A magyar köznevelési intézményekben lehetőség van arra, hogy a gondviselő kérelmet nyújtson be a tanuló hiányzásának igazgatói engedélyezésére bármilyen okokból (pl. utazás, családi esemény).
A kérelem benyújtását a tanuló vagy a gondviselő kezdeményezi.
Az ügyintézési határidőt minden esetben az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzata (SZMSZ) vagy Házirendje szabályozza. |
Az elektronikus űrlap kitöltésének a menete:
A beküldést követően a rendszer a kérelmünket automatikusan ügyiratszámmal és iktatószámmal látja el (ezt nevezzük megszemélyesített ügyiratnak), amely megtekinthető és pdf-formátumban letölthető a 'Folyamatban lévő ügyek'-felületről. |
Az 'Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem' e-Ügyintézési folyamat határozattal zárul, amely szintén a 'Folyamatban lévő ügyek'-felületen tekinthető meg vagy onnan pdf-formátumban tölthető le.
Az 'Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem' e-Ügyintézési folyamathoz tartozó gondviselői / tanulói kezelői felületet bemutató videó megtekintése: (IEDM)