A helyi társadalom tagjai, állampolgárok, gazdálkodó szervezetek, akik a köznevelési intézmények létesítményeit (pl. tornaterem) bérbe kívánják venni jelen funkció segítségével nyújthatják be bérlési szándékukat, valamint az egyes, bérbeadható helyiségek szabad kapacitásait tekinthetik meg az ügyintézés során.

A Terembérlet-főmenüpont négy almenüpontra tagolódik:

Szabad terem keresésekor lehetőség van városra, teremtípusra, időtartamra, a terem befogadóképességére és alapterületére szűrni. A találati listából indítható a foglalás, ahol megtekinthetők a terem részletei, letölthető a teremhez kapcsolódó szerződési sablon, illetve egy naptárban befoglalhatók a kívánt időpontok, majd kitöltendők a bérbevevő adatai.

A beküldött kérelmek elbírálása után, a bérlő által a bérleti feltételek elfogadását és az aláírt bérleti szerződés feltöltését követően automatikusan elkészül az előírás. Az új előírásról a bérlő automatikus e-mail üzenetben értesül, melyet a saját felületére belépve megtekinthet és rendezhet.


A teremfoglalásokat táblázatos formában jeleníti meg a rendszer, amelyeket sorba rendezhetünk az oszlopfejlécben megnevezett jellemzők szerint, illetve az oszlopfejléc neve alatti vízszintes vonalra kattintva az adott oszlopon belül egyedi keresést indíthatunk.

A több oldalas tlista oldalai között a lista alján lévő navigációs gombokkal navigálhatunk: 

Az intézmény pénzügyi adminisztrátora nyomon követi a befizetéseket, és annak esetleges hiánya esetén a szerződésben foglaltaknak megfelelően eljár: