Az óvodai törzskönyv az óvodára vonatkozó legfontosabb adatok vezetésére szolgál.
Intézményi adminisztrátor és intézményegység adminisztrátor szerepkörben az Intézmény menüpontban található Törzskönyv lapfülre kattintva érhető el a törzskönyv létrehozása felület.
A gomra kattintva létrehozásra kerül az intézményben rögzített adatok alapján a törzskönyv szerkesztési felülete.
A törzskönyvben az alábbi 4 oldalon találhatók meg a különböző adatok.
Ezen az oldalon automatikusan betöltésre kerül az intézmény neve és címe, igazgatója.
Itt látható a törzskönyv Gyermek adatok oldaláról érkező "Gyermekek száma" és "Gyermekcsoportok száma". Ezek az adatok a törzskönyv "Gyermek adatok" oldalán szerkeszthetők.
Az óvodapedagógusok és egyéb betöltött álláshelyek száma lejjebb görgetve látható. Az alkalmazottak adatai alapján kerülnek betöltésre, a mezők szerkeszthetők.
Ezen az oldalon automatikusan betöltésre kerülnek az intézmény Gyermekek és Csoportok menüpont oldaláról az adatok.
Ezen az oldalon rögzíthetők adatok:
A gyermekcsoportok közvetlen ellátását szolgáló helyiségek
Az Épület és Terem adatok esetében a jobb oldali funkciógombokra kattintva lehetőség van több épület illetve terem adatainak rögzítésére. Létrehozás után a részletes adatok lenyitás után rögzíthetők, szükség esetén a kuka ikonnal pedig törölhetők.
Ezen az oldalon automatikusan betöltésre kerülnek az intézmény Alkalmazottak menüpont oldaláról az adatok.
Az intézmény alkalmazottainak adatai ezen a felületen nem módosíthatók! |
Az alkalmazottakat érintő módosításokat az Alkalmazottak menüpontban tudja elvégezni.
Bármilyen releváns alkalmazotti adat, vagy új alkalmazott rögzítése esetén módosítás után kérjük nyisson új Törzskönyvet, hogy a módosítások frissüljenek. A korábban szerkesztésre megnyitott a sor végi kuka ikonnal törölhető.
Az ablak alján 3 gomb található:
státuszok