Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Image RemovedImage Added


Panel
borderWidth1

Mi az

OviKRÉTA

oviKRÉTA szoftver?

Az

OviKRÉTA

oviKRÉTA rendszer célja, hogy az óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson

és a szülők számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét

. Innovatív megoldásokat nyújt egy felhasználóbarát felületen keresztül, ahol az óvodai tevékenységeket egy rendszerben kezelhetjük. Biztonságos adattárolást és adatmentést biztosít egy központi adatbázisból, a rendszer webes felületen keresztül internetkapcsolattal bármikor/bárhonnan elérhető

. A szülőkkel megvalósítható az egyszerű, elektronikus kapcsolattartás és a program lehetőséget kínál értesítők/üzenetek továbbítására is

. A felhasználók részére megfelelő jogosultsággal egy gyermek, csoport története egyben, egy helyen látható és kezelhető.

A

rendszerhasználatot

rendszer használatát számos segítő, kiegészítő szolgáltatás

támogatja. A karbantartás online történik

is támogatja, a program karbantartása, frissítése online történik, felhasználói beavatkozás nélkül. A felhasználói dokumentációk, videós kezelési útmutatók online elérhetők és folyamatosan frissülnek. Felhasználói képzéseket biztosítunk a hatékony programhasználat elősegítésére. Munkaidőben ingyenes ügyfélszolgálat érhető el, amennyiben elakadt a program használata során.



Section


Column
width25


Panel
borderWidth1
Image Added

Igazgatóknak

Az óvodaigazgatóknak szóló Tudásbázis oldalainkon bemutatjuk az oviKRÉTA vezetői funkciókat, amelyekkel kezelhetők a gyermekekkel és óvodai csoportokkal kapcsolatos adatok; könnyen letölthetők a Gyermek- és Csoportnaplók, illetve a Felvételi és mulasztási naplók. Az intézményvezetők részére az alkalmazotti adatok gyorsan hozzáférhetők, továbbá a gyermekekhez, csoportokhoz és alkalmazottakhoz tartozó dokumentumok csatolhatók, megtekinthetők az adatszolgáltatásokhoz milyen riportok állíthatók elő.



Column
width25


Panel
borderWidth1
Image Added

Óvodapedagógusoknak

Az óvodapedagógusoknak szóló oldalainkon bemutatjuk azokat a funkciókat, melyeket óvodapedagógus jogosultsággal lehet elérni a programban.

A Tudásbázis oldalakon található részletes leírásokból, oktatóvideókból megismerkedhetnek a napi adminisztratív teendőkkel, a gyermekek, csoportok, szülők adatainak kezelésével, az óvodapedagógusok számára elérhető dokumentumokkal, továbbá számos további funkcióval is az oviKRÉTA programban. 



Column
width25


Panel
borderWidth1
Image Added

Fenntartóknak

A Fenntartóknak szóló Tudásbázis oldalakon bemutatjuk azokat a funkciókat melyeket fenntartói jogosultsággal érhetnek el az intézmények fenntartóinak munkatársai, felhasználói. 

Az oldalakon található leírásokban, oktatóvideókban a felhasználók megismerkedhetnek azzal, hogy a fenntartók hogyan láthatják az óvodai intézményeik kapcsolódó adatait.