Nevelők csoporthoz történő rendelésénél meg lehet adni a nevelő csoporthoz rendelésének kezdő és végdátumát (a kezdő dátum kötelező), ez a dátum jelöli, hogy mettől meddig érvényes a nevelő csoporthoz rendelése.
A megadott dátum alapján lehet a generált csoportnaplóban megjeleníteni a nevelőt.
Amennyiben még nincs megadva kezdő és végdátum a csoporthoz rendelésnél, akkor a korábbi működésnek megfelelően a csoporthoz rendelt nevelő megjelenik a generált csoportnaplóban.
A gyermek fejlődés nyomon követő mérés véglegesítése után új mérés esetén a Megállapítások mezőben az a beírt szöveg jelenik meg, ami a véglegesített mérés alkalmával rögzítésre került. Addig nem kerül módosításra a szöveg, ameddig nem történik a mérés alkalmával kategóriaváltás.
Validációs üzenet módosításra került, amennyiben úgy kerül mentésre egy csoport, hogy nincs beállítva a nevelők hozzárendelésének dátuma:
Üzenet: "A nevelési év kezdete és a Csoportnapló nyitás dátuma közötti időszakban van érvényes csoporttagsággal rendelkező gyermek/alkalmazott. Kérjük, ellenőrizze a Csoport tagság kezdő dátuma, illetve szükség esetén a Csoport tagság végdátuma mezők helyes kitöltöttségét gyermekek/alkalmazottak esetén."
Hibajavítás eredménye, ha egy alkalmazott jogviszonya megszűnik, akkor a nevelőkből is ki kell kerüljön az alkalmazott, így nem kapcsolódik semmilyen csoporthoz. Az alkalmazott csoporttagságához automatikusan bekerül végdátumként a jogviszony megszűnés dátuma. |
Javítást követően a szünetelés kezdődátumától nem szerepel a jelenlévők között a szünetelés alatt lévő gyermek a jelenléti riportban. |
Napirend időpont rögzítésénél javításra került az időpont formátum.
Javítást követően látszódnak a korábban megadott mérési értékek. |
Véglegesített vezetői értékeléshez nem tudott az értékelt személy észrevételt írni a mező inaktivitása miatt. A hibajavítást megtörtént.
Naptár nézetből indított ismétlődő Csoportnapló bejegyzés szerkesztésre nyitásakor majd mentésekor alkalmazáshibát jelzett a rendszer, a hibajavítást követően a funkció megfelelően működik.
Új Gyermek fejlődését nyomon követő sablon került létrehozásra. Ezt követően a korábban szerkesztésre megnyitott értékelés csak addig volt menthető, amíg nem történt módosítás. Módosítás és mentés után hibaüzenet érkezett. A javítás megtörtént.
A szülői kérdőíveknél, ha a képernyő túl nagy, nem látszott a kérdés szövegének vége. Asztali gépen még le lehetett kicsinyíteni, de telefonon nem volt olvasható a teljes szöveg.
A javítást követően minden típusú képernyőn jól olvasható a szöveg.
PED TÉR szülői kérdőívek kitöltésénél megjelenő kitöltési útmutató módosítása, az értékelő mezők kitöltési módjának és a megadható értékek módosítása. |
A hibajavítást követően a névsor, jelenléti ív megfelelően betöltésre kerül. |
A megnyitott 2025/2026-os nevelési évben a csoportoknál nem jelentek meg a gyerekek, a rendszer hibaüzenetet jelenített meg. A hiba javításra került. |
Értékelések exportja hibára futott, ha nem volt még értékelés. Javítást követően az export rendben működik.
A Gyermekek / Gyermek fejlődés nyomon követése almenüben +Új értékelés felvétele, Fejlődési napló űrlapon a következő módosítások történtek:
Fejlődési napló bal felső, kék fejléccel ellátott részében:
"Értékelési életkor: (gyermek életkora jelenik meg)" helyett "Korcsoport:" - itt a gyermek korcsoportja jelenik meg.
Értékelési szempontoknál:
5 év alatt, 5 év felett, 2,5-7 éves szöveges megjelenítés helyett csak a kapcsolódó, most is látható színkód jelenik meg.
