A felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola állíthatja be a tanulók ill. a szülők, gondviselők részére.
Ha elfelejtette a felhasználónevét vagy jelszavát, akkor csak az iskola tud újat készíteni. Ilyen esetben kérjük forduljon az iskola rendszergazdájához vagy iskolatitkárához!
Az elektronikus naplóban történt különböző bejegyzésekről elsősorban a mobil applikáción keresztül, ún. push üzenetekben kaphatunk értesítéseket. Vannak olyan funkciói az e-naplónak (pl. fogadóóra, gondviselői regisztráció, elfelejtett jelszó stb.) melyekről elektronikus levélben is kaphatunk értesítést, de alapvetően az értesítések a mobil alkalmazás használatával érhetők el teljes körűen.
Az üzenetküldés a KRÉTA e-Ügyintézés modulján keresztül érhető el, akkor ha az iskola rendelkezik ezzel a modullal és engedélyezi a szülői üzenetküldést. Az üzenetküldésre jelenleg csak a webes alkalmazás biztosít lehetőséget, a mobil alkalmazásból csak később lesz elérhető az üzenetküldési funkció.
A KRÉTA rendszerben az intézmény beállíthatja a félévi, év végi ill. negyedéves értékelések láthatóságának határidejét. Ha az intézmény bekapcsolja ezt a funkciót akkor csak a beállított naptól kezdve jelennek meg ezek az értékelések.
Tanulóként vagy szülőként az adatokat nem lehet módosítani a KRÉTA rendszerben, ezt csak az iskola teheti meg. Abban az esetben ha hiányosak vagy tévesek az adatok, akkor az intézménynek kell jelezni a változtatást.
Az igazolások, kikérők beküldése a KRÉTA e-Ügyintézés modulján keresztül érhető el, akkor ha az iskola rendelkezik ezzel a modullal. Az e-Ügyintézés kérelmezői funkcióiról ide kattintva olvashat részletes útmutatót.