A KRÉTA Fenntartási feladatok ellátását támogató elektronikus ügyintézési, munkafolyamat kezelő és nyilvántartó rendszer (röviden FELTÁR) modul áttekintése

A KRÉTA Fenntartási feladatok ellátását támogató elektronikus ügyintézési, munkafolyamat kezelő és nyilvántartó rendszer (röviden FELTÁR) modul, a GINOP-6.1.2-15-2015-00001 „Digitális szakadék csökkentése” című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a szakképzésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul.  

További célja a szakképző intézmények és oktatóik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és az oktatók felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes szakképzéshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét.


Mire szolgál a FELTÁR Fenntartói felület?

A FELTÁR Fenntartói felületen a fenntartók munkatársai érhetik el a modullal kapcsolatos programfunkciókat. 

Bal oldali menüsávban, az Esetkezelés menüre kattintva a jobb oldali munkafelületen jelenik meg az Esetek áttekintésének menüpontja, melyben az esetek tarthatók karban. Az Esetek áttekintése képernyő cím alatt láthatóak a táblázatban a felhasználó jogosultságától függően megjelenő esetek, valamint a táblázat felett bal és jobb oldalon megjelennek az esetekhez tartozó funkciók funkciógombjai.

Az eseteket tartalmazó táblázatban alapesetben csak a nyitott esetek jelennek meg. Ezt jelöli a táblázat felett bal oldalon látható "Csak nyitott"  elnevezésű pipálós mező, mely mellett a jelölő négyzet alapesetben ki van pipálva. A mező melletti jelölő négyzetbe kattintva a felhasználó kiveheti a pipát, vagy újra a négyzetbe kattintva kipipálhatja a mezőt.

  • Ha a Csak nyitott mező ki van pipálva (mint alapesetben a menüpontot megnyitva), akkor az esetek táblázatában csak azok az esetek jelennek meg, melyek még nyitottak.
  • Ha a Csak nyitott mező nincs kipipálva, akkor a táblázatban azok az esetek is megjelennek, melyek le vannak már zárva.

Alapesetben csak az elintézendő esetek jelennek meg a táblázatban. Ezt jelöli a táblázat felett bal oldalon látható Csak az elintézendők mutatása elnevezésű pipálós mező, mely mellett a jelölő négyzet alapesetben ki van pipálva. A mező melletti jelölő négyzetbe kattintva a felhasználó kiveheti a pipát, vagy újra a négyzetbe kattintva kipipálhatja a mezőt.

  • Ha a Csak az elintézendők mutatása mező ki van pipálva (mint alapesetben a menüpontot megnyitva), akkor az esetek táblázatában csak azok az esetek jelennek meg, melyek még elintézendők. 
  • Ha a Csak az elintézendők mutatása mező nincs kipipálva, akkor a táblázatban azok az esetek is megjelennek, melyek nem tartoznak az elintézendő esetek közé.

A táblázat felett jobb oldalon megjelennek az esetekhez tartozó funkciók funkciógombjai. 



Az Esetek áttekintése képernyőn új eset felvitelére a "Hozzáadás" funkciógombra kattintás által megjelenő képernyőn keresztül van lehetőség.


Ha módosítana szeretnénk egy munkafolyamat valamely adatán, akkor a módosítandó folyamat sorára egyszer kattintva, majd a "Szerkesztés" funkciógombra kattintva megjelenítheti a munkafolyamat szerkesztésének képernyőjét.

Az esetek táblázatában az egyes esetek megtekinthetők, ha a megtekintendő eset sorára kattint a felhasználó, majd a "Megtekintés" funkciógombra kattint.

Az "Exportálás" funkciógomb, melyen keresztül lehetőség van az esetek adatainak exportálására.


A táblázatban a felhasználó meghatározhatja, hogy mely oszlopokat szeretné megjeleníteni, illetve mely oszlopokat nem szeretné látni az oszlopok között. A megjeleníthető oszlopok kiválasztására a "Beállítás" funkciógombra kattintva megjelenő képernyőn van lehetőség.