A pedagógus teljesítményértékelés teljes funkcionalitása:
A teljesítményértékelést végző vezető alapesetben: igazgató, főigazgató (igazgatók, főigazgatók esetén a fenntartó), akik teljesítményértékelik a helyetteseiket, valamint a tagintézmények igazgatóit és helyetteseit, az intézményegység-vezetőjét és helyetteseit, illetve a teljes intézmény összes pedagógusát.
Az értékelési jogkör részben delegálható, mely esetben a delegált vezető lesz az értékelő vezető, aki a helyetteseit értékelheti.
Az értékelések rögzítése során a munkamenet alkalmával bármikor elmenthető az értékelés kitöltési validáció nélkül.
A teljesítmény céloknál látja a felettes az alkalmazott által a jóváhagyott célra rögzített előrehaladást. Az értékelésnél (vezetői, közreműködői) is megjelenik ez a gomb minden egyes teljesítménycélnál, ahogyan az alkalmazottnál is megjelenik a beküldött vezetői értékelésen.
A Közreműködő felhasználó esetén más közreműködőként kijelölt személyek tekintetében is gyakorolhatja a célok és a teljesítményértékelésekkel kapcsolatos jogosultságait. Egy közreműködő ugyanarról az értékelt személyről csak egy közreműködői értékelést készíthet.
Beküldött státuszú vezetői értékelés megtekintésekor az értékelő vezető ugyanazon a felületen látja az ugyanarról a személyről készült közreműködői értékelés(ek)et vagy az értékelt személy által készített önértékelés adatait.
A TÉR alkalmazotti értékelések kezelése során a beküldött státuszú közreműködői értékeléseket a (fő)igazgató és az értékelő vezető indoklás mellett törölheti.
Az értékelő vezető részére kialakításra került a közreműködői értékelések egyidejű megtekintése és a közreműködői értékelés pontszámainak átvétele.
Önértékelés beküldése alkalmával megerősítő kérdés jelenik meg.
A véglegesített státuszú vezetői értékelések csak megtekinthetők, illetve törölhetők.
A vezetői értékeléseknél 50 pont (50%) alatti pontszám esetén az értékelésen kötelező a fejlesztendő területek és fejlesztési eszközök rögzítése.
A véglegesített vezetői értékeléshez az értékelt személy észrevételt tud tenni az „Értékelt személy észrevétele” szövegdobozban.
TÉR teljesítménycélok felvételének és szerkeszthetőségének korlátozása esetén fenntartók részére külön funkció kialakításával, amely feloldja a TÉR célok kezelését érintő korlátozásokat.
A teljesítményértékelések nyomtathatóságának biztosítása érdekében PDF generálás funkció került kialakítása.
TÉR értékelések listanézetből exportálható táblázatban megjelennek az egyes szempontokhoz tartozó részterületekre adott pontszámok, illetve az értékelésben elért összpontszám maximális elérhető pontszámhoz (100 pont) viszonyított értéke %-ban kifejezve.
„Intézmény elnevezése” adatok kiegészítése
„Intézmény elnevezése” adatok kiegészítése az Intézményválasztóban, a Beiratkozás és az Értesítések menüben: Az Intézményválasztóban az aktuálisan megjelenített és a legördülő listában szereplő intézmények elnevezése mellett zárójelben kerüljön megjelenítésre az intézmény OM azonosítója és a feladatellátási helyének sorszáma. A keresőmezők manuális kitöltésénél az OM azonosító és a feladatellátási hely sorszám alapján történő keresés is megoldásra került.
Az Üzenetek / Új üzent küldése / Üzenetküldés felületen az Intézmények/tagintézmények mező alatt kialakításra került egy új mező, „Alkalmazott” elnevezéssel. A mezőben lenyíló listából alapértelmezetten (ha az Intézmények/tagintézmények mező nincs kitöltve) az Intézményválasztó szerinti intézményhez tartozó összes alkalmazott jelenik meg, egyébként az Intézmények/tagintézmények mezőben kiválasztott intézményhez tartozó összes alkalmazott látható.
A település szintű lakcímek kezelése miatt a lakcím adatok megadásánál mezők kötelezőségének módosítása: a „Közterület neve”, „Közterület jellege” és a „Házszám” mezők kitöltése a továbbiakban nem kötelező.
