A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási Modul helyes működéséhez a KRÉTA rendszerben fontos beállítani ill. ellenőrizni, hogy a tanulókra, osztályokra, gondviselőkre vonatkozólag helyesen vannak-e beállítva az adatok. A TESZEK Modul a KRÉTA rendszer adatai alapján ellenőrzi a tanulók ill. pedagógusok jogosultságát az eszközökre, továbbá a szülők, gondviselők jogosultságát a regisztrációrsa és nyilatkozattételre.
Ha még nem használták a KRÉTA rendszert, akkor első lépésként be kell importálni a tanulókat, a tanárokat, fel kell venni a szülők, gondviselők adatait ill. létre kell hozni a feladatellátási helyeket, az osztályokat és be kell sorolni a tanulókat. A KRÉTA adatok betöltése és kezelése oldalunkon részletesen leírjuk, hogy hogyan lehet ezeket a műveleteket végrehajtani.
A TESZEK modul működéséhez kérjük, hogy a KRÉTA rendszerbe az alábbi adatokat ellenőrizzék:
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-INTÉZMÉNY funkcióban a MŰKÖDÉSI HELYEK szekcióban megjelenő működési- ill. feladatellátási helyek listájában lehet ellenőrizni, hogy a megfelelő köznevelési feladat fel van-e véve az iskola KRÉTA rendszerében. Ide kattintva nézheti meg a KRÉTA oktatóvideót a feladatellátási helyek ellenőrzéséről és beállításáról!
A KRÉTA Adminisztrációs rendszerben a NYILVÁNTARTÁS-TANULÓK funkcióban tudja ellenőrizni, hogy az összes jogosult tanulót felvette-e a KRÉTA rendszerbe! A tanulói felületen lehetősége van osztályok szerinti szűrésre, így egyszerűen ellenőrizheti az osztályok tanulóinak névsorát.
<style> div.theme-default .ia-splitter #main { margin-left: 0px; } .ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left { display: none; } div#main { margin-left: 0px !important; } div#footer { margin-left:0px !important; } div#breadcrumb-section { display: none; } </style> |