Az intézmény adminisztrátora nem osztotta ki Önnek a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot.
Az Ügyfélszolgálaton jelentse be az eltérést. Fontos, hogy a bejelentéshez csatolja a szállítólevelet. Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne ossza ki az eszközöket! Fontos tudni, hogy - a gyorsabb garanciális ügyintézés és csere érdekében - több eszköz kerül kiszállításra az intézményhez, tehát csak akkor jelezze a problémát ha az eredetileg igényeltnél kevesebb eszköz érkezik az intézménybe!
Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a fenntartójával.
Ebben az esetben az eszközt vissza kell vételezni a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban és a helyes eszközt hozzárendelni a személyhez.
Mivel a szülő/gondviselő az igénylést kizárólag a KRÉTA Szülőknek felületen lehet megtenni, így javasoljuk, hogy az eszközök átadása napján biztosítsanak egy alkalmazottat, aki segít a szülőknek a regisztrációban. |
Ebben az esetben az Átadás-Átvételi jegyzőkönyvre manuálisan kell felvinni az adatokat.
A Szülői/Gondviselői felületen az igénylő módosítsa a rossz adatokat. Az intézményi KRÉTA felületen erre nincs lehetőség.
Ebben az esetben az átvevőnek rendelkeznie kell az igénylőtől egy meghatalmazással.
Az átadás-átvételi dokumentumokat egyesével fel kell tölteni a Használatba adott eszközök menü Kapcsolódó dokumentumok fülén.