Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Új Információkérés eset rögzítése

Az intézmény adatbázisában az esetkezelő jogosultsággal rendelkező felhasználóval belépve válasszuk az 'Esetkezelés' menüpontot. 

Az új információkérés esetének felvitelére az esetek táblázata felett elhelyezkedő HOZZÁADÁS  funkciógombra kattintás által megjelenő képernyőn keresztül van lehetőség. 


Figyelem
iconfalse
titleFontos tudni!

Ha intézmény indítja az információkérést, akkor a fenntartó nem vesz részt a folyamatban, nem értesül az információkérésről.


A funkciógombra kattintva először az esethez tartozó információkérés munkafolyamatot kell kiválasztani, majd utána lehet a konkrét esetet létrehozni. A funkciógombra kattintva megjelenik a Munkafolyamat kiválasztása című képernyő.

A 'Válasszon munkafolyamatot' mezőben ki kell választani az 'Információkérés Intézmény részéről' munkafolyamatot, mellyel megjelenik a 'Kapcsolódó intézmény' mezőben az adott intézmény neve

A MEHET funkciógombra kattintva menthető a munkafolyamat kiválasztása és az új megjelenő képernyőn folytatható az eset létrehozása. Ezután megjelenik az Eset létrehozása című képernyő, melyen a konkrét új információkérés eset hozható létre.


Információ
iconfalse
titleInformáció

A bejelentővel és a munkafolyamattal kapcsolatos információkat tartalmazó mezők automatikusan kitöltődnek.  Mivel ez egy speciális eset, így nincsenek eszköz specifikus adatokhoz tartozó mezők a képernyőn.


Az Eset leírása nevű mezőben kell megadni a konkrét kérdést, mely az eset mentését követően láthatóvá válik a Klebelsberg Központ munkatársai számára, és meg tudják azt válaszolni.

A képernyő jobb felső részén lévő MENTÉS funkciógombra kattintva menthető el az adott eset.


Információ
iconfalse
titleInformáció

A többi esethez hasonlóan mentést követően az adott esethez feltölthető dokumentum (Dokumentumok fülön), megtekinthető a felelős (Felelősök fülön) és az eset története (Esettörténet fülön).



Megjegyzés
iconfalse
titleJó tudni!

A Fórum rész segítségével a rendszeren belül lehet egyeztetni, illetve kiegészítő információkat kérni vagy adni.


Új információ a HOZZÁSZÓLÁS HOZZÁADÁSA funkciógombra kattintva megjelenő Hozzászólás hozzáadása című képernyőn vihető fel.

A mezők kitöltését követően a HOZZÁAD funkciógombra kattintva menthető az új hozzászólás.

A hozzáadást követően a Fórum részben az alábbi képen látható módon jelenik meg a kérdező által hozzáadott új hozzászólás.

A képernyő felső bal részén lévő Vissza  funkciógombra kattintva zárható be a szerkesztő képernyő.

Meglévő eset megtekintése, keresése

Esetkezelés menüpontot megnyitva a felületen az intézmény esetei között megtekinthetővé válnak az Információkérés esetek is, melyet a Munkafolyamat kategóriája oszlopban tudunk szűrni az alábbi képen is látható módon.

A Munkafolyamat kategoriája mezőben az Információkérés kategóriát választva megjelennek a rögzített esetek a felületen.

A megtekintendő eset sorára kétszer kattintva, vagy egyszer kattintva, majd a táblázat felett jobb oldalon az aktívvá váló MEGTEKINTÉS  funkciógombra kattintva megjelenik az 'Eset megtekintése' képernyő.


Információ
iconfalse
titleInformáció

A képernyőn látható, hogy az intézmény kérdezi, hogy újonnan érkezett 10 évfolyamos diákok számára hogyan tud a TESZEK rendszerben eszközt kiosztani. A Klebelsberg Központ részéről megérkezett a válasz: az iránt érdeklődnek, pontosan melyik osztályról van szó. Ezt követően a fórumban arról érdeklődött az intézmény, hogy kioszthatja-e oktatási célú használatba adással az adott eszközt, melyre megérkezett a válasz is, miszerint ez nem lehetséges, mivel meg kell várni, hogy kiírásra kerüljön ezen osztály számára a TESZEK használata.





Megjegyzés
iconfalse
titleJó tudni!

A Fórum részben a kommentek időrendi sorrendben találhatóak, melyek közül a legfrissebb látható legfelül.




Információ
iconfalse
titleInformáció

A képernyőn címkézve is vannak az egyes információkérések (Fórum rész feletti két kék szöveget tartalmazó buborék), amelyek megkönnyítik, hogy megtaláljunk bizonyos témában kéréseket.




Az összetett kereső [az Esetkezelés menüpont táblázata felett a KERESÉS  funkciógombra kattintva megjelenő Keresési feltételek című képernyőn érhető el] segítségével lehet például a címkék szövegére (alábbi képen) is keresni, illetve sok esettel és eszközzel kapcsolatos feltétel is megtalálható, melyek a szervizfolyamatokhoz és eszköz áthelyezésekhez kapcsolódnak.


Információ
iconfalse
titleInformáció

A részletes keresési feltételeket névvel ellátottan el lehet menteni és később vissza lehet tölteni, gyorsítva ezzel az esetek áttekintését.


A keresési feltétel(ek) megadását követően az ALKALMAZ  funkciógombra kattintva az 'Esetkezelés' menüpont táblázatában csak azok az esetek jelennek meg, melyek az adott feltétel(ek)nek megfelelnek, valamint a Keresés funkciógombja zöld háttérrel jelenik meg.

Jelen példa szerint az előzőleg megtekintett esethez tartozó címke szövege alapján történt az adott esetre keresés.