Az intézményi TESZEK - Eszköz menedzser jogosultságú felhasználók számára elérhetővé vált a felületen a pedagógus és a gondviselők (tanulói) által benyújtott tanulói regisztráció törlésének lehetősége.
Milyen esetekben lehet szükséges a regisztráció törlése?
- Ha a korábban már regisztrált gondviselő személyében változás történik
- Regisztrációt benyújtott gondviselő törlésre kerül
- Ha a regisztráció és az eszköz nem azonos projektfázisban van
- Téves eszközigény benyújtása esetén
- Működési hely/Feladatellátási hely törlése esetén
Regisztráció törlésének feltételei
- Projektvezető Klebelsberg Központ részéről az adott projektfázishoz kapcsolódó regisztrációk törlésének engedélyezése.
- A benyújtott regisztrációhoz nem kapcsolódhat eszköz, azt szükséges a törlés előtt visszavételezni.
Regisztráció törlése
A projektvezető Klebelsberg Központ által az adott projektfázisban engedélyezett törlés funkció TESZEK - Eszköz menedzserként bejelentkezve a TESZEK modulba, az 'Eszközkiosztás' menüpontban a 'Benyújtott regisztrációk' felületen érhető el.
A törölni kívánt regisztráció sorára egyszer kattintva azt ki kell jelölni, ekkor aktívvá válik a jobb felső sarokban a 'Törlés' ikon.
A
ikonra kattintva a megjelenő párbeszédablakban meg kell adni a törlés okát.- Regisztrációt benyújtó személy (gondviselő) törlése,
- Működési hely / Feladatellátási hely törlése,
- KRÉTA rendszer archiválása,
- Eszközigény megszűnése,
- Egyéb (ebben az esetben indoklás szükséges a „Törléshez fűzött megjegyzés”, szabad szöveges mezőben)
A törlés indokának megadását követően az 'Igen' gombra kattintva véglegesíthetjük a regisztráció törlését.
A regisztrációt megnyitva a jelölőnégyzet
aktívvá válik.A törölt regisztrációra a továbbiakban eszközt nem lehet kiosztani. Az 'Eszközkiosztás igény alapján' felületen az 'Igénylő neve' legördülő listában a törölt regisztráció szerepel, de kiválasztás esetén a státusz mezőben a 'Törölt regisztráció' felirat jelenik meg.