Tisztelt Adminisztrátor!Ezúton szeretnénk megerősíteni, hogy a tanulmányaikat befejező, végzős tanulók számára is biztosított a jogszabályi előírásnak megfelelően, az eJogsi tanulmányok megkezdésétől számított 365 napos rendszerelérés, amennyiben az Intézményi KRÉTA rendszerben az alábbiak szerint járnak el: - Fontos! A tanuló belépési adatait (felhasználónév/jelszó) ne töröljék ki az intézményben, mert enélkül a belépés nem lehetséges. Amennyiben az adatok megmaradnak, a tanuló a jogviszony megszűnése (osztályból való kisorolás) után is be tud lépni és folytathatja a tanfolyamot.
- Amennyiben még a 2024/2025-ös aktív tanévben vannak, a megszokott belépési módon a rendszert elérve át tud navigálni a tanulójuk a DKT felületére, ahol az eJogsi tanfolyamot folytathatja, a megkezdéstől számított 365 napig. Fontos, hogy a tanulói jogviszony megszűnése nem szünteti meg automatikusan a hozzáférést az eJogsi felülethez.
- Amennyiben az intézményükben a 2025/2026-os aktív tanévre a váltás megtörténik, és az adott tanuló már nem is szerepel az Intézményi felületen a Tanulói listában, akkor is korábbi tanéves azonosító adataival a rendszerbe be fog tudni lépni, ahol csak a DKT menüpontot fogja tudni elérni az azonosítást követően, majd oda átnavigálva folytathatja eJogsi tanulmányait az előírt határidőig.
- Javasoljuk, hogy mindenképpen legyen megerősített e-mail címe még az aktív tanév váltását megelőzően az érintett tanulóknak a rendszerbe rögzítve, mert a jelszavukat (amennyiben elfelejtenék) már az intézményi adminisztrátorok sem fogják tudni számukra lecserélni, csak az „Elfelejtett jelszó” funkción (ami a „Megerősített e-mail címen” kommunikál a felhasználóval) keresztül fogja tudni azt lecserélni saját maga.
Köszönjük! |