Az integrált Ügyfélszolgálati bejelentő modul működése.A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához. Az Ügyfélszolgálati bejelentő felület jelenleg csak adminisztrátori jogosultsággal érhető el a rendszerben. Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket a KRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg! Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?A KRÉTA Ügyfélszolgálat on-line bejelentőfelületét a Felhasználói profil menüből, továbbá a képernyő jobb felső sarkában található Új bejelentésA hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához az alábbi műveleteket hajtsuk végre:
|
Bejelentések típusaiAz alábbi táblázatba összefoglaltuk a bejelentések típusait.
|
Bejelentések tartalmaA bejelentések gyorsabb feldolgozása érdekében – mivel a Terméktámogatás munkatársai nem rendelkeznek közvetlen hozzáféréssel az intézmények rendszereihez – kérjük, hogy a probléma pontosabb megértése érdekében képernyőképeket is mellékeljenek a hibajelenség egyértelmű jelölésével. Automatikus e-mail küldéseA KRÉTA bejelentőfelületén keresztül beküldött bejelentések fogadásáról, az Ügyfélszolgálatról érkezett válaszokról a KRÉTA rendszer automatikusan elektronikus levelet küld az iskola regisztrált e-mail címére.
Ha a bejelentés elküldését követően nem kap az intézmény regisztrált email postafiókjába - e-mailben visszajelzést a bejelentés fogadásáról, akkor ezt e-mailben vagy telefonon jelezze Ügyfélszolgálatunknak! |
Ügyfélszolgálati bejelentésekkel kapcsolatos email üzenetekA bejelentés fogadásáról az alábbi üzenetet küldi a rendszer: |
Ügyfélszolgálat által küldött válaszokkal kapcsolatos email üzenetekA bejelentésekre adott válaszok ill. a pontosításra vonatkozó kérdések esetében is egy automatikus e-mail kerül kiküldésre az iskolai postafiókba az alábbi tartalommal: |
Bejelentések státuszának kezeléseBizonyos esetekben a problémák elhárítása hosszabb időt vehet igénybe. Ilyen helyzetekben a bejelentőket minden esetben tájékoztatjuk, továbbá a bejelentés állapota a KRÉTA felületen is nyomon követhető. A KRÉTA rendszerben a bejelentések státuszáról a felhasználók visszajelzéseket láthatnak. Az egyes bejelentések státuszának jelentése a következő: FOLYAMATBAN - a bejelentés feldolgozása folyamatban van MEGOLDVA - a bejelentés megoldásra, lezárásra került vagy pl. fejlesztési javaslatok esetében, a bejelentés belekerült a fejlesztési tervek listájában. ÜGYFÉLRA VÁR - a bejelentésre az Ügyfélszolgálat választ vár FEJLESZTÉS ALATT - a bejelentett probléma javítása/fejlesztése/kivizsgálása már folyamatban van, de a befejezésére még nem lehet céldátumot meghatározni. Kommunikáció az ÜgyfélszolgálattalAmenniyben egy bejelentésre választ kíván küldeni, akkor az eredeti bejelentésnél ezt megteheti. Kérjkük, hogy egy válasz esetében ne nyisson meg újabb bejelentést és ne küldje be többször ugyanazt a problémát, mert ez jelentős mértékben lassíthatja a válaszokat. Kérjük, hogy bejelentéséhez - amennyiben lehetséges - csatolja a képernyőképet is ill. írja le pontosan, hogy milyen lépéseket hajtott végre a szoftverben, ez jelentősen gyorsíthatja a válaszadást. |