A Klebelsberg Központ (továbbiakban KK) a TESZEK rendszerhez megfogalmazott esetkezelés kiterjesztési, továbbfejlesztési célú üzleti igényei alapján a TESZEK rendszer Esetkezelés menüpontja kiegészült egy új információkérés funkcióval, melynek hivatalos megnevezése: RRF-1.2.1 Ügyfélszolgálati felület
Az információkérés egy általános célú kommunikációs csatorna, ahol a fenntartók (és az intézmények) feltehetik kérdéseiket a Klebelsberg Központ felé bármilyen témában általános célú egyeztetés, információkérés, segítség kérés terén.
A feltett kérdésekre a Klebelsberg Központ munkatársai a TESZEK rendszeren belül tudnak válaszolni. A folyamatkezelés továbbfejlesztésének legfontosabb eredménye az e-mail-ben történő intézmény/fenntartó és a KK közötti kommunikáció csökkenése, ideális esetben annak teljes kiváltása.
Az információkérést - a válasz megfogalmazása után - az eset felelőse (KK-s munkatárs) jogosult lezárni, melyről automatikus értesítés kerül kiküldésre.
Az információkérések exportálásával a TESZEK lehetővé tette az esetkezelésben régióra, státuszra, időintervallumra, fenntartóra, intézményre és címkére történő szűrést.