A KRÉTA Adminisztrációs Rendszer Felhasználói Kézikönyve elsősorban intézményvezetőknek, igazgatóhelyetteseknek, iskolatitkároknak és adminisztrációs munkatársaknak nyújt segítséget az adminisztrációs és tanügyigazgatási feladatok elvégzéséhez. |
A rendszernek legfontosabb alapköve az adminisztrációs ill. tanügyigazgatási modul, amely a KRÉTA rendszer esetében Adminisztrációs rendszer néven került publikálásra. Az Adminisztrációs rendszer tartalmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól.
Nyilvántartás | |
---|---|
A Nyilvántartás menüben kezelheti az intézmény adminisztrációs rendszerében kezelhető alapnyilvántartásokat és adatokat. |
e-Napló | |
---|---|
Az Adminisztrációs rendszerben ebben a menüpontban kezelhetjük az órarendet, a helyettesítéseket, valamint számos szűrési, keresési lehetőség is rendelkezésre áll. |
Importálások | |
---|---|
A KRÉTA rendszerben az Importálások menüben lehet különböző külső adatforrásokból (Excel táblázatok, KIR rendszer) adatokat betölteni a szoftverbe. |
Dokumentumok | |
---|---|
A Dokumentumok menüpontból lehet a különböző iskolai dokumentumokat elektronikus formátumban előállítani. |
Tanulók besorolása | |
---|---|
A menüben lehet a felvett tanulókat besorolni az osztályaikba, csoportjaikba, tanulókat áthelyezni osztályokból vagy csoportokból, továbbá kiíratni a tanulókat. |
Adatszolgáltatások | |
---|---|