44 db új óvodai jel került betöltésre és választható az óvodai jelek közül.
Az éppen szünetelő státuszú gyermekek importálása KIR-ből, szünetel státusszal és a megadott szünetelési dátummal átveszi az oviKRÉTA. Módosítások:
|
A csoportnapló bejegyzés mellett további elemeket lehet felvenni, melyek tartalma megjelenik a generált csoportnaplóban, de azok nem jelennek meg a naptárban.
A következő csoportnapló elemek kerültek kialakításra: Hetirend, Napirend, Szülői értekezletek, Ellenőrző látogatások, Nevelési feladatok, Szervezési feladatok, Feljegyzések a csoport életéről.
A csoportnapló elemekhez kapcsolódó segédletünket a Csoportnapló elemek oldalon találják.
A csoportnaplóban a csoportnapló nyitása dátuma időpontjában a csoportba sorolt gyermekek neve abc sorrendben listázásra kerül, sorrendben sorszám kerül hozzárendelésre, ami a csoportnaplóban a csoportnévsor táblázatának első oszlopában jelenik meg. A nevelési év közben újonnan jött gyermeket a lista végére kerülnek a következő sorszámmal. A csoportból távozó gyermekek továbbra is a listában maradnak a korábban megadott sorszámmal.
Csoportok oldalon kialakításra került egy szöveges mező, melynek címe: Pedagógiai program neve. Maximum 200 karakter írható bele, csak az intézményi adminisztrátor és intézményegység adminisztrátor szerepkör szerkesztheti, pedagógus/egyéb alkalmazott csak megtekintési jogosultsággal bír. |
A Felvételi döntés rendelkező részében a „2024/2025-ös nevelési év -től felvételt nyert” szövegrész placeholdere mindig a gyermek első nevelési napját (Első nevelési nap mező értékét) figyelembe véve jelenítse meg a nevelési évet.
A Beállítások menü / Nevelési rend almenü / Új nevelési rend bejegyzés létrehozása felületen a Bejegyzés típusa mezőben lenyíló listát kiegészítésre került egy új értékkel: „Áthelyezett pihenőnap” Az áthelyezett pihenőnapok a Nevelési naptárban, a Jelenléti íven, valamint a Felvételi és mulasztási naplóban is megjelennek. |
Ha a felhasználó a menükhöz tartozó felületeken bármely mezőben adatot rögzített vagy módosítást hajtott végre és a Mégse gombra (vagy a böngészőben a Vissza gombra vagy az aktuális felületen kívüli menüpontra, intézményválasztóra vagy funkcióra) kattint, jelenjen meg egy felugró ablak a következő figyelmeztető üzenettel: „Figyelem! Az Ön által megadott adatok nincsenek elmentve. Kérjük erősítse meg, hogy az adatok mentése nélkül kívánja elhagyni az oldalt.” A felugró ablak alján „Megerősítés” és „Mégse” funkciógombok találhatók. |
Az Általános adatok tabfül / Engedélyezett és betöltött állásoknál az adott munkakörhöz tartozó Betöltött mezők minden egyes alkalmazott heti munkaidejétől függő értékkel kerül be, ahol a 40 órás heti munkaidő jelenti az 1-es értéket.
Az alkalmazás által előtöltött "Betöltött" mezők szerkeszthetőségét továbbra is biztosított a felhasználók részére.
A Gyermek adatok tabfülön az alábbi módosítások kerültek végrehajtásra
„Nagy csoportok száma" mező átnevezésre került „Nagycsoportok száma"-ra
„Nagy-ismétlő nagy csoportok száma" mező átnevezésre került „Nagy-ismétlő nagycsoportok száma"-ra
„Ismétlő nagy csoportok száma" mező átnevezésre került „Ismétlő nagycsoportok száma"-ra
Ezek a változtatások átvezetésre kerültek az exportált xls dokumentumban is.
A Beiratkozás menü listanézetben, ha a beiratkozó gyermek már generálásra került (Gyermek generálva oszlop kitöltött), akkor a Gyermek szerkesztése / Felvétel adatok tabfülön a "Felvételre jelentkezett" és "Felvételt nyert" mezők szerkeszthetősége megszüntetésre került, ezek csak olvasható mezők.
A „Dokumentum feltöltése” funkció felugró ablak (Dokumentumok csatolása) listanézete módosításra került a következők szerint: Dokumentum címe / Feltöltés időpontja
Óvoda típusa kiegészítésre került a „Gyakorló intézményként működik” elemmel.
A különböző csoportok száma melletti beviteli mezőkben lévő „Létszám” felirat törlésre került.
Nagy csoportok száma” mező átnevezése „Nagycsoportok száma”-ra, „Ismétlő nagy csoportok száma” mező átnevezésre „Ismétlő nagycsoportok száma”-ra.
Engedélyezett és Betöltött állások száma mezőkben lehetőség van tizedes törtek rögzítésére 2 tizedesjegyig.
Az Épület adatok tabfülön minden olyan mezőnél, ahol m2-ben kell megadni az adatokat, lehetőség van tizedes törtek rögzítésére 2 tizedesjegyig.
Gyermek generálásnál addig nem lehet gyermeket generálni, ameddig nincsenek kitöltve a kötelező Felvételi adatok mezők.
Az Óvodai jelentkezés létrehozása (illetve szerkesztése) / Felvétel adatok tabfülön kialakításra került egy új mező „Kiválasztott feladatellátási hely” elnevezéssel.
A Gyermek generálását követően a Beiratkozás menüben minden tabfülön minden mező módosítható, menthető. A gyermek újra nem generálható.
Beiratkozás - Óvodai nevelésre kötelezettek listája - listafelületen új oszlop került kialakításra: Utolsó módosítás
Az Utolsó módosítás dátum mező, a mező szűrhető.
A listafelület utolsó sorában a megtekintés ikon helyett szerkesztés (ceruza) ikon jelenjen meg, melyre kattintva végrehajtható a gyermekhez kapcsolódó megtekintés, szerkesztés, mentés.
A Beiratkozás menüben megjelenő listafelület elnevezése (Óvodai nevelésre kötelezettek listája) módosításra került „Beiratkozási lista”-ra
Az „Új óvodai nevelésre kötelezett gyermek hozzáadása” funkciógomb elnevezése módosításra került „Új beiratkozó hozzáadása”-ra.
Az „Óvodai nevelésre kötelezett gyermek” felület elnevezése módosításra került „Beiratkozó létrehozása”-ra
Az Óvodai nevelésre kötelezett – [Gyermek neve (OM azonosítója)] szerkesztése” felület elnevezése módosításra került „Beiratkozó – [Gyermek neve (OM azonosítója)] szerkesztése”-re.
Generált dokumentumok:
A Beiratkozás felületről elérhető határozatok és felvételi döntések dokumentumokban a Kiválasztott feladatellátási hely mező tartalmának megfelelő intézmény adatai jelennek meg.
Export:
Az exportba bekerült az Utolsó módosítás dátuma is, a Gyermek generálásnál a dátum adat, vagy üres mező.
Az Alkalmazottak menü / Új alkalmazott létrehozása (illetve Alkalmazott szerkesztése) / Jogviszony tabfülön az „Egyéb” munkakör kategóriához tartozó „Munkakör megnevezése” lenyíló lista értékei kiegészítésre kerültek két új értékkel:
- Szakács
- Élelmezésvezető
Ha felületen indít a felhasználó Csoportnapló generálást és nincsen kitöltve a Csoportnapló megnyitás ideje, akkor hibaüzenetet kap: 'Kérjük töltse ki a Csoport űrlap kötelező mezőit, csak ezt követően tud Csoportnaplót generálni.
Visszanyitott nevelési év esetén a felület hasonlóan jelenik meg, mint Megnyitott nevelési év esetén, csak kék helyett sárga szín figyelmeztet, emellett tájékoztatás olvasható, hogy nem az aktív nevelési évben dolgozik a felhasználó.
A jelenléti ív szerkezet változatlan, színjelölések kerülnek bevezetésre.
Igazolandó (I) helyett Hiányzás / Igazolandó jelölése (H)
A csoport / jelenléti ív oldalon átalakításra került a Felvételi és mulasztási naplóval kapcsolatos folyamat.
