpontra kattintva az „Értékelések” menüpontban lehet rögzíteni.
Új értékelés rögzítésére a „+ Létrehoz…” gombra kattintva van lehetőség, erre klikkelve egy felugró ablak jelenik meg, ahol ki kell választani az értékelni kívánt vezetőt a „Vezető neve” mezőben.
A „TOVÁBB” gombra kattintva lehet az értékelés következő lépésére tovább navigálni, a „MÉGSEM” gombra kattintva pedig mentés nélkül a lista oldalra kerül vissza a felhasználó.
Az értékelés létrehozásának következő lépésében a felugró ablak tetején láthatók a kiválasztott vezető alapadatai és a lenti értékelési szempontok alapján számított „Összpontszám” érték is itt kapott helyet.
ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTOK szekció
Az „Értékelési szempontok” szekcióban az egyes szempontok esetében a sor végi „Nyíl” segítségével lehet megtekinteni az adott szempont részleteit és annak részterületeit, illetve a hozzájuk rendelt maximális pontértékeket.
Az értékelési szempontonként lehetőség van az űrlapon:
Az összes 7db értékelési szempont esetében a kívánt pontszámok és szöveges értékelés megadásával lehet a vezetői értékelési szempontrendszer szerinti értékelését megtenni.
Az értékelési szempontok megadását követően szükséges az egyedi teljesítménycélok szerinti értékelés megadása is, ami az „Éves célok teljesítésének értékelése” szekcióban tehető meg:
Az értékelő felület alján
Az „Értékelések” menüpontban lehetőség van a már rögzített értékelések törlésére „Beküldött” és „Véglegesített” státusz esetén is. A törlés funkció a lista oldalon egy értékelés sorára kattintva érhető el és a megjelenő felugró ablakban a „Töröl” gombra kattintva.
Törlést megelőzően a rendszer egy megerősítő kérdést tesz fel a véletlen törlések elkerülése érdekében.