Mi az OviKRÉTA szoftver?

Az OviKRÉTA rendszer célja, hogy az óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson és a szülők számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét. Innovatív megoldásokat nyújt egy felhasználóbarát felületen keresztül, ahol az óvodai tevékenységeket egy rendszerben kezelhetjük. Biztonságos adattárolást és adatmentést biztosít egy központi adatbázisból, a rendszer webes felületen keresztül internetkapcsolattal bármikor/bárhonnan elérhető. A szülőkkel megvalósítható az egyszerű, elektronikus kapcsolattartás és a program lehetőséget kínál értesítők/üzenetek továbbítására is. A felhasználók részére megfelelő jogosultsággal egy gyermek, csoport története egyben, egy helyen látható és kezelhető.

A rendszer használatát számos segítő, kiegészítő szolgáltatás is támogatja, a program karbantartása, frissítése online történik, felhasználói beavatkozás nélkül. A felhasználói dokumentációk, videós kezelési útmutatók online elérhetők és folyamatosan frissülnek. Felhasználói képzéseket biztosítunk a hatékony programhasználat elősegítésére. Munkaidőben ingyenes ügyfélszolgálat érhető el, amennyiben elakadt a program használata során.




Az alábbi oldalon bemutatjuk aVezetőifunkciókat.




Bemutatjuk azÓvodapedagógusifunkciókat.




Az alábbi oldalon bemutatjuk aFenntartóifunkciókat.