Kérdőívek kezelése a szülői oldalon



Az intézményi kérdőív a köznevelési intézményekben azon folyamatot jelzi, amely során az intézmény a címzettek felé kérdőíves formában adatokat továbbít, majd a visszajelzéseket Excel-formátumban letöltve, azokat kiértékeli.

Az intézmény munkatársai online elvégzik a kérdőívek szerkesztését és továbbítását a címzettek felé, akik szintén online szerkesztik a válaszaikat és visszaküldik azt az intézmény részére.


Az iskolától kapott kérdőíveket szülőként (gondviselőként) az e-Ügyintézésben a Kérdőívek - menüpontra kattintva tudjuk megtekinteni és az adott kérdőív sorára rákattintva tudjuk annak a részletes adatait megnyitni.

A kérdőívek listája a Folyamatban lévő ügyekhez hasonlóan táblázatba rendezve az oszlopfejlécekben szereplő jellemzők szerint (Kérdőív neve, Státusza, Felelőse, Kitöltési határideje, a Visszajelzés megtörténte) rendezhetők, szűrhetők, kiválaszthatók illetve a táblázat bal felső sarkában lévő jelölőnégyzetben beállítható, hogy a lezárt kérdőívek is megjelenjenek-e a felületen:


  1. A meglévő kirándulások eseményeinket sorba rendezhetjük az Esemény neve, az esemény Időtartama, Felelőse és  Határideje szerint, illetve az oszlopfejléc neve alatti vízszintes vonalra kattintva az adott oszlopon belül egyedi keresést indíthatunk.
  2. A felület elemeit egérmutatóval történő rákattintás útján vagy a TAB-billenytyűvel (előre) illetve a Shift + TAB-billentyűvel (visszafelé) jelölhetjük aktívvá. Az Enter-billentyű megnyomásával az adott mező szerint rendezi a program a táblázatot.
  3. A több oldalas üzenetlista oldalai között a lista alján lévő navigációs gombokkal navigálhatunk: 
    •  ikonnal egyet lapozhatunk előre az oldalak között.
    •  ikonnal egyet lapozhatunk vissza az oldalak között.
    •  ikonnal a lista utolsó oldalára ugorhatunk.
    •  ikonnal a lista első oldalára ugorhatunk.
    A számokra kattintva az adott számú oldalra ugrik a rendszer.