A jelenléti ív felett egy új gomb került kialakításra, mellyel kiválasztható, hogy a felhasználó előzetesen szeretné megtekinteni a dokumentumot, vagy generálni szeretne. A további folyamatok nem változtak.
a „Nevelési adatok” tabfülön lévő „Kiemelt figyelmet igénylő gyermek” mező elnevezése módosításra került a következőre: „Nevelési jellemzők”. A Nevelési jellemzők mező alatt lévő felsorolás módosult.
Ha az „Az óvodai nevelést megelőzően Biztos Kezdet Gyerekház szolgáltatását igénybe vett gyermek (BKGY)” jelölőnégyzet be van jelölve, akkor a felületen az Egyéb megjegyzés szövegdoboz alatt megjelenik 2 új, kötelezően kitöltendő dátum mező egymás mellett a következő elnevezésekkel: „Szolgáltatás igénybevételének kezdete” és „Szolgáltatás igénybevételének vége”
Adatjavításra váró gyermek oldalon a kiírt szám helyett több jelent meg a listában. A hiba javítása után a gyermekek megfelelően jelennek meg.
Csoportnapló tabfülön megjelenő Lista nézetben a „Szülő láthatja” oszlophoz kialakításra került egy szűrőmező, lenyíló listából kiválasztva lehet szűrni a találatokat „Igen” vagy „Nem” értékekre.
TÉR menüpontok kialakítása;
Egyedi intézményi értékelési szempont rögzítése – kapcsolódó funkciók kialakítása;
Teljesítménycélok kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;
Értékeléshez kapcsolódó fejlesztések kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;
Önértékeléshez kapcsolódó funkciók kialakítása;
Szülői kérdőív felület kialakítása.
A jogviszony típusa mezőnél a "felajánlott" közalkalmazotti helyett jelenjen meg elsőként új alkalmazott felvételénél a "köznevelési foglalkoztatotti jogviszony".
Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása a saját intézményi alapadatoknál a következő mezők esetén:
E-mail címek; +E-mail cím adatok hozzáadása, mentése; Telefonszámok; +Telefonszám adatok hozzáadása, mentése; Egyéb adatok;
További szerkeszthető mezők:
Honlap; Specialitás; Adószám; Bankszámlavezető pénzintézet; Bankszámlaszám.
Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása saját intézménynél az Oktatási referens és a Működési helyek tabfülön, minden mező szerkeszthető az intézményi admin által.
Jelentkezés időpontja nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (jogviszony létrejötte), ha van ilyen időpontunk;
Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte) nem lehet későbbi, mint az Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete);
Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete) nem lehet későbbi, mint a Jogviszony várható befejezése;
Döntés dátuma nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte).
Almenüpont átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás
Oldalcím átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás
Gomb felirat átnevezés: Aktív nevelési év váltása helyett Aktív nevelési év zárása
54 db új óvodai jel felvétele.
oviKRÉTA logó aktualizálása.
Alkalmazott /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Tartósan távollévő
Gyermek /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Szünetel
Csoport / Csoportnapló bejegyzés / Esemény típusa mező értékei közé felvételre kerültek:
Hitéletre nevelés; Komplex tevékenység; Nemzetiségi nevelés.
A csoporthoz és a csoportnaplóhoz tartozó dátumok elkülönítése.
Törlési lehetőség bevezetése, a "kuka" ikon kihelyezésre került Vezetői megbízás és a Képzési adatok esetén.
Ha a felületen nincs töltve az érték, akkor az exportált dokumentumban is üresen jelenik meg az érték.
Felvételi és előjegyzési naplóban csak a jelentkezett gyermekek jelennek meg, a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor nem szükséges, ez az adat kikerült a naplóból.
Amennyiben a beiratkozó gyermek esetén dokumentum kerül csatolásra, de a gyermeket – például duplikált adatrögzítés esetén törölni kell – akkor törlés esetén a törlés funkció megfelelően működik.
Felvételre jelentkezett mező átállítása Igen-ről Nem-re esetén akkor töröljük a kapcsolódó mezőket, ha megerősítésre kerül a Felvételre jelentkezett: üres értékre váltás.
Az elvárt működés szerint ABC sorrend vagy fordított sorrend esetén a Nem jelentkezett és Mentett státuszok helyes rendezése megfelelő.
