Mi a teendő ha nem tud bejelentkezni a KRÉTA rendszerbe? 

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, hogy az alábbi lépéseket ellenőrizze:

  • Vizsgálja meg, hogy megfelelő URL-t (linket, elérési utat) adott-e meg a böngészőben, ellenőrizze, hogy a https:// kifejezéssel kezdődik-e a webcím!

  • Próbálja meg a jelszavát egy látható helyen leírni, majd másolni, vagy amennyiben mástól gépi formában kapta, azt a levélből kimásolni, és beilleszteni!

  • Használja a JELSZÓ MEGJELENÍTÉSE funkciót, hogy ellenőrizhesse, hogy megfelelő jelszót írt be a bejelentkezéshez!
  • Ellenőrizze, hogy felhasználónevében vagy jelszavában a nagy rövid O betű, valamint a 0 nem keveredik e, szintén hasonló az eset a rövid nagy i és a kicsi L betű esetén, valamint bizonyos esetben a 2-es szám és a Z betű is könnyedén keverhető!
  • Ellenőrizze a billentyűzet kiosztás megfelelően van-e beállítva!
  • Abban az esetben ha "Érvénytelen vagy lejárt munkamenet" üzenetet kap, akkor zárja be a böngészőprogramot és nyissa meg újra. 
  • Törölje a böngészőprogram gyorsítótárát!
  • Elllenőrizze, hogy számítógépén vagy telefonján a rendszeridő pontosan van-e beállítva! bban az esetben ha a rendszeridő hibásan van beállítva a számítógépén - biztonsági okokból - a rendszer nem engedélyezi még helyes adatokkal sem a belépést!

  • Ha számítógépen probál bejelentkezni, akkor próbálja meg a mobil applikáció segítségével a bejelentkezést, ill. fordítva ha mobil eszközről próbálkozik, akkor próbálja meg böngészőprogramon keresztül! 
  • Ha van lehetősége próbálja meg a bejelentkezést egy másik számítógépről is!

Mi a teendő ha a fentiek ellenére sem tud bejelentkezni a KRÉTA rendszerbe? 

Amennyiben egyik megoldás sem oldotta meg problémáját és tanulóként, tanárként vagy szülőként szeretne belépni, akkor forduljon a KRÉTA intézményi adminizstrátorához, aki tud új felhasználónevet vagy jelszót generálni. Abban az esetben ha az eredeti adminisztrátor felhasználót szerette volna használni, kérjük, forduljon fenntartójához, minden más esetben javasoljuk, hogy a rendszer eredeti adminisztrátor felhasználójával lépjen be, és módosítsa a felhasználó jelszavát egy új értékre.


Az Educational Development Informatikai Zrt. nem tudja módosítani a KRÉTA rendszer felhasználóinak adatait, nem tud új felhasználónevet vagy jelszót készíteni! A KRÉTA rendszer felhasználói adatait kizárólag az intézmény tudja módosítani!


Amennyiben a fenti megoldást követően is problémát jelez a rendszer, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat!