A KRÉTA rendszerben lehetőségünk van a Működési helyeken lévő termeket Excel táblázatból közvetlenül beimportálni.
Első lépésként le kell tölteni a sablon fájlt, vagy ki lehet exportálni a rendszerben levő termek aktuális adatait, hogy a módosításokat, az új információkat egy Excel táblázatban adhassuk meg, melyet később vissza tudunk importálni a KRÉTA rendszerbe.
A termek aktuális adatainak a módosításához vagy új adatok megadásához letölthetünk egy
majd mentsük el vagy nyissuk meg a megjelenő táblázatot.
Helyiség név | Jelleg | Befogadóképesség | Alapterület (nm) |
---|---|---|---|
Kitöltése kötelező Az importálás ennek az oszlopnak az első üres cellájáig tart | Nem kötelező kitölteni A cellába csak a rendszerben levő Helyiség jelleg írható | Nem kötelező kitölteni Egész számot kell tartalmaznia | Nem kötelező kitölteni Egész számot kell tartalmaznia |
. |
Az importálása során használható sablonban megjelenítésre került több adatszótár lista. A második és további munkalap fülek tartalmazzák az elérhető és használható adatszótár elemeket a pontos adatfelvitel elősegítésére. Az adatszótár elemek az oszlopba akár bemásolhatók, akár a beépített legördülő menüből kiválaszthatók a kívánt értékekkel. |
Ha elvégeztük a szükséges adatok megadását, módosítását az Excel táblázatban, akkor mentsük el egy megfelelő helyre, megfelelő néven. Térjünk vissza a KRÉTA rendszerbe, és a gombra kattintva válasszuk ki az előbb elmentett táblázatot. Kattintsunk az IMPORTÁLÁS funkcióra.
Az import során több lépést kell beállítani a kívánt eredmény eléréséhez.
IMPORTÁLÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA felületen 3 választási lehetőség van a kívánt funkció kiválasztására:
EGYÉB BEÁLLÍTÁSOK:
Be kell állítsuk, hogy melyik Működési helyhez kívánunk terem adatokat betölteni a rendszerbe.