Beiratkozás - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül egyes mezőinek átnevezése a jelentéstartalom pontosítása érdekében, ezzel együtt a Felvételi és Mulasztási napló aktualizálása.
Gyermek importnál, a címnél a házszámban vagy emelet/ajtó részen a „pont”-ra vonatkozó validáció megszűntetésre került, amit beír a felhasználó ezekhez a mezőkhöz (házszám, emelet, ajtó) az kerül mentésre.
A Felvételi döntés, illetve Határozat szövegrészek módosítása.
A dokumentumok feltölthetők nagybetűs kiterjesztéssel is.
Beiratkozáshoz kapcsolódó fejlesztések:
Az állampolgárság horvát kódszótár elem nem megfelelően jelent meg, ezért a KIR import ezen eleme nem tudod betöltődni. KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában nem látszott az intézmény hosszú neve teljes egészében így a telephelyeket nem lehetett megkülönböztetni.
Importált beiratkozónál a felmentést kért alapértéke nem került beállításra „Felmentést nem kért”-re. Beiratkozás táblában a Gyermek generálva azonosítók szerinti sorba rendezés nem működött megfelelően. Felvételi előjegyzési naplóban a Felmentést kért mező értékeinek javítása. Felvételi döntések/Határozatok megtekintés/generálás kiválasztásánál hibás tooltip javítása, dokumentumokon a dátum angol formátumban jelent meg.
Belső rendszerüzenet és kiküldött email szövegmódosítása.
Kiválasztható elemek szövegének módosítása.
Bármilyen fájl feltöltése esetén a fájl nem megfelelőségére hivatkozó hibát dobott az oviKRÉTA rendszer, illetve importálás során a sablonban található állandó és tartózkodási cím nem jelent meg a felületen, ismeretlen cím kerül bejelölésre. Javítást követően az importálás sikeres, a címadatok megfelelően betöltésre kerülnek.
A Gyermekek adatlapján a Jogviszony fülön megjelenő Felvétel időpontja mező értékének kell szerepelnie a Felvételi és mulasztási naplóban a Felvétel időpontjaként, ehelyett a jogviszony kezdete dátuma jelent itt meg, javítást követően a helyes dátum jelenik meg. |
Jelentkezés dátuma nem került törlésre, ha Igen-ről Nem-re vagy üres értékre változtatjuk a Felvételre jelentkezett értéket. Javítást követően megfelelő a működés.
A Beiratkozás folyamat funkcióinak megújítása:
KIR gyermek és alkalmazott import címadatok átvételének kezelése.
Kínai anyanyelv felvétele a kódszótárba.
Kieső időszak kezelésének módosítása. Korábbi csoporttagságokat már nem vesz figyelembe, a módosítandó csoporttagság esetén csak azt az időszakot vizsgálja, amit az új csoporttagság már nem fed le.
A pedagógus számára nem voltak láthatók a releváns dokumentum kategóriákba tartozó, az intézményi adminisztrátor által az intézményhez csatolt dokumentumok, azok letöltése nem volt lehetséges. Módosítást követően rendben megjelennek a dokumentumok és letölthetők.
KIR import során a cím adatok átvétele megtörténik akkor is, ha a házszám mező üresen érkezik.
Beiratkozás menüpontban az intézményi adminisztrátor számára az „Igazgató javaslata” kódszótár üresen jelent meg a legördülő lista helyett. Módosítást követően a kapcsolódó kódszótár elemek megjelennek.
Gyermek csoport kapcsolat törlése:
Gyermek csoport kapcsolatának törlésével törlésre kerül a gyermek és csoportnapló bejegyzés kapcsolat is (akkor is, ha dokumentum is tartozik a csoportnapló bejegyzéshez).
Dokumentumok lista Pedagógus és Egyéb alkalmazott szerepkörrel (olyan gyermekek határozatai már nem látszanak, akik felvétele elutasításra került, vagy még nincsenek generálva – ez okozta, hogy az adott csoportba nem tartozó gyermek határozata látszott a pedagógus számára).
Intézmény „Csatolt iratok” lista szűrése (csak központi adminisztrátor és intézményi adminisztrátor számára jelenik meg a „Csatolt iratok” tabfül).
Dokumentum csatoláskor nagybetűvel írt fájl kiterjesztéses dokumentumot is elfogad a rendszer.
Csak a gyermekhez és a csoporthoz tartozó dokumentumok jelennek meg.
Kis- és nagybetű, szóköz, speciális karakterek, hosszú-rövid magánhangzók eltérései nem kerülnek figyelembevételre.
Egyes oviKRÉTA kódszótár elemek megnevezésének átírása a KIR-ben szereplőre, új elemek felvétele (adatbázis módosítás).
A KIR-ből az oviKRÉTA adatbázishoz képest eltérő adattal érkező Gyermekek és Alkalmazottak kiemelése kék betű színnel az import funkció használatakor.
Következő felülvizsgálat dátuma mező átnevezése Következő felülvizsgálat időpontjára, dátum helyett szabadszöveges adatbeviteli mező alkalmazása.
A dokumentumokat listázó felületeken alkalmazott szűrések javítása, hogy az érintett felületeken a megfelelő dokumentumok a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak jelenjenek meg.
KIR-ből történő importálás során egyes gyermek és alkalmazotti adatok nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba az oviKRÉTA kötelező mezőtöltése vagy jogviszony inkoherencia miatt. A fejlesztéssel lehetőség van minden gyermek és alkalmazott importálására a KIR-ből. A Gyermek / Alkalmazotti menüponton belül kialakításra került egy „Adatjavításra váró alkalmazottak”, illetve „Adatjavításra váró gyermekek” almenüpont, amely a hibás adatokkal rendelkező gyermek és alkalmazotti listát tartalmazza. Jelölésre kerül a javítandó adat, javítást/kitöltést követően az adatjavításra várók listából átkerül az gyermek/alkalmazotti listába.
Új dokumentumkategória „Eredménytermékek” megnevezéssel került bevezetése, ahol a központi adminisztrátor jogosultsággal rendelkező felhasználó a fenntartók számára tölthet fel dokumentumokat.
Kialakításra került a feltöltött dokumentumok letöltési lehetősége fenntartói felhasználói jogosultsággal.
Intézményi adminisztrátor jogosultsággal a Beállítások / Nevelési rend menüponton belül új nap hozzáadása esetén a bejegyzés típusa közé új elem került felvételre, a "Rendkívüli szünet".
Csoportnapló bejegyzéseknél kiválasztható, hogy egy bejegyzés az egész csoportra vonatkozik, vagy egy/több gyerekre.
Gyermek/Alapadatok oldalon a Lakcím adatoknál egy checkbox került kialakításra, ahol az intézményi adminisztrátor be tudja jelölni, ha az adott gyermek "Lakcím nélküli". A checkbox bejelölésével nem kell lakcím adatokat tölteni, annak jelölése a kötelező lakcímtöltést helyettesíti.
Csoportok – Jelenléti ív: cellák jelölése szegéllyel látható, zöld színű az alapkitöltés mindig az aktuális napi dátumig, amennyiben nem került rögzítésre egyéb jelölés (vagyis automatikusan jelenlévő).
KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában az intézmény hosszú neve teljes egészében szerepel.
Az igazolandó napok átállítása minden esetben manuálisan történik igazoltra vagy igazolatlanra. Az Intézmény adatok közül a kapcsolódó tabfül levételre került, mely a beállított napszámtól függően automatikusan állította igazolatlanra a le nem kezelt igazolásra váró napot.
KIR – oviKRÉTA kódszótár eltérés miatt a budapesti kerülettel rendelkező címek nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba.
Meghatározott feltételek mellett alkalmazott, gyermek és csoport törlési lehetőségének biztosítása az adott intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználó részére.
A gyermekek jelkészlete kiegészítésre került további 40 választható jellel, melyet a pedagógusi és intézményi adminisztrátori szerepkörrel rendelkező felhasználó rendelhet a gyermek neve mellé.
A mező validálása hibás volt, ez került javításra.
Hibabejelentés alkalmával állomány csatolására van lehetőség, de további megjegyzéskor már nem volt biztosított a csatolás lehetősége, ez került javításra.
Amennyiben egy gyermek szökőévben született, úgy a megjelenítéskor a korcsoport számítás hibája miatt hibát jelzett a rendszer.