Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Image RemovedImage Added


Panel
borderWidth1

Mi az

OviKRÉTA

oviKRÉTA szoftver?

Az

OviKRÉTA

oviKRÉTA rendszer célja, hogy az óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson

és a szülők számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét

. Innovatív megoldásokat nyújt egy felhasználóbarát felületen keresztül, ahol az óvodai tevékenységeket egy rendszerben kezelhetjük. Biztonságos adattárolást és adatmentést biztosít egy központi adatbázisból, a rendszer webes felületen keresztül internetkapcsolattal bármikor/bárhonnan elérhető

. A szülőkkel megvalósítható az egyszerű, elektronikus kapcsolattartás és a program lehetőséget kínál értesítők/üzenetek továbbítására is

. A felhasználók részére megfelelő jogosultsággal egy gyermek, csoport története egyben, egy helyen látható és kezelhető.

A

rendszerhasználatot

rendszer használatát számos segítő, kiegészítő szolgáltatás

támogatja. A karbantartás online történik

is támogatja, a program karbantartása, frissítése online történik, felhasználói beavatkozás nélkül. A felhasználói dokumentációk, videós kezelési útmutatók online elérhetők és folyamatosan frissülnek. Felhasználói képzéseket biztosítunk a hatékony programhasználat elősegítésére. Munkaidőben ingyenes ügyfélszolgálat érhető el, amennyiben elakadt a program használata során.



Section


Column
width25


Vezetőknek
Panel
title
borderWidth1
Image Added

Igazgatóknak

Az alábbi oldalon bemutatjuk aVezetőifunkciókat óvodaigazgatóknak szóló Tudásbázis oldalainkon bemutatjuk az oviKRÉTA vezetői funkciókat, amelyekkel kezelhetők a gyermekekkel és óvodai csoportokkal kapcsolatos adatok; könnyen letölthetők a Gyermek- és Csoportnaplók, illetve a Felvételi és mulasztási naplók. Az intézményvezetők részére az alkalmazotti adatok gyorsan hozzáférhetők, továbbá a gyermekekhez, csoportokhoz és alkalmazottakhoz tartozó dokumentumok csatolhatók, megtekinthetők az adatszolgáltatásokhoz milyen riportok állíthatók elő.



Column
width25


Panel
title
borderWidth1
Image Added

Óvodapedagógusoknak

Az alábbi oldalon bemutatjuk azÓvodapedagógusifunkciókat. óvodapedagógusoknak szóló oldalainkon bemutatjuk azokat a funkciókat, melyeket óvodapedagógus jogosultsággal lehet elérni a programban.

A Tudásbázis oldalakon található részletes leírásokból, oktatóvideókból megismerkedhetnek a napi adminisztratív teendőkkel, a gyermekek, csoportok, szülők adatainak kezelésével, az óvodapedagógusok számára elérhető dokumentumokkal, továbbá számos további funkcióval is az oviKRÉTA programban. 



Column
width25


Panel
title
borderWidth1
Image Added

Fenntartóknak

Az alábbi oldalon bemutatjuk a Fenntartói funkciókatA Fenntartóknak szóló Tudásbázis oldalakon bemutatjuk azokat a funkciókat melyeket fenntartói jogosultsággal érhetnek el az intézmények fenntartóinak munkatársai, felhasználói. 

Az oldalakon található leírásokban, oktatóvideókban a felhasználók megismerkedhetnek azzal, hogy a fenntartók hogyan láthatják az óvodai intézményeik kapcsolódó adatait.