Köszönjük felhasználóinknak, akik hozzájárultak intézményi jó gyakorlatának bemutatásához. Továbbra is örömmel várjuk az ügyfélszolgálati bejelentő felületen a jelzésüket olyan e-ügyintézési felhasználói gyakorlatok közzétételére vonatkozó jóváhagyásukra, amelyek más intézmények számára is példamutató lehet.


E-Ügyintézési folyamat:Intézmény:Leírás (tartalom), elérhetőség:
Általános tájékoztató szülők, gondviselők, törvényes képviselők részére az e-ügyintézésről

http://www.lovassy.hu/online/hirek/2018_e_ugyintezes.php

A KAFFEE-projekt ügytípusainak szemléltető bemutatása, részletesen kiemelve a tanulók, szülők szempontjából a legfontosabb e-ügyeket, pl. TMGI, IEDM, TKST, stb.

Általános tájékoztató szülők, gondviselők, törvényes képviselők részére az e-ügyintézésről

http://www.bjg.hu/index.php/elektronikus-ugyintezes-bevezetese/

Az e-ügyintézés elindításának és nyomon követésének lépésenkénti leírása szülők, gondviselők részére. A felület képernyőképekkel illusztrált és link segíti a felhasználók további tájékozódását.


BÁI - Beiratkozás általános iskolába

http://www.gadoriskola.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=152&Itemid=71

Precíz, tömör, de jól áttekinthető leírása az online általános iskolai beiratkozásnak, videótár linkkel segítve a szülők, gondviselők eligazodását.


BKI - Beiratkozás középfokú intézménybe

http://www.lovassy.hu/online/hirek/2019_e_beiratkozas.php

Részletes leírás a középfokú jelentkezések módjáról, külön kiemelve és szemléltetve azt az esetet is, amikor a szülő, gondviselő még nem rendelkezik gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA-rendszerben (ideiglenes felhasználói regisztráció)