Mivel a pedagógusok KIR rendszerből importált adatai nem tartalmaznak minden munkaügyi információt, ezek felvitelére utólag van lehetőség. A hiányzó adatokat megadhatjuk "többes módosítással", de lehetőségünk van a munkaügyi adatok importálására is.
Az alkalmazottak aktuális adatainak a módosításához vagy új munkaügyi adatok megadásához letölthetünk egy
Ha jelenleg a rendszerben lévő Alkalmazotti adatokkal szeretnénk dolgozni, akkor első lépésként ki kell exportálni a rendszerben levő alkalmazottak aktuális adatait, hogy a módosításokat, az új információkat egy Excel táblázatban adhassuk meg, melyet később vissza importálhatunk a KRÉTA rendszerbe.
Kattintsunk az gombra, majd mentsük el vagy nyissuk meg a megnyíló táblázatot.
Ha elvégeztük a szükséges adatok megadását, módosítását az Excel táblázatban, akkor mentsük el egy megfelelő helyre, megfelelő néven, majd térjünk vissza a Kréta rendszerbe, és a gombra kattintva válasszuk ki az előbb elmentett táblázatot és Kattintsunk az gombra.
A FÁJL KIVÁLASZTÁSA gomb megnyomása után kijelölheti azt a - számítógépén tárolt - Excel állományt, amelyből az adatok importálásra kerülnek. Ügyeljen arra, hogy mindig a megfelelő sablonban készült Excel (XLSX) állományt importálja a rendszerben. A mintatáblázatokat a sablonok letöltése gomb megnyomásával töltheti le számítógépére.
Az IMPORT ELŐNÉZET KÉSZÍTÉSE gomb megnyomása után lehetősége lesz az importálási adatok előnézetének megtekintésére és ellenőrzésére, valamint - probléma esetén - az importálás megszakítására vagy folytatására!