Az intézmény a KRÉTA rendszerben a következő tanév kezdete előtt elkészíti a tantárgyfelosztását. Többféleképpen teheti meg:
Az Előzetes tantárgyfelosztását módosítja, aktualizálja, ha szükséges;
Új tantárgyfelosztást készít.
Fontos tudni, hogy az Adatszolgáltatások funkció csak az aktív tanévben érhető el!
A tantárgyfelosztás adatszolgáltatása során az alábbi feladatokat szükséges elvégezni az intézményben:
Intézményi adatok ellenőrzése
Ellenőrizzék a KRÉTA rendszerben az intézmény adatait, szükség esetén javítsák azt.
Ellenőrizzék a KRÉTA rendszerben az intézmény működési helyeit, valamint az azokon ellátott oktatási-nevelési feladatokat, szükség esetén egészítsék ki, módosítsák azokat.
Amennyiben még nem vette fel a pedagógusok (Alkalmazott) adatait, akkor importálják a KIR rendszerből az intézmény pedagógusait.
Állítsák be az importált pedagógusok munkaügyi és foglalkoztatottsági adatait.
Amennyiben egy pedagógus nem található a rendszerben, kérjük vegyék fel.
Vizsgálják meg, szükséges-e még nem ismert (betöltetlen) álláshely felvétele a rendszerbe, és amennyiben szükséges, vegyék fel.
Töltsék fel az intézmény tantárgyfelosztását az alábbi módok valamelyikén:
Készítsék el a tantárgyfelosztást egy importálható formátumban, és töltsék be a rendszerbe. Ez esetben a rendszer a tantárgyfelosztás dokumentumából automatikusan létrehozza az osztályokat, a csoportokat és a tantárgyakat.
Másik megoldás, hogy vegyék fel a KRÉTA rendszerbe az osztályokat, a csoportokat és a tantárgyakat, valamint ezt követően a tantárgyfelosztás elemeit.
Állítsák be az egyes osztály jellemzőket: évfolyam és egyéb adatok (pl. szakképző intézmény esetén a szakképzési jellemzők).
Állítsák be az egyes csoport jellemzőket: csoporttípus és egyéb adatai (pl. osztálybontás).
Állítsák be az egyes tantárgyi jellemzőket: tantárgy kategóriái és egyéb adatok.
Véglegesítsék a tantárgyfelosztást az Adatszolgáltatások / tantárgyfelosztás felület segítségével.
Gyorsan meg szeretne ismerkedni a tantárgyfelosztás adatszolgáltatással?