A Dokumentumok menüpont, "Dokumentumtár" aloldalon megtekinthetjük a már korábban generált és iktatott dokumentumokat.
Fenntartóként a "Célkitűzés dokumentumai" dokumentum kategória érhető el. Fontos, hogy mindig a menüsor feletti felső intézmény választóban kiválasztott feladatellátási helyhez kapcsolódó dokumentumokat láthatjuk.
POSZEIDON Ügyviteli és Iktatási rendszer elérése
A KRÉTA- POSZEIDON kibővített tanúsítvánnyal rendelkező, minősített szoftver, amely megfelel a Magyarországon hatályos jogszabályoknak és előírásoknak. Végig kíséri az iratokat a beérkezéstől vagy a keletkezéstől kezdve az irattárazáson és postázáson át a selejtezésig, legyenek azok elektronikus – e-mail, fájlban tárolt – és/vagy papíralapú dokumentumok.
Amennyiben az automatikusan megküldött illetve a megigényelt Poszeidon felhasználói hozzáférések elkészültek, a Poszeidon bejelentkező oldalán van lehetőségük a rendszerbe bejelentkezni az oviKRÉTA rendszermodultól függetlenül is.
Intézményi adminisztrátor és intézményegység adminisztrátor valamint fenntartó szerepkörű felhasználóknak az oviKRÉTA "Dokumentumok" menüpontjából is van lehetőségük átlépni a Poszeidon bejelentkező oldalára.
A Dokumentumok lenyíló listájából kiválasztható a Poszeidon almenü, melyet kiválasztva átnavigálhatunk a Poszeidon bejelentkező oldalára.
Fontos tudni, hogy a POSZEIDON rendszerbe nem az oviKRÉTA azonosítójával, hanem az iktatórendszerhez igényelt vagy automatikusan megküldött felhasználónévvel és jelszóval tud bejelentkezni. A POSZEIDON modul integráltan működik az oviKRÉTA rendszerrel, ugyanakkor - biztonsági okok miatt - külön bejelentkezési fiók szükséges az eléréhez! |