Intézmény adatainak szerkesztése

A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:

  • A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját.

  • Az intézmény adatait az  nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.


A (szürke) intaktív mezők tartalma (Intézmény hivatalos neve, OM azonosító) fenntartó által módosítható adat.


  • Az adatok megadása után a  gombra kattintva mentsük el az adatokat. A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.


A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező! Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld a hiányzó adatról.



Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja!


Hogyan tudok megadni második értesítési címet?

Ha a KRÉTA rendszerbe nem nevesített felhasználóval, hanem a rendszer indításakor kapott "admin" felhasználónevű, KRÉTA (szuper) Adminisztrátor nevű felhasználóval lépnek be, akkor a NYILVÁNTARTÁS/INTÉZMÉNYI ADATOK menüpontban az 'Intézményi adatok szerkesztése' gombra kattintva nemcsak egy "sima" "e-mail cím" rovat, hanem mellette egy "Admin e-mail cím" rovat is látható. Az itt szereplő e-mail címre minden, a Bejelentő rendszerben küldött válaszunk másolata e-mail-ben is kiküldésre kerül. Ide 1 db cím adható meg, de ez lehet akár az iskola vezetőségének közös levelezési listája. Ezáltal akár több ember is megkaphatja intézményen belül a tájékoztatást.

Az intézmény alapdokumentumainak feltöltése

A NYILVÁNTARTÁS menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.


Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is.