A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása vezetőknek

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.

Mely alkalmazottak érintettek a teljesítményértékelésben?

Az alábbi alkalmazottak érintettek:

1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.

2) az a nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb., és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságot.

Milyen adminisztrációs teendői vannak az értékelő vezetőnek?

Az értékelő vezetőnek az alábbi adminisztrációs feladatai vannak a TÉR modulban:

  1. Pedagógusok teljesítménycéljainak rögzítése (opcionális, mivel a pedagógusok maguk is tudnak célokat rögzíteni) Erről ITT olvashat bővebben.
  2. Pedagógusok teljesítménycéljainak kezelése (opcionális, csak akkor van rá szükség, ha azokat a pedagógus rögzítette). Erről ITT olvashat bővebben.
  3. Egyéb vezetők teljesítménycéljainak kezelése (opcionális, csak akkor van rá szükség, ha azokat az egyéb vezető rögzítette). Erről ITT olvashat bővebben.
  4. Intézményi egyedi értékelési szempontok rögzítése. Erről ITT olvashat bővebben.
  5. Vezetői egyéni értékelési szempont rögzítése. Erről ITT olvashat bővebben.
  6. Pedagógusok értékelése. Erről ITT olvashat bővebben.
  7. Egyéb vezetők értékelése. Erről ITT olvashat bővebben. 

Hogyan rögzítsem a pedagógusok teljesítménycéljait?

Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a TÉR modulban a vezető és maguk az alkalmazottak is rögzíthetik. Az utóbbi esetben a vezetőnek jóvá kell hagynia azt.

A vezető az alábbi módon rögzítheti az alkalmazottnak az egyéni teljesítménycéljait:

Kattintson ide!

Hogyan hagyjam jóvá az alkalmazottak által rögzített teljesítménycélokat?

Amennyiben nem a vezető rögzíti az alkalmazottaknak a teljesítménycéljait, hanem maguk az alkalmazottak, úgy ebben az esetben a vezetőnek jóvá kell hagynia azokat. Az alábbi módon tudja jóváhagyni az alkalmazottak által rögzített teljesítménycélokat:

Kattintson ide!

Hogyan rögzítsem a saját teljesítménycéljaimat?

A vezetők az alábbi módon rögzíthetik a teljesítménycéljaikat:

Kattintson ide!

Ki hagyja jóvá a tagintézmény-igazgató, intézményegység-igazgató, vagy helyettesek egyéni teljesítménycéljait?

Az igazgató, főigazgatónak kell jóváhagynia az általa vezetett intézményben vezetői megbízással rendelkezők egyéni teljesítménycéljait. Erről az alábbi oldalon talál bővebb leírást:

Kattintson ide!

Hogyan tudok Egyedi intézményi értékelési szempontot rögzíteni?

Egyedi intézményi értékelési szempontot az alábbi módon tud rögzíteni:

Kattintson ide!

Hogyan tudok a vezetőim (helyetteseim, tagintézmény-igazgatóim, intézményegység-igazgatóim, stb.) részére Egyéni értékelési szempontot rögzíteni?

Az igazgató, főigazgatónak az intézményben dolgozó továbi vezetői megbízással renelkező vezetőknek egyéni értékelési szempontot szükséges rögzíteni. Erről az alábbi oldalon talál bővebb leírást:

Kattintson ide!