Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, hogy az alábbi lépéseket ellenőrizze:
Vizsgálja meg, hogy megfelelő URL-t (linket, elérési utat) adott-e meg a böngészőben, ellenőrizze, hogy a https:// kifejezéssel kezdődik-e a webcím!
Próbálja meg a jelszavát egy látható helyen leírni, majd másolni, vagy amennyiben mástól gépi formában kapta, azt a levélből kimásolni, és beilleszteni!
Elllenőrizze, hogy számítógépén vagy telefonján a rendszeridő pontosan van-e beállítva! bban az esetben ha a rendszeridő hibásan van beállítva a számítógépén - biztonsági okokoból - a rendszer nem engedélyezi még helyes adatokkal sem a belépést!
Amennyiben egyik megoldás sem oldotta meg problémáját és tanulóként, tanárként vagy szülőként szeretne belépni, akkor forduljon a KRÉTA intézményi adminizstrátorához, aki tud új felhasználónevet vagy jelszót generálni. Abban az esetben ha az eredeti adminisztrátor felhasználót szerette volna használni, kérjük, forduljon fenntartójához, minden más esetben javasoljuk, hogy a rendszer eredeti adminisztrátor felhasználójával lépjen be, és módosítsa a felhasználó jelszavát egy új értékre.
Az e-KRÉTA Informatikai Zrt. nem tudja módosítani a KRÉTA rendszer felhasználóinak adatait, nem tud új felhasználónevet vagy jelszót készíteni! A KRÉTA rendszer felhasználói adatait kizárólag az intézmény tudja módosítani! |
Amennyiben a fenti megoldást követően is problémát jelez a rendszer, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat