Az elektronikus ellenőrző megalkotása elsősorban a szülők és gondviselők azon igényét tükrözi, hogy a gyermekükkel kapcsolatos információkhoz teljes mértékben, a lehető leggyorsabban juthassanak hozzá. A KRÉTA rendszer elektronikus ellenőrzője az alábbi alapvető működési elvek szerint épül fel:

  • a legfontosabb információk és adatok azonnal elérhetőek a felületre történő bejelentkezést követően;
  • bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület a hatékonyság érdekében;
  • igazodik az adminisztrációs rendszer adattartalmának feltöltöttségéhez, nem szükséges minden adat megadása a használathoz;
  • hatékony integrálási lehetőségek különböző iskolai szoftverrendszerekhez,
  • egyszerű, letisztult felhasználói felület,
  • egyesíti a hagyományos papír alapú és az elektronikus ellenőrzők előnyeit,
  • bárhonnan elérhető a szoftver egy böngészőprogram használatával,
  • tetszőleges infokommunikációs eszközön használható,
  • napszaktól függetlenül elérhető.

Milyen eszközön használható az elektronikus ellenőrző?

A KRÉTA ellenőrzőt lehetősége van mobil eszközökön ill. asztali számítógépen vagy laptopon is használni. A hardver és szoftver követelményekről ide kattintva olvashat részletes útmutatót!